Simone Ehrlich - Markus Ruhlin tyttöystävä

S225T sanoi:
Mutta kuten totesin jo edellä, TODELLA harva bodarinainenkaan on lähelläkään tuollaisia kisamittoja, joten todella poikkeuksellisesta massasta on kyse.

Pitää paikkansa, 86kg olisi täysin poikkeuksellinen kisapaino naisella.
Suomessa ysikympin miehet ovat saatanan isoja ja olisihan se huvittavaa jos pro naiset olisivat samassa kunnossa.

Mike sanoi:
masino.jpg

DeniseMasino14.jpg
näppis kastuu pian. :nolo: :haart: :kuola:

Mike sanoi:
Meinaatko että fitness on täysin naturaaliurheilua?

No en... mutta fitness muijista esim. Minna Pajulahti ja Katariina Tunturi on hyviä esimerkkejä miltä naisen tulisi näyttää mun mielestä.

Denise Masino on upea!

Ei kaikilla ole sama maku. Toiset tykkää laihoista, toiset uhkeista ja jotkut atleeteista. Mä oon kai sit niin tottunut naisbodareihin, kun oon bodauslehteä lukenut 12-vuotiaasta. Itse oon kova Denise Masino fani ja jos saisin yhden naisen itselleni treffeille valita maailmasta, olisi se Masino (Madonnakin ois kyllä houkutteleva). Sitäpaitsi ei kehonrakennus ole mikään kauneuskilpailu. Naisbodarien kasvot näyttää joskus lavalla tosi kuivilta ja miehekkäiltä, ku on nesteet ja rasvat niin luonnottoman alhaalla, mutta normaalilla treenikaudella ovat tosi upeita pakkauksia.

Liitteet

• masino_ban.webp
    masino_ban.webp
    23,4 KB · Katsottu: 3 265
Mike ja muut, tuolla olisi yhden venäläisen Muscle Mayhemille kirjoittelevan bodarin kokoama muutama kuvagalleria Denise Masinosta. Kuvat latautuvat tuolta tosin hemmetin hitaasti.

Juu, mun mielestä Denise Masino on kyllä SUPER HOT nainen todellakin ja muitakin nais- bodareita löytyy ja paljon. Jos itse saisin lähteä treffeille ihan kenen kanssa vaan niin se ois kyl ehdottomasti Malissa Robles. Masino ois kyl kans varmaa viiden parhaan joukossa. Kehonrakentaja hänkin. Tosin täytyy myöntää että en henkilökohtaisesti pidä suurinta osaa nais-kehonrakentajista kovinkaan seksikkäinä, mutta eipä varmaan löydy lajia tai mitään genreä missä kaikki naiset olisivat seksikkäitä. Ja sitä paitsi on vähän sama sanoa että läski tekee naiselliseksi kuin lihas miehekkääksi. Ei läskit jätkät mun mielestä kovin naisellisia oo vaikka niillä on usein isommat tissit kuin monilla naisilla. Juu ja Maija Lehtonen on mun mielestä myös hirmu seksikäs tyttö.. Ja viel täytyy lisätä että pidän hyvin monenlaisista nais vartaloista. Jotkut hieman pyöreätkin voivat olla seksikkäitä ja hyvin laihatkin myös. Kaikista löytyy niitä helmi yksilöitä.

Kyllä se hirveä kireys noissa kisakuvissa eniten häiritsee. Jopa Offilla mahtavalta näyttävä fitnesstytteli Linda Fodor :haart: , menettää paljon vetovoimaansa kisakireänä. IMO

Ja nuo silikonipallot ovat vain niin luonnottoman näköiset.

Mä tykkäsin ennen että fitnesspimuilla on kaikkein kauneimmat kropat, kunnes näin eka kertaa Kultsalla naisbodareita. Mies sanoi, että multa jäi suu auki kun jäin tollottamaan niitä naisia lavalla. En ole kauniimpia ennen nähnyt. Alkoi nuo fitnesspimut näyttää aika kukkakepeiltä niiden rinnalla. Taidan itsekin jättää ton fitneksen kokonaan väliin ja tavoitella tuota bodarinaisen kroppaa.. Kaunista kertakaikkiaan.. Intoa vähän laimentaa se, että tässä threadissä on haukuttu kaikki bodarinaiset rumiksi..

LIHAMUREKETTA.. sanoi:
Juu, mun mielestä Denise Masino on kyllä SUPER HOT nainen todellakin ja muitakin nais- bodareita löytyy ja paljon. Jos itse saisin lähteä treffeille ihan kenen kanssa vaan niin se ois kyl ehdottomasti Malissa Robles. Masino ois kyl kans varmaa viiden parhaan joukossa.

siin on vaan sellanen pikku juttu, että selkään päästäkseks saat lyödä paalua tiskiin aika iloseen. ei mene mesinolla tuntitaksat ihan samaan sarjaan tatjaanan kanssa ;)

Joo, vitun hyvin menee kehonrakennuspalstalla, kun yhtään threadia ei voi naisbodareista tehdä ilman että menee yököttelyksi. Jos pari viestiä tulee missä pointti on se että ei ole kauneusihanteitani vastaava, se on sillä selvä. Kenenkään ei tarvitse niitä yök-viestejä lähetellä.

Simone on mielestäni uskomattoman kova pakkaus bodarina, lihamäärä on järjetön. Ideaali pitäisi laittaa naisbodauksessa ainakin massallisesti alemmas, mutta kyllä tuosta respektit heruu, kovaa työtä ja älyttömiä lahjoja vaatii.

RRKalle sanoi:
Joo, vitun hyvin menee kehonrakennuspalstalla, kun yhtään threadia ei voi naisbodareista tehdä ilman että menee yököttelyksi. Jos pari viestiä tulee missä pointti on se että ei ole kauneusihanteitani vastaava, se on sillä selvä. Kenenkään ei tarvitse niitä yök-viestejä lähetellä.

Asiaa! Tämä todellakin on kehonrakennukseen keskittyvä palsta. Jos ei lajin kirjo kiinnosta niin eikun toisaalle... :piis:

pori1980 sanoi:
näppis kastuu pian. :nolo: :haart: :kuola:

Sanokaa mitä sanotte, bitsit! Mutta toi kuva on PERKELEEN seksikäs!!!!!

DeniseMasino14.jpg

:eek: :eek: :hyper: :kuola: :kuola:

Käyttäisipä toi mun naamaa pyörän satulana :kuola:

Simone Ruhl ennen (Aika hot)
http://www.youtube.com/watch?v=b6MyzlxaEUc

http://www.megavideo.com/?v=I4LY5AIE (paina play nappia kahteen kertaan, video ei lähde itsestään pyörimään)

Onpahan ero! Ei tunnista samaksi ihmiseksi edes kasvoista. Itse asiassa ei tunnista kunnolla edes sukupuoleltaan naiseksi jälkimmäisessä videossa. Myös Maken pää on kasvanut varmaan lähes kaksinkertaiseksi noista eka videon ajoista. Voi vain arvailla niitä roinamääriä, joita tuollaisiin kuntoihin pääseminen vaatii.

Nyt meni kyllä ihan väärinpäin El Uccalla.Nuo pose kuvat on vuodelta 2003 ja tuo video viimevuodelta.:lol2:

Niinpä näyttää joo. Koskahan nuo mustavalkovideot on otettu? Meinaan hänhän on niissä ilmetty mies. Varmaan kans 2003? Nainen näyttää siis paremmalta noissa uudemmissa kuvissa.

2003:

95b56f431d.jpg

2004:

P1010008.JPG

2005:

ruhl4vr.jpg

2006

zuerich06-20.jpg

2007:

arnolds07_3807.jpg

Ei Simone ole enään tuossa kunnossa ja nykyään ihan viehkeä nainen.Mielestäni lopettanut kilpailemisen.Viimeisin videoclippi on Made in Germany dvdltä.Tuo youtube clippi on uusin..

Tässä kuvia sitten tuolta Made In Germany DVD:ltä, eli vuodelta 2003. Tälläisestä siis on näköjään mahis päästä vielä ihan nättiin ulkumuotoon.

1088271020.jpg

1088269731.jpg

1088269022.jpg

1088268994.jpg

1088268671.jpg

Back
Ylös Bottom