moro mitäs mieltä ihmiset ootte shootfigtingista sun muista vapaaottelu muodoista. kannattaako alottaa? mitä kaikkee reeneissä tehää?:arvi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kenttiensankari sanoi:Erityisen vaaralista vapaaottelu ei ole, vaikka lajia treenaamattomien suusta kuulee kaikenlaista uskomatonta sontaa.
kenttiensankari sanoi:Nimimerkistäsi päätellen olet naispuolinen henkilö, suosittelen aloittamista. Lajissa ei juurikaan naisia ole, saisit aloittaa huipulta koska olisit ilmeisesti aika lailla ilman vastusta kisoissa.
reino sanoi:Montakos naisten vapari/MMA-matsia Suomessa on otettu? Itselle tulee mieleen vain joku muinainen Vaasa Fight, jossa asetelma oli jotakuinkin (potku?)nyrkkeilijä vs. Combat Karate Girl. Nyrkkeilijä tietenkin kuristettiin välittömästi.
reino sanoi:Mutta kyllä venla varmaan pärjäis ja musertais kaikki. Tosin se vois edellyttää muutamaa mattopainotteista viikonloppuleiriä Oulussa.
Halffi- sanoi:No eipähän tartte kuin mainita vapari nakkarin jonossa niin puolet porukasta katoaa samantien ;) Ei mutta, itse ilmoittauduin juuri mukaan alkeiskurssille, kiinnostus on kova. Äkkiä vaan naama mustelmille niin pääsee töissä lesoamaan kun on vähän kovemmat treenit ;)
Joni.K sanoi:Munkaan käsittääkseni mitään muuta naisten välistä vaparimatsia ei Suomessa oo otettu.
Onkohan vapaaottelun parissa yhtään naisharrastajaa?
reino sanoi:Siis haastetta kehiin ja armotonta spekulointia siitä, kuka voisi olla venlan arvoinen vastustaja hänen ensimmäisessä MMA-ottelussaan. Oma ehdotukseni ensihätään on Hangon Hilti BJJ:n Marina Weckström.
http://www.hiltibjj.com/v1/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=49
Joo, rinsessa tulee kuulemma mukaan Turun leirille kans.venla sanoi:Ui jui. RRKalle ois varmaan hyvä vastus, mehä ollaan "suunnilleen" samaa kokoluokkaa:D ja mä oon suunnitellu sinne Turun suunnalle sellasta sparrireissua muutenki. Hehee. Si kun on nyrkkeilyssä kausi ohi ni mä rupeenki treenaan uutta lajia. Etkös sä Reino osaa judoa? Vieläkään ei oo muuten selvinny notta onko se alkuperänen kysyjä naispuolinen vai ei...
reino sanoi:Naisten MMA alkaa olla infernaalisessa nousussa Suomessa.
Deat sanoi:Toiseks, jos on nenä sellasta helpolla vuotavaa sorttia, niin siinä menee aika helposti into kun jokasessa pystyottelutreenissä alkaa nenästä tulvimaan verta. Mulla rupes melkeen jokasessa, ei tarvinnu ees kovaa lyödä.