Slayerin Jeff Hanneman töllös tänään, tv2 klo 23.35

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teemal
  • Aloitettu Aloitettu
Slayerin Jeff Hanneman töllös 20.11.2006, tv2 klo 23.35

Ukon haastista ja Slayerin uus videokin tuloo kuulemma.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:rock: ja kyseessä siis Musiikki-tv -ohjelma.

eipä kiirees hoksanna. tän threadin voinee poistaa niin ei tuu kellekään suurta mielipahaa. ;)

Ukon haastista ja Slayerin uus videokin tuloo kuulemma.

ookko ollu kattomas Slayeriä NummiRockis 90-luvulla,olisko ollu 97-vuonna? poijjaat soitti nummiskan mettillä ristuksen kovaa ja kun olin kattomas pantheraa,niin joku muija kirkui ja viilteli ranteitaan,meikäläinen oli ihan että wtf??? en ollu lakeuksilla moisehen ennen törmänny.

muistaakseni tuona vuonna en ollu nummes vaan keskitin voimani roskildeen mis tais sama pöllöorkka kans olla...

ohan se näin on notta ei meillä lakeuksilla mitään akkain kirkumista tueta. :lol2:

ookko ollu kattomas Slayeriä NummiRockis 90-luvulla,olisko ollu 97-vuonna? poijjaat soitti nummiskan mettillä ristuksen kovaa ja kun olin kattomas pantheraa,niin joku muija kirkui ja viilteli ranteitaan,meikäläinen oli ihan että wtf??? en ollu lakeuksilla moisehen ennen törmänny.
Vuonna 1998 olivat Slayer ja Pantera Nummirockissa, soittoajat oli vielä peräkkäin, ensin veivasi Slayer ja sitten perään tykitti Pantera.:rock:

Ne oli aikoja ne kun Nummi oli vielä metallifestarien ykkönen, tuollaisesta setistä saa vaan haaveilla nykyisissä Nummirockeissa.

Vuonna 1998 olivat Slayer ja Pantera Nummirockissa, soittoajat oli vielä peräkkäin, ensin veivasi Slayer ja sitten perään tykitti Pantera.:rock:

Ne oli aikoja ne kun Nummi oli vielä metallifestarien ykkönen, tuollaisesta setistä saa vaan haaveilla nykyisissä Nummirockeissa.
No Panteraa sinne eivät ainakaan saa. Itse en ole Nummessa käynyt enkä ole menossa kun vietän juhannukset mökillä, mutta mitä olen esiintyjälistoja vilkuillut niin onhan tuo metallipuolella selkeästi kiinnostavimpia ellei kiinnostavin festari Suomessa.

No Panteraa sinne eivät ainakaan saa.
Jep, ei saa Panteraa enää:(. Tarkoitinkin lähinnä, että tuon tasoisista seteistä saa nykyään vain haaveilla. Nummirockin linja on nykyään varmaan tietoisesti kertaluokkaa pienempiin (halvempiin) bändeihin päin. Makuasioitahan nuo tietysti on, itseä ei viimeisten vuosien Nummien kattaus ole hirveästi napannut.

Back
Ylös Bottom