SM kädenväännöt 27/5-06

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
wayne sanoi:
Kun suurin osa pelaajista ei pääsääntöisesti kosketa palloa ollenkaan, niin täytyyhän sitä jotain ajanvietettä kentällä keksiä ;) Ei kukaan upparia kai kypärään vedä, mutta esimerkiksi upparinomainen lyönti(oikeastaan suht kevyt tökkäys) peukalohangalla kaulalle jos kaveri keksii jotain sikailuefektejä tms. tai sitten ihan reilusti uppari leuan alle/alakoukku palleaan. Ne ovat alueita, joita eivät suojukset pahemmin peitä. Avari taasen tehoaa paremmin kypärään, kun sen vetäisee oikein forcella korva-aukon kohdalle ja se saa aikaan joidenkin mukaan kunnon 'hells bells' -efektin, joka vaikuttaa esim. reagointiin ja hyvässä tapauksessa tasapainoon.

Pelin perusideahan perustuu ennenkaikkea välittömään pelinlukuun ja salamanopeaan reagointiin. Voittaessasi kaksinkamppailun vastassasi olevaa pelaajaa vastaan tämä tuo ideaalitilanteessa edun, joka on verrattavissa esim. jääkiekon ylivoimapeliin !! Ja uskokaa tai älkää, siellä pyörii myös sellaisia kavereita, jotka oikeasti yrittävät vahingoittaa vastustajia ... niistä sitten vaikka toisella kertaa enemmän.

Pallopeli, jossa kamppaillaan voitosta = kamppailulaji :thumbs:

Okei,salibandyssakin kamppaillaan voitosta ja pingikses, -> kamppailulajeja..?

Weeboom sanoi:
Mulla ei mahu pyörän mukaan oikein kisakamppeita niin onnistuisko yks reppu joillakki teidän autolla?
Mahtuu tietenkin mutta miksi minä en mahu sun pyörän kyytiin???!!!!!!! Uskallappa tuoda mulle se reppu perjantaina niin mää tarraan kypärän kanssa suoraan liiveihin, menkööt köyhät millä haluaa... ;)
Kahdella tai kolmella autolla tarkoitus mennä. Meitä Olstasta lähdössä ihan kivasti (yli 10 vissiin).

Ja TLP: Minusta sitten PALJON lähikuvia...... :D :thumbs: Ala tulla vaan, kyllä ne vuorot vaihtaa.....:whip: Ensin on tosiaan kaikki noviisit sun muut junnut mutta sitten alkaa tippua isoa karjua ja emakkoa lauteille....:rolleyes: ;)

superjuha sanoi:
Okei,salibandyssakin kamppaillaan voitosta ja pingikses, -> kamppailulajeja..?

:anssi: Oli kait puhe kontaktilajeista, eikä mistään vegaanien muovipallojumpasta :whip:

mölliskö sanoi:
Mahtuu tietenkin mutta miksi minä en mahu sun pyörän kyytiin???!!!!!!! Uskallappa tuoda mulle se reppu perjantaina niin mää tarraan kypärän kanssa suoraan liiveihin, menkööt köyhät millä haluaa... ;)
Kahdella tai kolmella autolla tarkoitus mennä. Meitä Olstasta lähdössä ihan kivasti (yli 10 vissiin).
Jahas, näyttääkin siltä että ehdin saada takalaukun paikoilleen ennen kisoja, niin jätän teidät sit vaan haisteleen kaasuja :D Pitänee yhteyksiä ottaa tässä ennen... Kuis ootteko salilla ylihuomen viä? Voisin pistäytyä jos synttäripileilyltäni oon ajokunnos.

mölliskö sanoi:
Ja TLP: Minusta sitten PALJON lähikuvia...... :D :thumbs: Ala tulla vaan, kyllä ne vuorot vaihtaa.....:whip: Ensin on tosiaan kaikki noviisit sun muut junnut mutta sitten alkaa tippua isoa karjua ja emakkoa lauteille....:rolleyes: ;)

Mä en yleensä kuvaa PALJOA, kova pyrkimys on vaan ottaa ne onnistuneet räpsyt sieltä paljouden välistä :D

Mutta ensi viikolla tiedän (kun menen töihin) ,että mikä on homman nimi. Voinhan mä tietenkin soitella työkavereille, jotta josko onnistus vaihto. Siis jos tuolla tulon varmistamisella on kiirus jonkin tekijän takia.

TLP sanoi:
Mä en yleensä kuvaa PALJOA, kova pyrkimys on vaan ottaa ne onnistuneet räpsyt sieltä paljouden välistä :D

Mutta ensi viikolla tiedän (kun menen töihin) ,että mikä on homman nimi. Voinhan mä tietenkin soitella työkavereille, jotta josko onnistus vaihto. Siis jos tuolla tulon varmistamisella on kiirus jonkin tekijän takia.
Ei tietenkään oo kiire. Mukava vaan jos pääset kuvaamaan:) . Oishan se kiva nähdä vaihteeksi LAADUKKAITA kädenvääntö kuvia vaikkapa sitten tässäkin tredissä? :rock: :whip:

WB: Joo, lauantaina kolmelta normaalisti reenit. Tuuhan pyörähtään. Ja jos muutat mielen matkaseurasta perjantaille niin ilmoita, mää ootan portailla kypärän ja setelitukun kanssa.........:thumbs: :D

TLP sanoi:
Kuvan arvoisia ilmeitä ja tilanteita varmasti on. Aika vaikea saada tilannekuvia, kun lajin nopea luonne on mitä on. Mahdollisuus varmaan saada kuvata ihan läheltä lavaltakin, jos tarpeeksi purnaat lupaa. Voin tossa vähän avittaa mahdollisesti, luulen vähän että pienimuotoinen toimitsijanakki tässä viikolla viä tulee hoidettavaksi... Toivottavasti ei kuitenkaan.

No nyt varmistu sellainen asia, etten pääse paikalle.
Ei yksinkertaisesti onnistu tuo iltavuoron vaihto.

Ehkä sitten uudemman kerran, kun osuu ajankohta paremmin vuoroihin.

Harmi kun et päässyt. Kisat oli hyvät, just tulin kotiin. Mukava reissu ja kaamee kapula.:( :evil:

Benu sanoi:
Tottakai se on kamppailulaji! Mikä se Pride Fighting (en nyt muista tarkkaa nimee) peli jollekki konsolille olikaan, ni siinä kumminski Gary Goodridgen tyyliks ilmotetaan "Armwrestling" :D Ni eiköhän tää selvitä tätä asiaa kummasti :kippis1:

oli se jossakin Pride eventissäkin ilmotettu lajiksi "arm wrestling"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom