Silvio Samuel nähty MTV:n MADEssa (myönnän), aivan järkyttävä gut vaikka olikin vielä 4 viikkoa Olympiaan. Peter Putnam mukana myös.
Repeilin huolella ku se sälli meni lavalle...pahempi ku pode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silvio Samuel nähty MTV:n MADEssa (myönnän), aivan järkyttävä gut vaikka olikin vielä 4 viikkoa Olympiaan. Peter Putnam mukana myös.
Mun mielestä nimenomaan tuo pitkä torso ja kapea hartialinja pilaa kokonaisuutta samoinkuin aika ankea selkä. Itsekkään en noista poseista oikein tykkää. Muutenkin kaverilla vähän liian suuret luulot itsestään.
No ehkä sitten niin mutta ei tuo kaveri ole mun mielestä lähelläkään top10:ä jos ihan oikeasti laitetaan maailman kymmenen parasta podaria riviin. No tämä on vaan mun mielipide mutta minulla on onneksi siihen oikeus ;).jos on olympiassa pari kertaa sijoittunut top kymppiin niin saa mun mielestä pitääkkin itseään melko kovana spodarina :O
No toki ja saa ollakkin mutta tosta jampasta on vaan semmoinen käsitys tullut että luottaa omaan erinomaisuuteensa aika paljon liikaa enkä sitä oikein arvostaeiköhän jokainen joka olympia lavalla seiso voi olla suhteellisen leuhkoja
.