Silmälasit halvalla pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ixa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
asiaa vähän poiketen: Ruotsissa oli joku nettikauppa, joka möi halvalla ja kohtuuluotettavasti laseja, muistaako joku putiikin osoitteen?

Ixa sanoi:
Nyt on taas näkö huonontunut sen verran etta olisi aika hankkia uudet lisäpitkät.

Mistäköhän kaupasta löytäisi halvalla hinnalla hyvät silmälasit. Siis linssit ja kehykset haussa. Myös optikolla olisi käytävä.

Ota ihmeessä päiväristeily Tallinnaan ja käy ostamassa lasit sieltä, säästät helposti yli 100 euroa. Lisää säästöä kertyy kun samalla matkalla ostat parin kuukauden punsit varastoon.

Integrandi sanoi:
Ota ihmeessä päiväristeily Tallinnaan ja käy ostamassa lasit sieltä, säästät helposti yli 100 euroa. Lisää säästöä kertyy kun samalla matkalla ostat parin kuukauden punsit varastoon.
Thaimaasta saa vielä halvemmalla!
Itse katselin laseja Thaimaasta, 45min odotteluaikana niitä siellä tekivätkin. Hinnat alkaen 10e.

Itse ostin "kalliit" lasit jotka maksoivat noin 140e. Teetätin myös aurinkolaseihin (Police) HOYA-merkkiset linssit vahvuuksilla, 45min kesti ja 14e maksoi asennuksineen.

Ainakin kun meikäläinen osti viimeksi kakkulat oli ne Helsingissä joka paikassa saman hintaiset. Linssit tuli saksasta ja sieltä ne tilaa niitä Eestiinkin. Eli laivalla yli jos haluat säästää.

Panin muuten merkille pari viikkoa sitten etelässä, että kyllä on lääkkeiden hinnoissa melkoiset katteet Suomen apteekeissa. "Perusburanat" on noin neljänneksen mitä Suomessa. Puhumattakaan oikeista lääkkeistä.

metalman sanoi:
asiaa vähän poiketen: Ruotsissa oli joku nettikauppa, joka möi halvalla ja kohtuuluotettavasti laseja, muistaako joku putiikin osoitteen?

Oisko www.favoptic.com

Itse miettiny jos tuolta tilais, laitoin viestiä menemään sinne, jossa kyselin kaikennäköistä, mutta vastausviestinä olen saanu parin viikon ajan joka päivä tyhjän viestin :D

Jumalattoman halvalla myyvät laseja. Epäilyttää vaan, että saa jotkut hiekkapaperilla hiotut pullonpohjat rautalangalla yhteen sidottuna ilman palautusoikeutta.

Tehdäänkö Tallinnassa linssit odottaessa? Ennen on pitänyt tehdä 2 matkaa.

Kumm4ri sanoi:
Tehdäänkö Tallinnassa linssit odottaessa? Ennen on pitänyt tehdä 2 matkaa.

Ainakin sellaisiin kakkuloihin kun meikäläisellä on, tuli linssiy Saksasta. Minulle jäi sellainen käsitys, että kaikki linssit tulee sieltä ja osaa yleisemmistä vain sai suoraan tukkurin varastosta Suomesta. Voin kyllä olla väärässä sillä ostoksesta on aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom