Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Optimus sanoi:
Kuulin tossa hauskan jutun Knotin uudesta videosta, raita Duality.. pätkä siis joka ei kummonen ole niin maksoi jotain päättömät lähemmäs puol miljoonaa dollaria, koska yllätys yllätys fanit jotka videossa riehuu laitto koko kartanon paskaks lattiasta kattoon asti.
Rock on!! :rock:

Iowan metakkaryhmä Slipknot tarjoaa makupalan toukokuun lopulla ilmestyvältä Vol. 3: (The Subliminal Verses)-albumilta. Bändin upouusi Duality -kappaleen video on tsekattavissa täällä!

Bändin kotikaupungissa Des Moinesissa kuvattu pätkä maksoi puolisen miljoonaa dollaria. Videon budjetti ylittyi reilusti, kun kuvauksiin kutsutut fanit pistivät kuvauspaikkana toimineen talon remonttiin. Video puhukoon puolestaan...

lähde:http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=8202

No nyt on levy ostettu.. Mutta mutta, levyä tuli monta kuukautta muna pystyssä odotettua, mutta eipä toi uusi matsku mitää kovin erikoista ole.. On siellä muutama hyvä kappale.. Mutta kyllä on meno muuttunut sitten viime levyjen.. Yksi hidaskin oli joukkoon mahtunut.. Noo, kyllä totta kuuntelee.

Minun mielestä uusi levy on paljon parempi kuin vanhat, tietysti vanhoilla on mielestäni aina tiettyjä hyviä viisuja, mutta uusin on kyllä paras tähän mennessä.

:5:

Äh, itse en osaa kuunnella uutta levyä yhtään. En saa siitä mistään kiinni. Oon nyt muutaman kerran sitä kuunnellu mut ne biisit ei vaan pysty sitomaan mun keskittymistä millään tavalla. Hetken päästä tekee mieli jo vaihtaa levyä kun fiilis käy tylsäksi. Tämä ei nyt kolahda Muffylle, tai sit tulee oleen helvetinmoisen työn takana. Ei vaan iske.
:(

Odotukset tähän uuteen levyyn olivat erittäin pessimistiset ja vanhatkin levyt olivat alkaneet kyrsiä, mutta tämähän oli hyvä levy. Mukavan positiivista meininkiä ja iloisia rallatuksia. Hitaat biisit olivat myös hyviä. Hyvä etteivät tehneet uutta Iowaa vaan oikeasti uuden levyn.
Täytyy antaa täydet :5:

Ite en oikeen tykkää tosta uudesta levystä (ainakaan viä) vaikka oon kuunnellu sen jo 6-7 kertaa läpi...Ei vaan iske muhun oikeen toi uus tyyli.Vähän enemmän tossa tota punkin makua tai jotain sen tapasta.Ja aika äkkiä levis toi niitten uus levy...Oisko kohta 3viikkoo siittä ku sen sai dc:eestä ladattua.

Itse kuuntelen nytten ensimmäistä kertaa albumia ja kyllä on aika erilaista.
Pitänee kuunella usemman kerran ja totutella.

Nytten vaikka olen kuunnellut levyn monen monta kertaa niin vieläkin on vähän sekava olo :confused:

Monta hyvää biisiä löytyy, mutta silti ei saa oikein "otetta".
Ihan ehdottomasti paras biisi on Vermillion, varsinkin kertosäe

I won't let this build up inside of me

on erittäin tarttuva ainakin minun kohdallani.

nsa sanoi:
Pitää toivoa että levyn muu materiaali olis parempaa kuin tää "Pulse Of Maggots"... Vanhan tuotannon suurena ystävänä ei oikein uponnu mulle... :(

Kävi uuden levyn kanssa miten vaan niin on se silti hiton hyvä bändi ja yks parhaista live esiintyjistä!
Tulee vielä ens kesänä nähtyä 2 kertaa! :D Stadikalla ja sitten Jenkeissä Ozzfesteilla...

Ozzfestiin kun pääsis..ei varat riitä..olisi unelmien täyttymys :rock:

Slipknot's "Before I Forget," from the multi-platinum album, Vol. 3: The Subliminal Verses, is nominated for Best Heavy Metal Performance at this year's Grammy Awards.

Miksi jotakin levyä josta ei pidä, täytyy kuunnella 7-8 kertaa ja odottaa sieltä avautuvan jotakin. Eikö se nyt 1-2 kerralla jo selviä onko levy huono vai hyvä ja jos on hyvä ni eikö kohta kyllästy jos jatkuvasti kuuntelee. En taida tajuta musiikin "oikeanlaisesta" kuuntelusta mitään.

Pro-Pain sanoi:
Best Heavy Metal Performance

:hyper: :eek: :D :D :curs: :hyper: :( :rolleyes: :hyper:
Asiapitoinen viesti taas.:rolleyes:

Pro-Pain sanoi:
Slipknot's "Before I Forget," from the multi-platinum album, Vol. 3: The Subliminal Verses, is nominated for Best Heavy Metal Performance at this year's Grammy Awards.

Slipknot voitti ko. Grammyn.

Pro-Pain sanoi:
Slipknot voitti ko. Grammyn.
ketäs muita siellä oli tuohon ehdolla?
hieno juttu kuitenkin :rock:

Back
Ylös Bottom