Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku katteli sitä striimiä niin saisko pari sanaa palautetta? Ja itse tapahtumasta myös.
+ Jerellä on iso sydän. Tokassa erässä ei ollut enää fyysisesti mitään jäljellä, mutta jokainen askel oli eteenpäin, vaikka kädet alhaalla.
No jaa, oli kyllä totaalinen väsähtäminen ja miehen pelasti pahalta tyrmäykseltä vain se että vastustaja pelasi varman päälle. Jerehän ei toisessa erässä tehnyt käytännössä yhtään mitään.
No enkös mä tossa kutakuinkin niin sanonut. Käveli eteenpäin ja yritti lyödä. Moni muu olisi varmasti samassa tilanteessa pakitellu, yrittänyt väkisinmaata tai jopa henkisesti luovuttanut. Ihan yhtä maalia se toka erä oli ja kyllä vastustaja yritti lopettaa!
Pitäisi nähdä se matsi uudestaan, mutta mulle jäi sellainen mielikuva ettei se juuri mitään lyönyt, olin matsin aikana että tee nyt jotain hyvä mies! Tietenkin se on helppo TV:n äärestä sanoa ja silloinkun voimat loppuu niin ne loppuu, mutta se että ne loppui heti tokan erän alussa ja ihan totaalisesti, niin valmistautumisessa on mennyt jotain pieleen.
Mun mielestä se vastustaja ei yrittänyt tosissaan lopettaa, vaikka näenneäisesti jakelikin iskuja. Tosta "väkisinmakaamisesta", niin mun mielestä se olisi tollaisessa tilanteessa fiksumpaa (vie toki voimia sekin), koska joku toinen vastustaja olisi myllyttänyt noin väsyneeseen vastustajaan pystyssä kunnon turpasaunan.
Siis se mitä yritän sanoa että oli sitten sydäntä/sisua tai ei, mutta ei ehkä paras mahdollinen taktiikka ollut toi että seistään pystyssä kädet alhaalla ja ollaan että antaa tulla vaan.
Huhhuh! Katso kuvat! Eli Cheek ja muut olennaiset starat Siikarlan kuvagalleriassa.
Tapahtuman avausmusiikki näyttää olevan hyvin yleinen! Mistä idea pride fc:n tunnariin, live musiikilla höystettynä? Maaliskuun puolessavälissä nähtiin karkkila fight night iltamassa sama kappale. Biisihän on mitä hienoin, mutta loppuuko järjestäjiltä ideat vai sattuiko sattumalta sama kipale!?!