Sieltä on Antti-potti tulossa ja itseä viihdyttääkseni mietiskelin valmiiksi jotakin, mitä tekisin.
- Auto nyt ainakin, varmaan E63AMG että mahtuu kaveritkin kyytiin. Semmonen hieno ja tehokas, mut ei överileijja tai huomiota herättävä kuten fefet yms. Niitä "oikeita" superautoja kävisin lähinnä "koeajelemassa", ei tarvetta omistaa sellaista.
- Joku pakettiauto tai vastaava, johon mahtuis vaikka enska/moottorikelkka. Sit joku "ralliauto", esim. joku takavetoinen bmw perus tyhmyillyyn mettäteillä.
- Lynxiltä 800 boomdookkeri ja KTM:n joku enduro. Ehkä kaks molempia, että ei tartteis huoltaa niin usein ja pääsis joku kaveriki mukaan. Lisäksi se uus KTM 1290 supermoto. Joku ratapyöräkin kaatuiluun radalla. Mönkijänkin vois ostaa vaikka isälle/itelle.
- Kaivuri isälle/itelle, sit palkkaisin sen tekee vähän hyppyreitä yms. leikkipaikkoja leluille.
- Vesijetti + sit tarpeeksi isoja aaltoja tekevä vene, jotta voi wakeboardilla hyppiä isosti
- Kaikille moottorivehkeille yms. iso lämmitetty halli, jossa olis loistavat paikat huoltaa yms. säilyttää niitä
- Asunto, ei varmaan aluksi mitään hillitöntä kun ei tiedä minne asettuu. Mut siihen saan varmaan sen 2 miljoonaa laitettua myöhemminkin.
- Jokunen sijoitusasunto mahdollisesti.
- Laatua asunnon viihdejärjestelmiin yms. telkkaria tms. jotain MacPro koneita et voi editoida vähän gopro black+ settiä, niitä kameroita ois joku 30 hankittuna
- Etsisin naisen kaikessa rauhassa, ajaen jollain tyyliin toyota avensiksella ja pitäen varallisuuden mahdollisimman kauan piilossa, että ois aitoa. Toki sit jossain vaiheessa vois sanoa (n. 1-2kk jälkeen), että on mulla muutama sata tonnia tilillä. En varmaan kehtais kuitenkaan sanoa voittaneeni isoa summaa - paitsi sit ku ollaan jo naimisissa, heh.
- Paljon matkustamista, kaikki olympialaiset, mm-kisat, monacot, jne.. toki läpi. Kiertäisin kaikkia redbullin järkkäämiä x-gamesia yms. Heliskiitä, jotain vuoristokelkkailua jne.. Ostaisin itseni stuntlentokoneen ja hävittäjän kyytiin. Varmaan formula 1 autoakin vois testaa ja hypätä vaikka Sebastian Loebin kyytiinkin jossain vaiheessa.
- Viimeisen päälle olevia varusteita yms. vaatteita harrastuksiin.
- Terveyteen (treeniin) ja ruokaan panostaisi, ei tartteis säästää palkkarissa hehe.
- Jos tekisin ns. oikeita töitä, ne olisi mahdollisesti 8-18v vuotiaiden urheiluvalmennuksen parissa (itse valmennus ja mahdollinen urheilusponssi lahjakkaille hyvän asenteen omaaville urheilijoiden aluille), johon olisin toki opiskellut. Lisäksi voisin pitää luentoja motivaatiosta, vaikka en osaisi. Muuten kuluttaisin aikana harrastamalla ja tekemällä niitä juttuja mistä tykkää. Ehkä voisin pitää työnä sitä, kun editoisin kuvattuja gopro-pätkiä kaikesta tekemisistä/harrastuksista. Tulot tulisivat pääasiassa sijoitusasunnoista ja jotakin myös metsästä, jota olisin huvikseen ostanut joku 400 hehtaaria hoidettavakseni tai sit palkkaisin isän hoitaa mun metsiä hyvällä palkalla ja vehkeillä..
- Yleisesti ottaen kuluttaisin/sijoittaisin rahat elämään siten, että olisin tehnyt mahdollisimman paljon ikävuoteen 40 mennessä, jonka jälkeen vois käyttää sitä rahaa vähän fiksummin.
- Mitään massalahjoittamista läheisille en varmaankaan harrastaisi. Ennemminkin tekisin siten että, palkkaisin tyyliin +100e/h mun antamiin (hyviin) hommiin veljiä tai läheisiä, joille olisi kertonut voitosta. Ehkä joulurahaa se 3300e/3v välein vois toki antaa..
En uskoisi minulla olevan vaikeuksia 13 miljoonan "sijoittamisessa" - raha on tehty käytettäväksi.
Pari riviä vetämässä..