Siemens C 55

onkos hyvä ja kannattaako ostaa? ja paljos on hintaa moisella puhelimella? ja onko siinä polyfoniset soittoäänet ?:D

jos tää c 55 ei sitten oo niin hyvä ni ehdotelkaas jotai muita, suunilleen saman hintaluokan kännyköitä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin joskus alkutalvesta c55:en ja se levisi jo omia aikojaan. Puhelimessa onneksi kuitenkin 2 vuoden takuu. Ihan hyvä puhelin. Polyfoniset äänet, java-, gprs- ja wap-tuki. Tekstiviesteihin voi lisätä animaatioita ja ääntä, mutta se ilmeisesti edellyttää, että myös vastapuolella on c55. Pieniä ongelmia on ollut silloin tällöin. Puhelin kaatuilee joskus. Paljon luotettavammin on kuitenkin toiminut, kuin minun vanha nokian 3210. Akku tuntuu myös kestävän suht pitkään. Maksoin muutama kuukausi sitten siitä n. 220 €. Nykyään saa n. 200 €.

Hyvä puhelin! Harmittaa vaan kun ostin aikaisemmin kyseisen puhelimen ja nyt siitä on julkaistu uusi hienompi versio hopeisilla kuorilla ja sinisellä taustavalolla. :(

vanha
c55_100.jpg

uusi
c55_hopea_s.jpg

Hintaa on 179€ > http://www.puhelinkioski.com/products.php?g1=74993f&g2=c5488a&n=1

Tyhmänä kysyn...

Myyjä väitti että c55:n luokan 8 gprs on
nopeampi kuin 6510:n gprs yhteys.

Eräässä viestiketjussa oli noista gprs
nopeuksista jotain mainittu siihen malliin
jotta ihan maksimeja ei kuitenkaan saada
verkon rajoituksista johtuen käyttöön.

Eli onko c55 oikeasti nopeampi tai
sitten luotettavampi gprs:n kannalta
kuin 6510?

Nokialaista olen aina käyttänyt joten
Siemensiin siirtyminen on tietysti melkoinen
loikka, jos sen teen. Ehkä minusta ei ole
siihen...

Originally posted by davidspeed
Eli onko c55 oikeasti nopeampi tai
sitten luotettavampi gprs:n kannalta
kuin 6510?

edit: enpä lukenut tuota class 8 sieltä välistä...noo

Nokia 6510: UL 2+DL 3, 16-24Kbps lähetys - 24-36Kbps vastaanotto ja UL 3+ DL 2, 24-36Kbps lähetys - 16-24Kbps vastaanotto

Siemens: UL 1+ DL4, 8-12Kbps lähetys - 32-40Kbps vastaanotto

Eli tämän mukaan Siemens vastaanottaa dataa nopeammin kun Nokialainen. Henk. koht. en tähän kiinnittäisi mitään huomiota, koska kyseessä on vaan teoreettiset lukemat ja puhutaan aika pienistä datasiirtomääristä but hey that's just me :lol2:

Hyvin nostettu 5 vuotta vanha threadi! Aloin jo kattomaan että mikä ihmeen Siemens..

Siemens c 55 !!!!11 mulla oli toi 10 vuotta sitten ja rokkas kuumasti!!
Kuningas puhelin!

Tekstiviesteihin voi lisätä animaatioita ja ääntä, mutta se ilmeisesti edellyttää, että myös vastapuolella on c55.

Tämähän vaikuttaa paremmalta kuin iPhone speksien puolesta :hyper:

EDIT: tuleepa haikea fiilis kun muistelee vanhoja puhelimia. Isoja juttuja henkisesti.

Löytyy vieläkin omasta laatikosta ko. puhelin, vielä viimeviikolla oli Käytössä koska nokialainen oli takuuhuollossa :D loistava puhelin :rock:

Ihme juppipuhelin. Mulla oli A55. Edelleen perheen käytössä. :)

Siemens c 55 !!!!11 mulla oli toi 10 vuotta sitten ja rokkas kuumasti!!
Kuningas puhelin!

tuokin oli vielä suht "ok" malli kun vertas s55:een. hitto että oli hyvä puhelin. niin hyvä puhelin että seuraavakin luuri oli "siemens" eli benq eli sysipaska jonka lopulta hajotin vasaralla kun en jaksanut itkeä huollon kanssa (ostin dna - liikkeestä joka lopetti jykylästä ja ois kuopioon pitänyt reissata valittamaan jne joten aattelin ettei ole enää vaivan arvoista)

ostin kaverilta tohon s55:een sen lisälaitekameran ja voi jumankauta. oli salamat ja kaikki. ja värinäyttö, ja mitäköhän vielä. maksoin muistaakseni 200e ja oli ihan ylivoimainen hinta-laatu-ominaisuussuhde. vielä mun käytön jälkeen (lähti näppäin irti) pikkuveli hommas uuden näppäinmaton joka makso 10e ja pari vuotta käytti sitä.

nyyh...

kaveri osti ton c55:n ihan uutena ja hitto että oli luksusta realtone - soittoäänet ja sininen näyttö ja kaikkee...

nyt sit on kohta 800x480 resot kännykässä ja 16M väriä jne niin ei muistakaan kuinka hienoja noi vanhat puhelimet oli.

e:

rip rakas kaveri
Siemens_S55_with_IQP-500.jpg

niin ja oli bluutuutit ja infrapunat gprs jne jne. voe mahotonta.

Mummolla on vieläkin mun vanha siemens s4 vuodelta 1995 tai 1996. Alkuperäinen li-ion akku ja yllättävän hyvä toiminta-aika edelleen.

Tämä oli kyllä huippu puhelin. Hassut jumitukset ja tekstiviestien omatoiminen poistelu lisäsi jännitystä elämään.

Mulla löytyis täysin toimiva vaaleansininen C55. Kun noin lämmöllä ko. puhelinta muistelette nii ostakaa ihmeessä toi multa. Halvalla lähtis :D

Suositut

Back
Ylös Bottom