sivulataus hidastunut

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Sen jälkeen kun nimi muuttui roinaforumista pakkotoistoksi, niin
ainakin allekirjoittaneella sivut toimivat paljon huonommin ja hitaammin! Yhteys nopea ja kone hyvä, mutta silti jonkun threadin tms. avaamiseen saattaa mennä 30-60 sek (ennen 2-10 sek). Missä vika voisi olla?

Toimiiko kaikki muut sivut yhtä nopeasti kuin aiemmin? Mikä yhteys sinulla on? Kotipuolessa ainakin kun selailee pakkotoistoa niin joskus sivut todella jämähtävät eikä pääse liikkeelle ollenkaan. En tiedä mistä se varmasti johtuu mutta luulen kuitenkin ISDN yhteyden olevan joskus liian hidas, eikä se konekaan kyllä ole kuin 500 megahertsinen. Nykyisessä asunnossa on 1400 kone ja 384 dsl yhteys ja en ole vielä huomannut samanlaisia jumeja...:confused:

Originally posted by Shamrock
Yhteys nopea ja kone hyvä, mutta silti jonkun threadin tms. avaamiseen saattaa mennä 30-60 sek (ennen 2-10 sek). Missä vika voisi olla?

Herra Jeesus. Oletko isomummun Singerillä netissä, vai mitä? :) Mulla on 1000 MhZ Pentium 4 ja HTV:n kaapeli ja threadit aukee puolessa sekunnissa.

Mulla ei oo kotona kuin 366mhz Celeron (tosin muistia pirusti) VDSL:llä. Melkein aina latautuu nopeesti, ei ongelmia. Ja jos on pakkotoiston kanssa ongelmia, niin silloin tökkii samoin muutkin, joten en usko vian olevan pakkotoiston päässä. Myös työpaikan koneelta vörkkii hienosti:D

Mulla 350 mega hertsiä, 128 rammia (pian tulee 256 lisää) ja adls 256/256. Eikä mitää ongelmia oo. sekuntti ja sivu o siinä.

Kotona pelittää niinkuin ennenkin (+1800). Töissä 400 celeron ihan ok, mutta vanhalla pro penalla noi bannerit alko tökkimään pari päivää sitten. Jos scrollaa alaspäin niin että ne häviää niin ei töki enää. Joskus sivulle ei tuu tolla muuta kuin noi bannerit ennenkuin litistää ikkunan niin pieneksi etteivät ne näy jonka jälkeen taas ikkunaa isommalle, harmittaa...

Joo ei se prossan kellotaajuus niin kauheasti vaikuta...
Itellä nämä sivustot toimivat paremmin kuin roinan aikoihin..
Kokeiles Shamrock Operan selainta mikäli et sitä jo käytä...

Re: Re: sivulataus hidastunut

Originally posted by Tomi77
Mulla on 1000 MhZ Pentium 4 ja HTV:n kaapeli ja threadit aukee puolessa sekunnissa.

<pilkunviilaus>
Mistä sä noin hitaan P4:sen oot löytänyt vai ootko alikellottanut? :D
</pilkunviilaus>

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by Stalker
Toimiiko kaikki muut sivut yhtä nopeasti kuin aiemmin? Mikä yhteys sinulla on?

Sehän tässä outoa on ollutkin, kun muut sivut avautuvat nopeasti niinkuin ennenkin, mutta tämä pakkotoisto alkanut pykimään. Mulla on HTV:n kaapeliyhteys, eli ei pitäisi olla siitä kiinni. Kone toki on aivan suolesta (joku n. 233 hertsinen läppärinritsa). Vaikka kone on lussu, niin on sen tehot aina ennen tänne riittänyt ja riittää edelleen muualla. Täytyy hankkia lattialla makaavaan pöytäkoneeseen (800-900mhz) vaan vihdoin se verkkokortti..:cool:

Re: Re: sivulataus hidastunut

Originally posted by Tomi77

Herra Jeesus. Oletko isomummun Singerillä netissä, vai mitä? :) Mulla on 1000 MhZ Pentium 4 ja HTV:n kaapeli ja threadit aukee puolessa sekunnissa.

Ei sen vian pitäs olla tässä mun customoidussa C-64:ssä (helmiäismaalattu, madallus, lisä-joystick ja muutama näyttävä tarra). Eikä liioin siinä että käytän nettiyhteytenä käsinveivattavaa 40-luvun "Centraali-Sannaa". Mutta kyllä sun noilla kelpaa roinaniksipandailla..:)

Ongelmani poistuu varmasti kun siirryn tuohon vähän tuhdimpaan Amiga 128:seen piakkoin.. ja valjastan sen kännykän kautta mahtavaan 9800 kbs nopeuteen;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom