Siisti katusoittaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
:eek: Respect.... ei muuta :eek:

Ei paha ei paha, nätistihän tuo soittelee. Se on muuten ihme juttu, mitä kaikkea missaisimme näinä päivinä, ellei Mike kantaisi kameraansa jokapuolella mukanaan.

Jansq- sanoi:
Ei paha ei paha, nätistihän tuo soittelee. Se on muuten ihme juttu, mitä kaikkea missaisimme näinä päivinä, ellei Mike kantaisi kameraansa jokapuolella mukanaan.

Totta, voisi jo harkita jonkinlaista dokumenttisarjaa näin "katutason näkymää Suomesta":hyper:

Tuollaisia soittajia saisi olla enemmän...

Tuosta clipistä tulee mieleen viime kesä, kun annoin kännissä katusoittajalle 20€, kun se soitti Paranoidin. Aamulla vitutti aika huokeesti. :rolleyes:
Hyvin toi veti tossa videolla.

lahjakkait soittajii on paljon, tuskin kaikki pääsee huipulle..
Kukin tyylillään..
Mut ihan Jeez!

Tuollaiselle soittajalle kyllä mielellään jo jokusen kolikon heittää, ja jaksaa jäädä kuuntelemaan. Lisää näitä piristämään katukuvaa :thumbs:

Häh mitäs tossa oli? Mä kun jo luulin et siin ois joku Yyber guru soittamassa. Ihan siistin kuuloista kyllä, mut ei kyl mitään huisin vaikeaa.
Jos moisesta tykkää, niin kuunelkaa vaikka Steve Vain: Tender Surrender

Sahaaja sanoi:
Respect! :worship:

Miksköhän toi äijä soittaa kadulla? Mun mielestä sen pitäis soittaa jossain ihan muualla.
Kopioiminen ei riitä vielä oikein mihinkään. Ihan sama vaikka kuinka hyvin osaa kopioida muiden tyyliä ja biisejä. Taitavia Vai/Malmsteen/NameYourHero imitaattoreita riittää kyllä.

Itse en ainakaan ole nähnyt kovin montaa katusoittajaa joka olisi rahaa ansainnut, pahimmat tapaukset ovat olleet luokkaa hakkaa tomtomia ja huutaa, tai hauskimmat että soittaa musiikkia nauhalta lätsä kourassa.

On toki muutama oikeasti hyväkin tullut vastaan, etenkin haitarin/kitaran soittajat ovat innostaneet pysähtymään vähäksi aikaa.

No ei nyt kauheesti sävähdyttänyt... Muutaman kerran on joku viululla kyllä vedellyt niin että olis voinut rahaakin jo vakata.

Aika r0k, pakko myöntää. :rock:
Jäi vähän häiritsemään, että mitä Mike (?) vastaa videon lopussa Rintafileen (?) kysymykseen "mikä tää biisi on?".

:ware: :D

Back
Ylös Bottom