Sisäreisien hankaaminen lenkkeillessä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaivellaan vanhoja..

Mulla on kanssa tämä sama vaiva. Tai ei se oikeastaan mikään vaiva ole urkkaillessa, mutta normaalia elämää tämä kalvaa huomattavasti enemmän. Ei paljoa viitti ostaa enää mitään hienoja housuja, kun ne kuluu parissa kuukaudessa puhki sisäreisien kohdalta.

Joten oisko tähän mitään vinkkiä, jolla tästä pääsisi eroon ? Reidet on kyllä kasvaneet pyöräilyn myötä huomattavasti ja hankaaminen lisääntynyt samassa suhteessa, mutta voisko joku täsmäkiinteytystreeni auttaa siihen, ettei ne hankais niin paljoa ?
Hyviä liike/treenivinkkejä otetaan vastaan !!!

kävelet niinku oisit joku godzilla jalat pari metriä levällään.. tai sit vaan vähän levennät kävelytyyliäs. itellä ainakin toiminu ihan hyvin, ei oo hangannu eikä housut kulunu (vaikka tyttöystävä vittuili mun hassusta kävelytyylistä melkeen vuoden ennenkun se tottu siihen)

lisäksi tyttökaveri kerran pääsi pahasti yllättämään kesällä, kun kaverin kanssa treenailin Helsinki City Marathonia varten. Poijjat olkkarissa, housut kintuissa ja avonainen vaseliinipurkki pöydällä, siinä piti hieman jo selittää ja siltä taisi tyttis jäädä hieman epäileväksi.
Haha, klassinen "Tämä ei ole sitä miltä se näyttää" tai "Anna mun selittää" tilanne... :D

neuvoisin ihan pitämään tavallisia kalsareita eli kiitureita ;) ...sitten löysät pitkät kalsarit hiertää inhottavasti ja yks juttu on että juokset niin paljon vaan että läskit lähtee :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom