Pehvanssi Liittynyt 17.10.2003 Viestejä 1 476 1.7.2009 #21 esiintyjä kaarti se vain heikkenee vuosittain (tai ainakin vertaanotettavien bändien määrä). Click to expand... No mikä vika Paula Koivuniemessä? :D Eiks Sime oo vetäytyny pois tuosta hommasta? Rahat loppu tms.?
esiintyjä kaarti se vain heikkenee vuosittain (tai ainakin vertaanotettavien bändien määrä). Click to expand... No mikä vika Paula Koivuniemessä? :D Eiks Sime oo vetäytyny pois tuosta hommasta? Rahat loppu tms.?
taivaskäsi VIP Liittynyt 13.12.2004 Viestejä 6 698 1.7.2009 #22 varteenotettavia bändejä vaan on tänä vuonna paljon vähemmän kuin edellisinä vuosina. Eikait paulassa nyt mitään vikaa ole.
varteenotettavia bändejä vaan on tänä vuonna paljon vähemmän kuin edellisinä vuosina. Eikait paulassa nyt mitään vikaa ole.
Suni Lökäpöksyt ry Liittynyt 7.4.2003 Viestejä 936 6.7.2009 #23 Mä taas oon sitä mieltä, että tänä vuonna ois parempia bändejä mitä viime vuonna. Tosin nyt en pääse paikalle. Ei oo sime vetäytynyt, eikai se sillon ois SimeRock! Nih!
Mä taas oon sitä mieltä, että tänä vuonna ois parempia bändejä mitä viime vuonna. Tosin nyt en pääse paikalle. Ei oo sime vetäytynyt, eikai se sillon ois SimeRock! Nih!
NiceEne Liittynyt 11.10.2006 Viestejä 384 7.7.2009 #24 Jää simet väliin vaikka asutaankin simekaupungissa...