Si nivel ja Kiropraktikot(suosittelen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Isotalo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täälä ollaan keskusteltu si nivelen aiheuttamista ongelmista ja lantion virheasennoista ja niin edelleen. Minulla oli tämä vastaava ongelma ja sain rehellistä hyvää apua Helsingistä. Päteviä kiroja on ympäri suomenmaan . Suosittelen lämpimästi- Ongelmana oli lantionvirheasento joka aiheutti välilevypullistuman- virheasennon vuoksi minulla oli myös oikea jalka vasempaa pidempi. Kun kiropraktikko hoiti si nivelen paikalleen ja lantion virheasennon kivut loppuivat suht nopeasti.

Mikäs tää SI-nivel mainostusbuumi nyt oikein on? Täällä ei sitten mainostella ainuttakaan kansanparantajaa enää ikinä. Alkaa nyppimään kun palstalle tulee toinen toistaan omituisempia tyyppejä jeesustelemaan samasta saatanan nivelestä. Isotalo, 3 viestiä samasta aiheesta ympäri forumia sitten riittää. Vaihda mestaa tai puhu jostain muusta. Jos nään sun kertaakaan enää floodaavan tuota jonnekin, niin loppuu siihen.

Si nivel

Pahoittelen- tarkoitukseni ei ollut mainostaa ketään- halusin vain jakaa aktiivi-urheilijana positiivisen kokemukseni. Selkävaivat ovat niin yleisiä suomessa ja "yleis" lääkereiden tietoisuus ja hoitomenetelmät radikaaleja kun pienemmällä vaivalla saataisiin hyviä tuloksia. KAnnattaa tosin olla varma vaivojen tai kipujen syystä esim jos kyseessä on hermoahtauma niin manipulaatio voi olla haitallista. Tutkitaan ensin- Kiropraktikoitahan on melkein jokaisessa suuressa kaupungissa- eli en suosittele ketään yksittäistä tahoa.

Pahoittelen- tarkoitukseni ei ollut mainostaa ketään- halusin vain jakaa aktiivi-urheilijana positiivisen kokemukseni. Selkävaivat ovat niin yleisiä suomessa ja "yleis" lääkereiden tietoisuus ja hoitomenetelmät radikaaleja kun pienemmällä vaivalla saataisiin hyviä tuloksia.

No niin, eli nyt sitten kaikille tiedoksi, että kyltissä pitää lukea, että KOULUTETTU KIROPRAKTIKKO! Muuten ei ole mitään takeita siitä, että onko kaveri käynyt koulujaan, eli ei. Koska pelkkä kiropraktikko ei ole suojattu nimi, niin sitä voi kuka vain käyttää.

Muuten, kun tämä jannu manipuloi sinun selkäsi niin ei sitten ohjannut minnekään askelklinikalle, että saisi SI:n olemaan lukittumatta?:)

Kun se nyt sitten jalkojen pituuserosta menee lukkoon, niin kannattaisi varmaan käydä jossakin askelklinikalla teettämässä oikeat yksilölliset pohjalliset...

Tämä vain on minun oma mielipiteeni:D

Onko tämä nyt sitten se sama jamppa joka pitkin suomi24:ta kirjoittelee SI nivelistä ja ihmenitkauttajista. Koulutettuja kiropraktikkojahan kaikki lienevät. Kuten sanottu, se ei ole mikään virallinen termi, joten koulutuksen saa jokainen keksiä päästä.

Samat jampat varmaan parantavat myös hiivasyndroomaa. Ehkä myyvät parantavia magneetteja yksinoikeudella.

Kiroista

Kiropraktikon ehdottamasti pitänee olla D.C tunnuksella toimiva asiantuntija- ja liiton kirjoissa. Lisäksi pohjalliset ovat erinomaisia apuvälineitä-vaimentaa iskuja tasoittamalla painoa oikealla tavalla. Minulla oli pohjalliset jo ennestää mutta korotuksella(jalkojen pituusero) joten piti hioo korotukset TUF:issa kun kiro pisti jalat saman pituisiksi. Kuten sanoin selkävaivat pitää tutkia ensiksi ja sitten soitto kirolle joka kertoo osaako auttaa. En todellakaan ole niksauttajien puolestapuhuja- Jäsenkorjaajille ei kannata mennä ikinä.

Kun se nyt sitten jalkojen pituuserosta menee lukkoon, niin kannattaisi varmaan käydä jossakin askelklinikalla teettämässä oikeat yksilölliset pohjalliset...
Mä taas olin korotuspohjallista vuosia käyttänyt kun lääkäreiden mielestä mulla oli erimittaiset jalat. Selkävaivoihin sillä ei kyllä ollu ehkäisyä. Menin sitten lopulta stadiin DC kiropraktikolle, joka totes mulla välilevytyrän kipujen syyksi ja määräs lepoa. Ei se mitään lantion niveliä ees tutkinu.

Vuosi myöhemmin kipujen yhä jatkuessa menin sit espoossa OMT-fysioterapeutille, joka avas mun lantionivelen jumin ja jaloista tuli yhtä pitkät. Kivut lähti myös ja se sano ettei mulla mitään pullistumaa edes ollut. Olihan se kiva kuulla näin vuosien päästä, että kaikki oli olleet väärässä. Eli erimittaisella jalalla kävelin vuosikymmeniä eikä kukaan edes tutkinut että miksi jalka on lyhyempi. Tuo OMT sanoi ettei ihmisillä yleensä ole erimittaisia jalkoja vaan on vain vinoon jumiutuneita lantioita.

Nyt oon jo kuukausia kävelly ilman korotuspalaa ja onpa notkea olo. Juoksulenkilläkin kävin jo muutamaan kertaan mitä en oo yli kymmeneen vuoteen pystyny. Eli jalkojen erimittaisuus johtu ainakin mulla lantiosta ja siihen ei korokepohjallisia kannata ostella...

Vuosi myöhemmin kipujen yhä jatkuessa menin sit espoossa OMT-fysioterapeutille, joka avas mun lantionivelen jumin ja jaloista tuli yhtä pitkät.

Kuka OMT oli kyseessä? En muuten tarvi minäkään enää pohjallisia, vaikkei niistä hirveästi apua ollutkaan - ne vaan siirtivät kivut eri paikkaan.

Kuka OMT oli kyseessä? En muuten tarvi minäkään enää pohjallisia, vaikkei niistä hirveästi apua ollutkaan - ne vaan siirtivät kivut eri paikkaan.
Se on nykyään näköjää FysioJärvenpään OMT.
Mun lantio oli kuulemma ihan vinossa, se ihmetteli miten muka lääkärit ei olleet sitä nähneet. No sellasta se kai on tuolla maailmassa kun katsovat vain edestä. Tai oli se lantio edestä katsoen suht tasan korotuspalan kanssa, mutta toinen puoli oli edessä ja toinen takana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienoa

Hienoa että OMT:tä oli apua. Lantiosta ne monet selkäoireilut lähtee- ja oli kuka hyvänsä KOULUTETTU AMMATTI-ihminen ja minkä koulukunnnan ihminen hyvänsä niin tärkeintä on että apua saa ja se on tämän foorumin tarkoituskin. Jakaa tietoa - toivottavasti niitä suomi24h tyyppejä tai kipufoorumin jäsenkorjaaja tyyppejä ei eksy tänne´mainostamaan.

Sikäli ymmärrän tuon, ettei jäsenkorjaajiin paljoa luoteta. Tai että nuo "mainostajat" ärsyttävät. Kyseessä taitaa kuitenkin olla samankaltainen ilmiö, kuin esim. vähähiilihydraattisen ruokavalion juuri löytäneellä ja siitä avun saaneella. Eli pieni hurahtaminen yhteen ja ainoaan totuuteen ;) Ja tietenkin myös halu kertoa mahdollisimman monelle, mistä oireiden syy saattaa löytyä ja miten helposti ne (useimmissa?) tapauksissa on korjattavissa.

Jos löydän pk-seudulta hyvän osteopaatin/kiropraktikon/OMT:n, alan tietenkin käyttää hänen palvelujaan. Siihen asti käyn Holmalla. Ihan sama, mitä kukin siihen sanoo tai tahollaan ajattelee. Itse kuitenkin tiedän, että se on ainoa paikka mistä olen saanut apua kipuihin. Tää taitaa olla ensimmäinen kerta kun sanon tän täällä ääneen, että tän ei ainakaan pitäis olla mainostusta.

Vähän jänskättää lähettää tää viesti.. kuinkahan moni pitää mua ihan tärähtäneenä ku käyn jollain epämääräisellä kansanparantajalla :D

Enmainosta, mutta olen käynyt kirolla ja aukes kahdella käynnillä mestat kummasti, tehtiin myös jotain ns. jrv juttua... fyrkkaa paloi suhteellisen vähän onnelliseen oloon nähden.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom