Shooto Chicago Collision 11 - 29.3.2014 - Lahti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TSPR
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku katteli sitä striimiä niin saisko pari sanaa palautetta? Ja itse tapahtumasta myös.

Paikanpäältä:

- Katsomot pelkästään parville, noissa alakatsomoissa ei ollut mitään järkeä.
- Ottelijat vois tuoda jostain muualta sisään, nyt ottelijat käveli kolme metriä häkkiin
- Jimmy on saatanan kova ottelija, jos on ottelu kunnossa. Äijällä on myös niin kova pää, että tuskin kieltäytyy matsista, joten matchmakerin ei olis pitänyt lähteä tähän. Nyt näytti oikeasti aika pahalta.

+ Häkki ja tuomarit toimi hyvin.
+ Jerellä on iso sydän. Tokassa erässä ei ollut enää fyysisesti mitään jäljellä, mutta jokainen askel oli eteenpäin, vaikka kädet alhaalla.
+ Laadukkaita otteluita
+ Kävikö Matteus edes suihkussa. Onks pakko jossei tullu hiki?
+ Narikkajono oli jäätävä, mutta hoitu hetkessä

Ihan alkuaikojen urkin tunnelmaan ei päästy, mutta lisää tätä!

+ Jerellä on iso sydän. Tokassa erässä ei ollut enää fyysisesti mitään jäljellä, mutta jokainen askel oli eteenpäin, vaikka kädet alhaalla.

No jaa, oli kyllä totaalinen väsähtäminen ja miehen pelasti pahalta tyrmäykseltä vain se että vastustaja pelasi varman päälle. Jerehän ei toisessa erässä tehnyt käytännössä yhtään mitään.

Striimi pätli parhaalla kuvanlaadulla hieman, mikä haittasi katselukokemusta, mutta peukku kuitenkin että striimi järjestettiin.

No jaa, oli kyllä totaalinen väsähtäminen ja miehen pelasti pahalta tyrmäykseltä vain se että vastustaja pelasi varman päälle. Jerehän ei toisessa erässä tehnyt käytännössä yhtään mitään.

No enkös mä tossa kutakuinkin niin sanonut. Käveli eteenpäin ja yritti lyödä. Moni muu olisi varmasti samassa tilanteessa pakitellu, yrittänyt väkisinmaata tai jopa henkisesti luovuttanut. Ihan yhtä maalia se toka erä oli ja kyllä vastustaja yritti lopettaa!

No enkös mä tossa kutakuinkin niin sanonut. Käveli eteenpäin ja yritti lyödä. Moni muu olisi varmasti samassa tilanteessa pakitellu, yrittänyt väkisinmaata tai jopa henkisesti luovuttanut. Ihan yhtä maalia se toka erä oli ja kyllä vastustaja yritti lopettaa!

Pitäisi nähdä se matsi uudestaan, mutta mulle jäi sellainen mielikuva ettei se juuri mitään lyönyt, olin matsin aikana että tee nyt jotain hyvä mies! Tietenkin se on helppo TV:n äärestä sanoa ja silloinkun voimat loppuu niin ne loppuu, mutta se että ne loppui heti tokan erän alussa ja ihan totaalisesti, niin valmistautumisessa on mennyt jotain pieleen.

Mun mielestä se vastustaja ei yrittänyt tosissaan lopettaa, vaikka näenneäisesti jakelikin iskuja. Tosta "väkisinmakaamisesta", niin mun mielestä se olisi tollaisessa tilanteessa fiksumpaa (vie toki voimia sekin), koska joku toinen vastustaja olisi myllyttänyt noin väsyneeseen vastustajaan pystyssä kunnon turpasaunan.

Siis se mitä yritän sanoa että oli sitten sydäntä/sisua tai ei, mutta ei ehkä paras mahdollinen taktiikka ollut toi että seistään pystyssä kädet alhaalla ja ollaan että antaa tulla vaan.

Pitäisi nähdä se matsi uudestaan, mutta mulle jäi sellainen mielikuva ettei se juuri mitään lyönyt, olin matsin aikana että tee nyt jotain hyvä mies! Tietenkin se on helppo TV:n äärestä sanoa ja silloinkun voimat loppuu niin ne loppuu, mutta se että ne loppui heti tokan erän alussa ja ihan totaalisesti, niin valmistautumisessa on mennyt jotain pieleen.

Mun mielestä se vastustaja ei yrittänyt tosissaan lopettaa, vaikka näenneäisesti jakelikin iskuja. Tosta "väkisinmakaamisesta", niin mun mielestä se olisi tollaisessa tilanteessa fiksumpaa (vie toki voimia sekin), koska joku toinen vastustaja olisi myllyttänyt noin väsyneeseen vastustajaan pystyssä kunnon turpasaunan.

Siis se mitä yritän sanoa että oli sitten sydäntä/sisua tai ei, mutta ei ehkä paras mahdollinen taktiikka ollut toi että seistään pystyssä kädet alhaalla ja ollaan että antaa tulla vaan.

Ekassa erässähän joutui kampeamaan koko erän kuristuksista pois. Sen takia varmasti mehut pois eikä edes yrittänyt tonttiin toisessa. Pitäisi itekin katsoa uudestaan, aina livenä näyttää vähän erilaiselta kun elää mukana.

Tapahtuman avausmusiikki näyttää olevan hyvin yleinen! Mistä idea pride fc:n tunnariin, live musiikilla höystettynä? Maaliskuun puolessavälissä nähtiin karkkila fight night iltamassa sama kappale. Biisihän on mitä hienoin, mutta loppuuko järjestäjiltä ideat vai sattuiko sattumalta sama kipale!?!

Huhhuh! Katso kuvat! Eli Cheek ja muut olennaiset starat Siikarlan kuvagalleriassa.

Komeita kuvia.. Tää kuva on aika häijy, mut taitaa vaan kuvakulma tehä tepposet.. Tulee mieleen Ronda vs. Tate I loppu kliimaksi.

s08.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tapahtuman avausmusiikki näyttää olevan hyvin yleinen! Mistä idea pride fc:n tunnariin, live musiikilla höystettynä? Maaliskuun puolessavälissä nähtiin karkkila fight night iltamassa sama kappale. Biisihän on mitä hienoin, mutta loppuuko järjestäjiltä ideat vai sattuiko sattumalta sama kipale!?!

Tää oli urkurin ja rumpalin oma sovitus aiheesta. On se ihan hyvä biisi mutta ei sitä tietenkään voi joka ilmamissa soittaa.

Suorat linkit matseihin. Teknisen hasardin takia Arvelin vs Walls matsi tulee myöhemmin.

-65 kg
Juuso Karjalainen Shooto Lahti vs. Jari Illikainen (0-2-0) MMA Lappeenranta
Juuso Karjalainen Shooto Lahti vs. Jari Illikainen (0-2-0) MMA Lappeenranta - YouTube

-60kg
Iida Blom Shooto Lahti vs. Johanna Toivanen MMA Kuopio
Iida Blom Shooto Lahti vs. Johanna Toivanen MMA Kuopio - YouTube

Shooto Chicago Collision 11: Janne Häkkinen MMA Utti debut vs. Proshin Ruslan debut Venäjä
Janne Häkkinen MMA Utti vs. Proshin Ruslan Russia - YouTube

-61,2kg
Joni Sarkala (1-2-0) Shooto lahti vs. Timo Suihkonen (1-1-1) Kauhajoen kamppailu-urheilijat
https://www.youtube.com/watch?v=6TfTD7v1E7Q

-65kg
Ville Lehmusmetsä (2-0-0) BJJ Kouvola vs. Miikka Kauppinen (3-3-0) Team East Front
Ville Lehmusmetsä BJJ Kouvola vs. Miikka Kauppinen Team East Front - YouTube

-57kg
Vuokko Katainen MMA Kuopio/Team East Front (1-1-0) vs. Yana Lyashko (2-0-0)Venäjä
Vuokko Katainen MMA Kuopio/Team East Front vs. Yana Lyashko Russia - YouTube

-70kg
Patrik Pietilä (0-2-0) Shooto Lahti vs. Djibril Diouf (2-6-0) Free fight academy, Ranska
Patrik Pietilä Shooto Lahti vs. Djibril Diouf Free fight academy France - YouTube

-74kg
Niko Myllynen RNC Hyvinkää (2-2-0) vs. Gaik Pogosyan (5-2-0) Venäjä
Niko Myllynen RNC Hyvinkää vs. Gaik Pogosyan Russia - YouTube

-77kg
Jimmy Immonen (5-8-0) Shooto Lahti vs. Sergei Bal (14-8-1) Rusfighters team venäjä
Jimmy Immonen Shooto Lahti vs. Sergei Bal Rusfighters team Russia - YouTube

-76kg
Jere Tiihonen (1-0-0) Shooto Lahti vs. Yannick Carrere (0-0-1) Team Pythagora, Ranska
Jere Tiihonen Shooto Lahti vs. Yannick Carrere Team Pythagora France - YouTube

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom