SM-liiga Playoffs 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Loistavaa JYP! Ässät - Sporå on sit liigakarsintojen pari. Sport siis juuri ratkaisi Mestiksen mestaruuden kun voitti jatkoajalla Jokipojat. Eiköhän Ässät ton roskan vie suoraan neljässä matsissa. Alkaa Tamin teesit olemaan aika kuluneet.

Loistavaa JYP! Ässät - Sporå on sit liigakarsintojen pari. Sport siis juuri ratkaisi Mestiksen mestaruuden kun voitti jatkoajalla Jokipojat. Eiköhän Ässät ton roskan vie suoraan neljässä matsissa. Alkaa Tamin teesit olemaan aika kuluneet.

Oon kyllä täysin erimieltä sun kanssa. Sportti on helvetin kova joukkue ja toi Ässät on ollu jo muutaman vuoden aika kuraa. Mutta katotaan voi olla että oon väärässäki.

Mitähän mahdat tarkoittaa?

Tulee ainakin valmentajien osalta hyvä taistelupari, Tami vs. hymynaama-Suhonen! :rock:

Oon kyllä täysin erimieltä sun kanssa. Sportti on helvetin kova joukkue ja toi Ässät on ollu jo muutaman vuoden aika kuraa. Mutta katotaan voi olla että oon väärässäki.

Tuosta liigakarsinnasta tulee tosiaan mielenkiintoinen. Sport on parantanut peliään koko kauden ajan, ja finaalit olivat todella tasokkaat, kun Jokipojatkin vielä pelasi todella hyvin. Liigajoukkueella pelaamisen "perustason" toki olettaisi olevan korkeammalla kuin Mestis-joukkueella, mutta saa nähdä miten käy.:). Suoraan neljässä ottelussa sarja tuskin Ässille kuitenkaan menee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miten niin? Vituttaako? :dance2:
Joo.

Vituttaa, vihaan Jyppiä...:D Keskisuomalaiset, viiksekkäät traktorikuskit....

Onkos väliä Pekot vai Kalevan pallo ? Ois tunnetta ainakin jälkimmäisessä parissa..

Vannoutuneena pitkän linjan HPK-fanina vähän pistää syömään miestä, mutta pakko sanoa että oikea joukkue meni jatkoon. Kalpa pelasi huikeat välierät ja taidanpa jopa hypätä bandwagoniin.

Ja Sportin bandwagoniin meni toinen kankku. :) Olisi hienoa jos Ässät lähtisi hakemaan vähän tasoa Mestiksestä.

Joo.

Vituttaa, vihaan Jyppiä...:D Keskisuomalaiset, viiksekkäät traktorikuskit....

Onkos väliä Pekot vai Kalevan pallo ? Ois tunnetta ainakin jälkimmäisessä parissa..

Ei oo väliä. :D

Mutta pääasia, että traktori kulkee kohti välieriä! Helsinkiläisten hinttareiden ratikat(?) tais kääntyä jo kesälomille päin? :D :dance2:

Ei oo väliä. :D

Mutta pääasia, että traktori kulkee kohti välieriä! Helsinkiläisten hinttareiden ratikat(?) tais kääntyä jo kesälomille päin? :D :dance2:
:D
Mites mites? Jokos se HJK on pelannu? Ai niin, en mä seuraa lätkää...:lol2:

edit: LET`S GO RED WINGS.....

Koska tepsi olis pitäny voittaa 4-0 olihan se nyt kuitenkin viivan alla ja jyp ekana :D

Loistavaa analyysiä! :lol2: Ootko seurannu tän kauden Sm-liigaa muutenkin kun teksti-tv:stä? Ollaankos esim. puhuttu, että tällä kaudella runkkari oli tasasin ööö... about tuhanteen vuoteen?

Jyväskylän Palloilijat ja Kalevan Pallo jatkoon! Ei muuten lainkaan paskempi päivä tämä:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom