heh, itsellä oli vähän samat tarkoitukset. Odotteleekin jo paketti että pääsee katsomaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni jo, opossumilentsua odotellessa.http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/200906209801696_si.shtml
Mitäs porukka tästä ajattelee? pelottaako enää tämä virus, vai onko menneen päivän tuulia. Vai mikä se sanonta olikaan?
http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/200906209801696_si.shtml
Mitäs porukka tästä ajattelee? pelottaako enää tämä virus, vai onko menneen päivän tuulia. Vai mikä se sanonta olikaan?
Mulla on kaikki oireet olleet nyt 5 pv, mutta lääkäri sanoi eilen että koska minulla on ripuli, ei minulla voi olla sikaflunssa... :jahas:Suurin osa potilaista sairastaa taudin lievän muodon ja parantuvat ilman lääkitystä noin viikossa.
Uusimpien tutkimusten mukaan uusi HIN1-kanta ei välttämättä ole yhtä herkästi tarttuvaa kuin tavallinen kausiflunssa, mutta voi sen sijaan aiheuttaa enemmän vatsavaivoja, kertoo Reuters.
Eikai tässä possunuhaa ollut. Normi flunssa. Riplan syyksi veikkaan pilaantunutta döneriä.Huppe; menikö oireet ohitte ja oliko possunuha vai joku muu?
Tästä oppineena jos se virus ei mutatoidu tappavaksi niin aina kun tällainen sairaus löydetään niin aletaan sulkemaan niitä rajoja. Meksiko olisi aluksi pitänyt eristää kunnes saavat taudin kuriin. Mutta nyt kun ei tehty näin niin nyt se on jo Suomessa. Muistaakseni jossain ArmeniaAzerbaidhan/Afganistan- osastolla ei ole yhtään tartuntaa kun ihmiset ei matkustele.
Tästä oppineena jos se virus ei mutatoidu tappavaksi niin aina kun tällainen sairaus löydetään niin aletaan sulkemaan niitä rajoja. Meksiko olisi aluksi pitänyt eristää kunnes saavat taudin kuriin. Mutta nyt kun ei tehty näin niin nyt se on jo Suomessa. Muistaakseni jossain ArmeniaAzerbaidhan/Afganistan- osastolla ei ole yhtään tartuntaa kun ihmiset ei matkustele.
Paremmin olisi silti voitu toimia. Kyseessä on kuitenkin tietääkseni virus joka on samalla pohjalla kuin espanjan tauti vm. 1918 joka tappoi 100 miljoonaa ihmistä. Vituttaa jos itse saan tuon taudin vaikka olisikin lievä, siksi koska meksikolaiset pyörivät paskoissaan. En nyt ole missään paniikissa, ihmettelen vaan jos kerran annetaan korkein hälytys (6?) että nyt on sitten jätkät pandemia, ja sitten ei tehdäkkään mitään vaan käsketään odotella kuukaus rokotetta joka ei välttämättä edes toimi.
SARSiahan nähtiin viimeksi 2004 kun kaksi onnetonta laboranttia tartuttivat sen itseensä.