shootfighting

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sinne vaan mukaan jos pää kestää sen mäiskeen, ite suunnittelin aloittavani Shootin, mutta jotenkin tuntuu että ehkä terveys pysyy kunnossa jos ei alotakaan:D

Kannattaa alottaa. Aluks opetetaan perusteet. Lyönnit, potkut ja paini pystyssä sekä matossa. Sit siitä lähetään syventää tekniikoita. Kyllä siellä kestää prinsessojenki päät.

Kivaa puuhaa. Treeneissä lyödään miestä:) Seurakohtaisia painotuksia on ilmeisesti aika lailla vaparissa(maton ja pystyn välillä). Mutta laji sisältää (warning, mainospuhetta) tehokkaimmat pysty ja mattotekniikat, eli lyönnit,potkut, alasviennit ja mattonujuaminen.

Nimimerkistäsi päätellen olet naispuolinen henkilö, suosittelen aloittamista. Lajissa ei juurikaan naisia ole, saisit aloittaa huipulta koska olisit ilmeisesti aika lailla ilman vastusta kisoissa. Voisi sanoa että naisista on suurta pulaa lajin parissa, johtuen ehkä hieman väritetystä maineesta. Samanlainen kamppailulaji vapari on kuin muutkin lajit, joskin ehkä monipuolisempi.

Erityisen vaaralista vapaaottelu ei ole, vaikka lajia treenaamattomien suusta kuulee kaikenlaista uskomatonta sontaa. Vapaaottelussa ainakin täälläpäin turvallisuuteen panostetaan paljon enemmän kuin esim. karatessa. Ei kannata antaa ennakkoluulojen siis hämätä. Vapari on kanssa ihan törkeän hyvää treeniä, eli kroppa pysyy kyllä timmissä (paitsi minulla, kun syön saman verran kuin Obelix siinä yhdessä sarjiksessa).

kenttiensankari sanoi:
Erityisen vaaralista vapaaottelu ei ole, vaikka lajia treenaamattomien suusta kuulee kaikenlaista uskomatonta sontaa.

No eipähän tartte kuin mainita vapari nakkarin jonossa niin puolet porukasta katoaa samantien ;) Ei mutta, itse ilmoittauduin juuri mukaan alkeiskurssille, kiinnostus on kova. Äkkiä vaan naama mustelmille niin pääsee töissä lesoamaan kun on vähän kovemmat treenit ;)

Omasta 4 treenin kokemuksesta(;)) voin sanoa ettei ole kamalaa. mustelmia ja hiki tulee, muttei todellakaan hakata paskaksi. ite menin vaparisparriin heti tokalla kerralla, oli mukavata, ainoastaan kaveri joka sinne houkutteli ja jonka kanssa muutenkin kisaillaan, löi vähän kovempaa.

Hyvä laji, seuraerot tosin varmaan aika isot.

kenttiensankari sanoi:
Nimimerkistäsi päätellen olet naispuolinen henkilö, suosittelen aloittamista. Lajissa ei juurikaan naisia ole, saisit aloittaa huipulta koska olisit ilmeisesti aika lailla ilman vastusta kisoissa.

Mä voisin lähtee haastaan:D Vaikka taitaa tää oma laji nyt kyllä viedä kuitenkin voiton, ku ei ees mitään painipohjaa ole. (Ja onks toi prinsessa välttisti ees naine, hä?)

Montakos naisten vapari/MMA-matsia Suomessa on otettu? Itselle tulee mieleen vain joku muinainen Vaasa Fight, jossa asetelma oli jotakuinkin (potku?)nyrkkeilijä vs. Combat Karate Girl. Nyrkkeilijä tietenkin kuristettiin välittömästi.

Mutta kyllä venla varmaan pärjäis ja musertais kaikki. Tosin se vois edellyttää muutamaa mattopainotteista viikonloppuleiriä Oulussa. :)

reino sanoi:
Montakos naisten vapari/MMA-matsia Suomessa on otettu? Itselle tulee mieleen vain joku muinainen Vaasa Fight, jossa asetelma oli jotakuinkin (potku?)nyrkkeilijä vs. Combat Karate Girl. Nyrkkeilijä tietenkin kuristettiin välittömästi.

Munkaan käsittääkseni mitään muuta naisten välistä vaparimatsia ei Suomessa oo otettu.
Onkohan vapaaottelun parissa yhtään naisharrastajaa?

reino sanoi:
Mutta kyllä venla varmaan pärjäis ja musertais kaikki. Tosin se vois edellyttää muutamaa mattopainotteista viikonloppuleiriä Oulussa. :)

Joo eikö se suurperhe brasiliasta väitä et 90% otteluista menee mattoon, joten parempi tutustua tohon maaperään ensin. Ei tuu orpo olo backmountissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halffi- sanoi:
No eipähän tartte kuin mainita vapari nakkarin jonossa niin puolet porukasta katoaa samantien ;) Ei mutta, itse ilmoittauduin juuri mukaan alkeiskurssille, kiinnostus on kova. Äkkiä vaan naama mustelmille niin pääsee töissä lesoamaan kun on vähän kovemmat treenit ;)

No Perhana! profiilissa luki et oot Lappeenrannan miehiä, eli taidetaan olla menossa samalle kurssille. Eli siel otetaa sit miehest mittaa ;) , vai mitä?

Joni.K sanoi:
Munkaan käsittääkseni mitään muuta naisten välistä vaparimatsia ei Suomessa oo otettu.
Onkohan vapaaottelun parissa yhtään naisharrastajaa?

Kiinnostais muakin että onko Suomessa yhtään. Veikkaanpa että ei ole yhtä ainutta, korjatkaa joku jos olen väärässä... koskas Joni pidät leirin? ;)

Jahas, näin aloittelevana harrastajana saisin venlasta hyvän sparrikaverin (sillä kuten graciet sanovat, ei vastustajan voimat ole ratkaisevia) täältä Turun seudulta.

Sitten ei muuta kuin guardiin ja backmountiin! Ei, olisi venlakaan aina niin kiukkuinen:D

venla haastaa kaikki Suomen naiset vapaaotteluun!!1!

Wääntäjä varmaan ystävällisesti kirjoittaa sen varsinaisen haasteen tuttuun tyyliinsä, mutta eiköhän lähdetä siitä, että venla on kovin ja sille ei löydy Suomesta vastusta vapaaottelukehistä. Tästä siis lähdetään, jo ennen kuin venla on ottanut ensimmäistäkään MMA-ottelua tai käynyt yhdelläkään Jonin guard-mounted-rummutus-leirillä. (Ensimmäisen mattotreenin jälkeen asenne on tietysti se, että hyvä jos Pohjoismaista löytyy vastusta.) :D :haart: :love:

Siis haastetta kehiin ja armotonta spekulointia siitä, kuka voisi olla venlan arvoinen vastustaja hänen ensimmäisessä MMA-ottelussaan. Oma ehdotukseni ensihätään on Hangon Hilti BJJ:n Marina Weckström.

http://www.hiltibjj.com/v1/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=49

reino sanoi:
Siis haastetta kehiin ja armotonta spekulointia siitä, kuka voisi olla venlan arvoinen vastustaja hänen ensimmäisessä MMA-ottelussaan. Oma ehdotukseni ensihätään on Hangon Hilti BJJ:n Marina Weckström.

http://www.hiltibjj.com/v1/index.php?option=com_content&task=view&id=198&Itemid=49

Ui jui. RRKalle ois varmaan hyvä vastus, mehä ollaan "suunnilleen" samaa kokoluokkaa:D ja mä oon suunnitellu sinne Turun suunnalle sellasta sparrireissua muutenki. Hehee. Si kun on nyrkkeilyssä kausi ohi ni mä rupeenki treenaan uutta lajia. Etkös sä Reino osaa judoa? Vieläkään ei oo muuten selvinny notta onko se alkuperänen kysyjä naispuolinen vai ei...

venla sanoi:
Ui jui. RRKalle ois varmaan hyvä vastus, mehä ollaan "suunnilleen" samaa kokoluokkaa:D ja mä oon suunnitellu sinne Turun suunnalle sellasta sparrireissua muutenki. Hehee. Si kun on nyrkkeilyssä kausi ohi ni mä rupeenki treenaan uutta lajia. Etkös sä Reino osaa judoa? Vieläkään ei oo muuten selvinny notta onko se alkuperänen kysyjä naispuolinen vai ei...
Joo, rinsessa tulee kuulemma mukaan Turun leirille kans.

Wääntäjä lupas jo tilat käyttöön ja Jerry tulee näyttään, miten noin 50 kiloinen keijukainen voi nöyrrrryyttää itteensä 2-3 kertaa painavampaa äijää. Mää ja RRKalle ollaan heittonukkeina.

Naisten MMA alkaa olla infernaalisessa nousussa Suomessa. :rock:

Se siinä vaan on, että korreloi hiukan huonosti salitreenin kanssa toisinaan. Mulla kävi monesti niin, että penkkitreeniä seuranneena päivänä menin harkkoihin ajatuksena että tulis vähä aeroopista treeniä, mutta koutsi sitten laittoikin meidät tekemään 30 toiston sarjoja etunojapunnerruksia :( Kyllä siinä toisaalta varmaan voisi sanoa asiasta, kyllä varmaan jokanen koutsi ymmärtää, että jo valmiiks kipeitä lihaksia on turha treenata.
Toiseks, jos on nenä sellasta helpolla vuotavaa sorttia, niin siinä menee aika helposti into kun jokasessa pystyottelutreenissä alkaa nenästä tulvimaan verta. Mulla rupes melkeen jokasessa, ei tarvinnu ees kovaa lyödä.

Deat sanoi:
Toiseks, jos on nenä sellasta helpolla vuotavaa sorttia, niin siinä menee aika helposti into kun jokasessa pystyottelutreenissä alkaa nenästä tulvimaan verta. Mulla rupes melkeen jokasessa, ei tarvinnu ees kovaa lyödä.

Ihme poraamista... Mulla on menny vaparissa 2 kertaa 1 vuoden aikana polvet leikkauskuntoon, revenny solisluun alapään kiinnikkeet vituiks, taittunu toinen kyynerpää yli eikä silti ole mieleenikään tullu lopettaa harrastusta. :D Tuommosista nenän veristelyistä, mustista silmistä ja kunnon tälleistä ei tuu kun hyvä fiilis kun saadan verta tamamille :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom