Sisu pastillit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
blackie lawless sanoi:
Mitäs huonoa/ei järkevää näissä sisuissa nyt sitten on?
jonkun uskomuksen / tutkimuksen mukaan lakritsi laskee testotasoja hyvinkin tehokkaasti. itse en ota riskiä. :rolleyes:

twinlab sanoi:
Tolla nyt ei ole oikeesti käytännössä mitään väliä, ei se nyt niin paljoo laske. Ihmeellistä hysteerisyyttä taas :hyper:
joo.. uskoo ken tahtoo. seiskan (se lehti) "lääkäripalstalla" luki... joku lakupatukka laskee testotuotannon matalalle jopa viikoksi. mielenkiinnolla kyllä lukisin tuosta tutkimuksesta muualtakin kuin seiskasta.. :lol2:

e. http://www.deafwhale.com/cfs/testosterone.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös xylitol ole viidenarvoinen alkoholi?? Ellen nyt aivan väärin muista... Koivusokeriksi tosiaan taidetaan kutsua, mutta rakenteeltaan kyllä ihan eri juttu...

Ja eikös ole jtn "SOKTON" sisujakin...

EDIT: Ei vittu Nevahood tota sun avatarias... En eka tajunnu kuka siin on mut sit näin ton sun kuvaukses tos nimen alla...

Toi xylitol on kyllä sellaista pierukamaa että.... Vähintään piereksely kolminkertaistuu. Jostain kolmesta askista voi tulla jo kiire ripulille.

Toi 16g/ kuituja aski jos pitää paikkaansa, niin alan vetää noita askin päivässä vähitellen. On ainakin huumoria tiedossa... Pistä meinaan mua pirettään aika pienetkin annokset xylitolia... :hyper:

Pehvanssi sanoi:
"Sisu xylitoleissa ei ole sokeria"

Eiks xylitol ole sokeria sitten? Koivusokeria nimittäin.

Siinä rasian kyljessä seisoo että sokeria 0,2 g per rasia.
No perkele mässytän näitä sisuja askin per päivä kevääseen asti. Raportoin myöhemmin jos olen onnistunut pudottamaan painoa..jos enää kykenen piereskelyltä ja ilman kiveksiä. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom