Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistavaa JYP! Ässät - Sporå on sit liigakarsintojen pari. Sport siis juuri ratkaisi Mestiksen mestaruuden kun voitti jatkoajalla Jokipojat. Eiköhän Ässät ton roskan vie suoraan neljässä matsissa. Alkaa Tamin teesit olemaan aika kuluneet.
KALPAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ai että osaa olla ihana tunne![]()
Loistavaa JYP! Ässät - Sporå on sit liigakarsintojen pari. Sport siis juuri ratkaisi Mestiksen mestaruuden kun voitti jatkoajalla Jokipojat. Eiköhän Ässät ton roskan vie suoraan neljässä matsissa. Alkaa Tamin teesit olemaan aika kuluneet.
Voi perseen jyväjemmarit. Onnittelut kuitenkin Vaasaan mestis-mestaruudesta!
Jyväjemmarit ylpeänä kiittää Pälliseuraa ajoittain tiukasta vastuksesta! :D Harmi ettei Silakka torjunu tänään kaikkea.
Oon kyllä täysin erimieltä sun kanssa. Sportti on helvetin kova joukkue ja toi Ässät on ollu jo muutaman vuoden aika kuraa. Mutta katotaan voi olla että oon väärässäki.
Mut takaisin voidaan sanoa että säälittävää peliä Jypiltä ;)
Joo.Miten niin? Vituttaako? :dance2:
no ei koska tepsiä kannustetaan vaan jos se pääsee mitallipeleihin
Aha, okei. Mutta kerro nyt miks JYPin peli oli niin säälittävää?
Joo.
Vituttaa, vihaan Jyppiä...:D Keskisuomalaiset, viiksekkäät traktorikuskit....
Onkos väliä Pekot vai Kalevan pallo ? Ois tunnetta ainakin jälkimmäisessä parissa..
:DEi oo väliä. :D
Mutta pääasia, että traktori kulkee kohti välieriä! Helsinkiläisten hinttareiden ratikat(?) tais kääntyä jo kesälomille päin? :D :dance2:
Koska tepsi olis pitäny voittaa 4-0 olihan se nyt kuitenkin viivan alla ja jyp ekana :D
:D
Mites mites? Jokos se HJK on pelannu? Ai niin, en mä seuraa lätkää...:lol2:
edit: LET`S GO RED WINGS.....