SM-liiga Playoffs 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Nyt saa vähän semmosen kuvan, että taitaa Kyrpät lähtee finaaleihin vähän takki auki ja sitä "voittamisen kulttuuria"( :lol2: ) huudellen...?

Niimpä. Noo ei haittaa mua. Taitaa vaan tulla aika nopeesti paluu takas maanpinnalle. :lol2:

Kyrpät lähtee finaaleihin vähän takki auki ja sitä "voittamisen kulttuuria"( :lol2: ) huudellen...?

Tjaa-a, katotaas.

'03 hopeaa
'04 kultaa
'05 kultaa
'06 pronssia
'07 kultaa
'08 kultaa
'09 finaalissa

Seittemäs vuosi putkeen mitaleilla, kuudes vuosi finaalissa. Kyllä siinä sitä voittamisen kulttuuria jo voi sanoa olevan :D

Toivottavasti on mahollisimman tiukka ja viihdyttävä finaalisarja. Ei onneks kumpikaan ole kovin peruutteleva porukka, niin varmaan tulee paljon maaleja peleissä. Toki sen voiton Jypille soisi, mutta ompahan ekan kerran jotain "jännättävää" SM-liiga peleissä. Itse kuitenkin eniten odotan, että olisi mahdollisimman viihdyttävä sarja. Sinäänsä sama kuka voittaa, kun ei mitään hc-faneja olla.

Nyt saa vähän semmosen kuvan, että taitaa Kyrpät lähtee finaaleihin vähän takki auki ja sitä "voittamisen kulttuuria"( :lol2: ) huudellen...?

Eikös teidän porukat ole huudelleet sitä varmaa mestaruutta koko kauden ajan?

Katsotaan sitten seitsemännen pelin jatkoajalla, ketä jännittää eniten.

Oli muuten hippos... synenergia areenalla perjantaina hieno tunnelma olla katsomassa peliä. Kalpan kannatusjoukoissa oltiin vahvasti mukana. On se hienoa tuo playoff kiekko.

Toivotaan että Jyp vie huumassa mestaruuden eikä taas kärpät ole mestari.

Ai se ratkaisu kuitenkin venyy noin pitkälle, vaikka Kärpät on niin mestareita jo syntyessään? ;)

Toki. Niinhän se on yleensä ollut. Ensin täysin köysissä, mutta silti jotenkin uskomattomasti voittoon.

Tiukkoja pelejä nytkin tulee olemaan. Eihän tässä liigassa usein ole marssittu mestaruuteen, vaan useamman jatkoaikapelin kautta. Niistä vain on monesti tultu voittajina ulos.

Ja ylimääräiset hehkutukset johtuvat tuosta Blues-sarjasta, joka oli melkoista draamaa loppuun asti. Toivottavasti joukkue ei ole yhtä tyytyväinen kuin kannattajansa sen sarjan hoitamisesta. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
siinä tami oli kyl aika oikeessa että selkee altavastaaja jos onnistui voittamaan ekan matsin ja herättämään ns pedon (ässät), niin noin 10% mahd on voittaa seuraavaa peliä . Ja niinhän siinä kävi sitte että ässät sen pelin vei ja ratkas sarjan kyllä samantien.

Joopajoo no niin näyttäs ratkasevan lauantaina!!

Eiköhän Ässät ton roskan vie suoraan neljässä matsissa. Alkaa Tamin teesit olemaan aika kuluneet.

Jep, liigan ja mestiksen ero on niin huikea. Huomenna jos Spåra vie niin kyllä Ässät rupee oleen aika kovas ahdingossa.

Onnea Sportille huomiseen peliin!!!!

Jep, liigan ja mestiksen ero on niin huikea. Huomenna jos Spåra vie niin kyllä Ässät rupee oleen aika kovas ahdingossa.

Onnea Sportille huomiseen peliin!!!!

No kyllä se ero itse asiassa on aika huikea... Onhan Ässillä jo todella suuri "materiaali ero" verrattuna Sporttiin. Mutta sillon selvästi huonompikin joukkue voi yllättää paremman, kun on todellinen henki ja hurmos päällä(Sport) ja parempi joukkue puristaa vähän mailaa liikaa.

Niin no, itse en kyllä osaa sanoa, kumpi on "parempi" joukkue. Näköjään yhtä hyviä/paskoja, koska voitot 2-2.

Niinpä Ässillä millin isompi pelaajabudjetti ku spåralla.

Toisaalta ihan turhia nää liigakarsinnat, suoraan pitäis mestiksen ykkönen nousta liigaan ja liigan paskin mestikseen. Jos/kun sportti nousee liigaan niin ei se kuiteskaan pelaa tälla nykyisellä kokoonpanolla vaan puolet vähintään vaihtuu.

Joo pakko myöntää et olin väärässä siinä etteikö Sport pystyis haastamaan Ässiä tosissaan. Pelejä en oo nähny, mutta oon kuullu että on ollu aika tasasii et ei siinä taida kovin suurta tasoeroa olla, ainakaan näissä peleissä. Seuraava peli varmaan ratkasee aika paljon et kumpi ton sarjan hoitaa.

Kyllä!!! Sport!

Mahtavaa! Saivat "tää sarja on taputeltu jo monta viikkoa sitten"-tietäjät näpeilleen. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom