Sin City II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lueskelin kaikki Sin City-sarjikset just ennen kuin katsoin elokuvan.. ehdottomasti paras sarjakuvafilmatisointi koskaan, onnistunut kaikin tavoin. Pakko nähdä jatko-osakin siis, odotan innolla!

Erittäinen mielenkiintoinen pätkä oli tuo ensimmäinen osa. Muutamaan kertaan olen kattonut ja kaikille taas hehkuttanut.

Eilen illalla piti tietenkin huudattaa tätä kakkos ja kolmasosan ilosanomaa pitkin ja poikin lisääntyneen nestekertymän johdosta.

On ehkä vähän vanha uutinen, mutta Sin City:stä on tulossa ensi vuonna myös tv sarja.

Liian nopeasti pukkaa jatko-osaa. Rahastus haisee ja pitkälle. Kolmaskin elokuva tulee satavarmasti, ja jos se menestyy niin eiköhän vielä neljäskin.

Liian nopeasti pukkaa jatko-osaa. Rahastus haisee ja pitkälle. Kolmaskin elokuva tulee satavarmasti, ja jos se menestyy niin eiköhän vielä neljäskin.

Mitähän väliä sillä on, kuinka nopeasti jatko-osaa pukkaa? Mitenkä se olisi vähemmän "rahastusta" jos odotetaan muutama vuosi enemmän? Eikö se silloin kannata takoa kun rauta on kuuma?

No joo itse ainakin odotan innolla.

Nimimerkillä fani ensimmäisestä albumista lähtien.

Mitähän väliä sillä on, kuinka nopeasti jatko-osaa pukkaa? Mitenkä se olisi vähemmän "rahastusta" jos odotetaan muutama vuosi enemmän? Eikö se silloin kannata takoa kun rauta on kuuma?

No joo itse ainakin odotan innolla.

Nimimerkillä fani ensimmäisestä albumista lähtien.

Samoilla linjoilla. Enemmän se on rahastusta minusta jos aletaan vuosikymmenien jälkeen lämmittelemään vanhoja klassikoita uudella tekniikalla. En nyt sano että pitäisi vuosittain nähdä uusi bondi ja lotri vaan että tekee samalla miehityksellä ja kirjoittajilla niitä leffoja.

Sin City täytyi käydä kattomassa leffoissa ja ostaa vielä dvd:n. Jatko-osaa onkin sitten tullu odoteltua ensimmäisen jakson ilmestymisestä asti. Varmasti rockaa!! :rock:

Sin city on siitä hyvä pohja leffoille, että tarinat ovat jo kirjoitettu. Enemmän negatiiviseen sävyyn voisi kritisoida jatkiksia kuten American psycho II jne. Niissä ei ole enää kirjaa alla, vaan ovat pudasta rahastusta ja raiskaavat alkuperäistä leffaa ja kirjaa pahasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sin city on siitä hyvä pohja leffoille, että tarinat ovat jo kirjoitettu. Enemmän negatiiviseen sävyyn voisi kritisoida jatkiksia kuten American psycho II jne. Niissä ei ole enää kirjaa alla, vaan ovat pudasta rahastusta ja raiskaavat alkuperäistä leffaa ja kirjaa pahasti.

:offtopic:
Itse ihmettelen miksei myös muiden sarjiksiin pohjautuvien elokuvien kohdalla tehdä näin. Esim. Hämähäkkimies-sarjakuvissakin on ihan klassikko-tarinoita, joista saisi väännettyä nopeasti upean elokuvan, mutta ei, pitää tehdä jotain tylsää teinihömppää:(

SPLÅÅÅÅÅRT!!!

Mahtavaa, maailma on hieno paikka elää, kun Sin Citykin saa vielä jatko-osia!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom