Singapore

Terveysvaikutteisia purukumeja (ksylitoli, nikotiini), tupakkaa ja nuuskaa saa tuoda maahan tietyin rajoituksin omaa käyttöä varten. Lisätietoja ja ohjeita maahan saapuville löytyy Singaporen tullin verkkosivuilta: Singapore Customs.

Näin sanoo Singaporen lähetystön sivu, mutta mitä nuo määrät on käytännössä?
Mä en ainakaan siitä linkistä tullu yhtään viisaammaksi.
Mun mukana kulkeva määrä on kuitenkin vaan se yks purkki että selvityy tupakoija yli pitkän lennon.
Sen mä tiedän että vaan yhen avatun askin saan viedä tupakkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen asunut muutaman vuoden Singaporessa ja vein tyyppillisesti noin 10 Xylitol Jenkki pussia kerrallaan. En ole kuullut kenekään joutuneen ongelmiin purukumin takia.

Vähän vanhahko ketju, mutta olisi tarkoitus duunien takia Singaporeen muuttaa ja mietin, että missä jengi siellä treenaa?

Duuni olisi aika keskustassa ja suositeltiin viereistä Tiong Bahrua muutenkin asumiseen.

SG Expats foorumista ja bodybuilding.com:eista löytyi vanhoja ketjujakin, mutta onko jollain pakkiksella kokemuksia?

California Fitness näköjään on mennyt kiinni. The Gym at Orchard kans mennyt kiinni. Lontoon Fitness Firstit on ainakin aika ankeita, mut ehkä sit parempia vaik Singaporessa [tai Bugis Junctionissa Market Streetin sijaan)? Jossain keltasella salilla tuolla on kuvattu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom