Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by fluid power
Btw. Sakkeus varmaan osaa vastata mitä duactin käyttö sanoo työpaikan huumetesteissä, dopingtesti vastaus jo tulikin.
Heh, samoja lääkkeitä samassa järjestyksessä olen itse käyttänyt. Ilman reseptiä Kestinet oli 6,89 euroa 10 kpl eli aika hinnakkaita. Reseptillä 100 kpl paketti oli jotain 30-40 euroa. Toi 100 kpl riittää itsellä koko kesäksi ja vie oireet kokonaan 1/päivä annostuksella.Originally posted by igf1bp3
Seuraavia lääkkeitä olen kokeillut, ja vieläpä tässä kronologisessa järjestyksessä: teldanex, semprex, zyrtec, duact, kestine.
Kestine on toiminut niin hyvin, että ei ole tullu mieleenkään lähteä kokeilemaan muita. Ei väsymystä, ja kun vetää kuurina, niin toimii tosi hyvin. Akuutteihin oireisiin Kestine on mielestäni huono, se vaatii juuri sen kuurina vetämisen. Reseptin saa helposti... Kantsii hankkia se resepti, että saa saman tien ison paketin matkaan. Oisko peräti saanu jotain kela-korvauksiakin? En muista...
Originally posted by norsu
Mulla ei ole ainakaan vielä mitään allergiaa todettu, mutta tämä on nyt toinen kevät, kun tuntuu ajoittain siltä, ettei saa vedettyä keuhkoja täyteen ilmaa.
Hengitystiet tuntuvat olevan jotenkin tukossa. T.s. jotenkin ahdistaa...Mitään silmien kirvelyä tai nokan vuotamista/nuhaa ei ole. (Tää siis alkoi taas kun lumet suli ja katupölyä alkoi oleen joka paikassa)
Voiskohan tämä ny sitte olla jonkin sortin allergiaa vai onko mulle iskeny joku fuckin´rasitus astma.. Tykkään tehä juoksu lenkkejä varsinkin näin keväisin ..Senkös jälkeen tuntuu kuin olis 5kg:n levypaino rinnan päällä..Tosiaan tekis mieli hönkästä välillä jotain astmapiippua.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?
Originally posted by hemmmo
Ite oon noita duacteja syöny ja todennu että ne toimii parhaiten minulla. Zyrtec ei minulla ole hirveästi tuntunut auttavan, joten en ole sitä viitsinyt syödä. Mitä muita reseptilääkkeitä kannattaisi lääkäriltä kysyä kuin duacteja? Viime kevät oli ainakin minulle pahin ikinä ja oireet oli todella vittumaiset. Koko ajan silmiä ja kurkkua kutitti ja nenä vuoti, vaikka oli täysi annos duactia koko ajan. Tuosta kurkun kutinasta ja nenän tukkoisuudesta seurasi sitten se, että syöminen oli todella tuskaa. Heti kun pisti jotain muuta kuin nestemäistä suuhun tuntui että tukehtuu. Parissa kuukaudessa painoa lähtikin melkein 10 kg ja salilla tulokset tuli reippaasti alas. Ei enää tuollainen kiinnostaisi. Joten ajattelin mennä lääkäriin kyselemään vahvempaa lääkettä. Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia vahvemmista reseptilääkkeistä. Kai niitä yleensä on olemassa?
Originally posted by Luzmu
Kokeileppa Nasonex-nimistä nenä sumutetta tuohon nenän vuotamiseen. Itse vaihdoin pari kevättä sitten siihen kun zyrtekit ja reseptittömät nenäsuihkeet eivät tuoneet apua ongelmaan. Sen koommin ei oo nenä keväisin valunu. Nasonex on reseptilääke.
En käytä, mutta eikö reseptillä saa paljon halvemmalla? Ainakin kaveri moista puhui.1x Heinix illalla ja Nasofan aamun illoin.
Asiasta toiseen.. miten tuntuu että Heinix on aivan saatanan kallista nykyään? 10€/30 tablettia. Onko näissä sesonkihinnoittelut? Mikä on halvin 10mg Setiritsiinidihydrokloridi?