Sisu gym Järvenpää, kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ilmeisesti uusi budosali avannut Järvenpäässä. Onko joku pakkislainen ehtinyt keräämään kokemuksia?

Vaikuttaa aika kalliilta. Aika ihmeellinen sali saa olla jos meinaa noilla hinnoilla haastaa kehäkarhut ja Järvenpään voimailijat. Joilla kuitenkin on jo vakaa jalansija Järvenpään kamppailuskenessä. Toki kilpailua täytyy olla aina.

Mun käsittääkseni sisulla on kuitenki laajempi lajitarjonta ku kehäkarhuilla tai voimailijoilla, ja samalla maksulla saisi sitte käydä missä tahansa treeneissä? Veikkaan että saa suosiota ihan vaan sen takia, että siellä on ainoana tässä keski-uudellamaalla mma ja bjj tarjolla.

edit. niin ja mitä nyt oon sisulla käyviltä kavereilta kuullu niin positiivista palautetta on vaan tullu. En kyllä tiiä miten sitä palautetta kannattaa arvioida kun niillä tutuilla ei oo ollenkaan aiempaa kamppailutaustaa.

Ihan hyviä kommentteja olen kuullut paikasta. Rocha vetää bjj ja mma-treenit ainakin muutamana päivänä viikossa, eli ihan bläkbelton ovat sinne hommanneet. Ja monessako paikassa pääsee alusta asti tappelemaan häkissä?

Olen käynyt sisulla avajaisista lähtien ja voin sanoa että on hyvä paikka omasta mielestäni.
Rocha valmentaa lauantaisin Bjj:ssä ja MMA:ssa.
Joo tosiaan monessa paikassa pääsee sparraamaan peruskurssilla grapplinghanskoilla häkissä?
Ens viikolla alkaa vissiin uudet peruskurssit bjj:ssä ja mma:ssa kannattaa käydä kokeilee.

Niin, karhuilla on käsittääkseni joku minimaalisen pieni brassiporukka (korjatkaa jos olen väärässä), mutta juuri tuon bjj-mma -tarjonnan takia minua voisi kiinnostaa kun nykyään asun täällä susirajan takana. Helsinkiin on liian pitkä matka treenaamaan kun siellä pitää muutenkin käydä pilaamassa vapaa-aikansa (töissä).

Ketä muita vetäjiä on Rochan lisäksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaveri treenaa tuolla ja on kuulemma pitänyt menosta. Treenit ovat kuulemma joka kerta tosi rankat ja meno kovaa. Jengiä siellä kuulemma vaan on aivan älyttömästi treenaamassa, että tilat ei meinaa riittää.

Ei siellä enää ole sairaasti porukkaa kun siitä on alkuinnostuksien jälkeen tippunu ihan hyvin porukkaa pois. Että kyllä siellä tilaa on.

Onhan toi tyyris, mutta samalla harjottelumaksulla voi treenata kaikkea mitä gymi tarjoaa (miinus boot camp) Eli capoeira, bjj, mma, kuntokickboxing, taekwondo, jos asuisin jäkessä niin tulis varmasti käytyä.

Kaveri omistaa mestan. Kannattaa käydä niin kaveri voi sit niillä masseilla tarjota kaljat.

Oon kuukauden ajan käynyt treenaamassa ja omasta mielestä kyllä voittaa kehäkarhut niin lajitarjonnassa kuin ylipäätänsä. Treenit on rankemmat, salilla vallitsee hyvä henki ja tekemisen meininki. Melko kallishan tuo tosiaan on mutta itse olen kyllä tykännyt. Harjottelijoita yht. salilla on ilmeiseti ~200 mutta ainakin vaparitreeneissä on ihan hyvin mahtunut kaikki sinne. JA BTW SYKSYLLÄ ALKAA THAIBOXING TREENIT!

Lähinnä tarkotin sitä meininkiä siellä treeneissä, anteeksi epäselvyys. Ei sillä ettei kehäkarhujen toiminta olisi laadukasta.

Oon kuukauden ajan käynyt treenaamassa ja omasta mielestä kyllä voittaa kehäkarhut niin lajitarjonnassa kuin ylipäätänsä. Treenit on rankemmat, salilla vallitsee hyvä henki ja tekemisen meininki. Melko kallishan tuo tosiaan on mutta itse olen kyllä tykännyt. Harjottelijoita yht. salilla on ilmeiseti ~200 mutta ainakin vaparitreeneissä on ihan hyvin mahtunut kaikki sinne. JA BTW SYKSYLLÄ ALKAA THAIBOXING TREENIT!

Hieno homma ei oo tainnu muay thaita ennen ollakaan noilla kulmilla. Onkohan mitään tietoa kuka muay thaita rupee vetämään?

Sivuilla lukee että valmentajaksi tulisi Jari Mäkinen... nopealla googlauksella en kuitenkaan löytänyt mitään ihmeempää tietoa kaverista...

Thaiboxingia ei tosiaan ole näillä seuduilla pahemmin ollut, keravallahan oli jonkun hetken thaiboxing seura, en tiedä toimiiko enään? Ja hyvinkäällä on thaiboxingia Shudokanin toimesta, siinäpä paikallinen tarjonta tuon lajin osalta.
Mutta tosiaan tuo Jari Mäkinen on ollut pidempään lahden thaiboxing seurassa valmentajana ja nyttemmin muuttanut työn perässä järvenpäähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom