Simpsons, South Park ja muita: Ilmaiseksi ja laillisesti netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaykay_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko jossain sivu jossa voisi katsoa neon genesis evangelionin jaksot englanniksi dubattuna? dailymotion.com:ssa on vain enkku tekstityksillä mutta kun tuo kuva on niin pieni niin ei oikein saa selvää.

Aaargh. Oisko jollaki sitä linkkiä, missä on lista ties kuinka monesta noista sivusta, jossa voi katella noita tv-sarjoja? Se oli hyvä, ku jos toinen sivu oli kaatunu, saatto valita vaan listalta seuraavan. Oon yrittäny ettiä sitä ku hullu, mut en löydä. Mun koneeseen asennettiin just XP, enkä tiedä miten näkisin mun vanhat suosikit jostain... Auttakaah...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aahh.. Kiitos kiitos kiitos!! :) Se taiski jo olla täällä, mut enhän mä mitään tajunnu. :nolo: Kiitos oikeesti vielä ihan sikana. Mun päivä ja viikko ja kuukausi ja määrittämättömän pitkä ajanjakso on pelastettu.:worship:

Plääh. Osaaks joku neuvoa, miten mä löytäisin twin peaksin ekan tuotantokauden tokan jakson? Tai, että millä ihmeen logiikalla noi menee tuolla youtubessa. Mä en ota siitä mitään selvää.

saakos noita talteen

Niin että mites se sitten vois onnistua vai pitääkö vaan reippaasti kattella tässä kaikki prkln jaksot putkeen vaikkapa Simpsoneista :D

Juu, sellasta, heh!

Plääh. Osaaks joku neuvoa, miten mä löytäisin twin peaksin ekan tuotantokauden tokan jakson? Tai, että millä ihmeen logiikalla noi menee tuolla youtubessa. Mä en ota siitä mitään selvää.

Ootkos torrenttia kokeillu ettiä?

Löytyykö näitä sivuja enempää, noista vähän jaksot vähissä...

Suositut

Back
Ylös Bottom