Sinkki - Tehosta immuniteettia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: ⭐ SINKKI – PIENI MINERAALI, JOKA RATKAISEE SUURET ONGELMAT ⭐

Meta description: Tehosta immuniteettia, hormonitoimintaa ja palautumista yhdellä välttämättömällä kivellä.

Sinkki ja raudan maku suussa

Kyselisin, että onko muilla ollut ongelmia sinkin kanssa? Olen ottanut nyt kahden päivän ajan sinkkipikolaattia 22mg, ehkä tehnyt vähän huonoa oloa muttei kuheasti. Kuitenkin tänään treenatessani tuli voimakas metallinen maku suuhun.
Luin, että oireet voisivat viitata sinkin yliannostukseen, mutta onko mahdollista näin pienessä ajassa, näin pienillä annostuksilla?

Kyselisin, että onko muilla ollut ongelmia sinkin kanssa? Olen ottanut nyt kahden päivän ajan sinkkipikolaattia 22mg, ehkä tehnyt vähän huonoa oloa muttei kuheasti. Kuitenkin tänään treenatessani tuli voimakas metallinen maku suuhun.
Luin, että oireet voisivat viitata sinkin yliannostukseen, mutta onko mahdollista näin pienessä ajassa, näin pienillä annostuksilla?

Kyllä sitä saa huomattavasti tulla muualta jos yliannostuksesta on kyse. 22mg ei yliannostusta saa edes pitkällä aikavälillä.

Miksi otatte sinkin ja magnesiumin yhdessä? Ne ovat vastavaikuttajia jotka estävät toistensa imeytymisen. Itse otan sinkin aamulla ja magnesiumin illalla.

Back
Ylös Bottom