SM-Liiga 2010-2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä mitä? Ihan hiljaista? Jumalauta, 2-0, en olisi uskonut, täytyy myöntää! 1-1 pidin positiivisena tilanteena, mutta nyt näyttää hyvältä. Vielä ei pidä nuolaista, kaksi voittoa täytyy ottaa vielä, sarja on vielä erittäin pahasti kesken. Lasak, Lahti, Nokelainen, Eaves, Väänänen, huikeaa peliä!

Tärkeä, tärkeä matsi tänään. Tästä jos Jokerit ottaa vielä voiton, ei IFK tule nousemaan. Jos taas IFK voittaa, niin kaikki on auki. Itse olen pessimisti ja sanon, että IFK voittaa.

Jos NHL on show, niin kyllä nyt IFK-Jokerit on lähelle sitä. Ja vielä vaan paranee..
Erkalla lähti homma kasistä ja juomapullo lensi kohti tuomaria kuin jortikalla konsanaan, mut yhdellä silmällä taitaa olla vaikea osua.
Lainaus Erkan kommenteista: "Ensinnäkin, oli yksi kovimmista jääkiekko-otteluista, missä olen ollut liigassa mukana. Upeaa playoff-kiekkoa." Ja sitten olikin vuoro haukkua tuomarit ym.:D

Ja kyllä tapahtumia on maakunnissakin, muita joukkueita yhtään väheksymättä. Hienot playoffit menossa.

Pori nousee vielä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jossei homma lähde skulaan odetulla tavalla, ni propellit pyörimään sitten.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en oo koskaa jaksanu kattoa noita elokuva lätkästä. kerran tuli TV:stä se joku mighty ducks mut en jaksanu puolta tuntii enempää, oli aika pitkäveteistä, ehkä ois nuorempana menny ku siinä kumminki oli aika paljon lapsia joiden touhuista se kerto, muistaakseni.

kait tuo videon elokuva on sitte noista vanhemmista jätkistä, ja ois ehkä täten kiinnostavampi, mutta ei jaksa kyl katsoo.

No nuo Mighty Ducksit nyt on mitä on, Lämäri on oikeasti hyvä ja hauska leffa. Samoin Miracle On Ice kannattaa katsoa, vaikka suht jenkkiä onkin.

No nuo Mighty Ducksit nyt on mitä on, Lämäri on oikeasti hyvä ja hauska leffa. Samoin Miracle On Ice kannattaa katsoa, vaikka suht jenkkiä onkin.

Joo lämäriä se kehu aleksi valavuoriki muistaakseni Ihan Finaalissa haastattelussa joskus Vancouver 2010 kisojen aikaan.

Ehkä mä ton joskus jaksan kattoo.

Alkaa jo illan kohtaaminen jännittämään, vaikken paikan päälle pääsekkään. Perjantaina pitäisi Nordikselle mennä katsomaan kun HIFK siirtyy 3-2 johtoon ottelusarjassa. :)

Ipa lähtee tänää nousuu ja tekee historiaa laittamalla Jypin lomille 4-3 :)

Back
Ylös Bottom