Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ihan ykkös sarja töllöstä täl hetkellä, homma kusee ihan varmasti:)

Pystyykö joku kertomaan, mitä tossa lopussa tapahtui....ziikasin 24:sta...siis tarkoitan jos toi loppu liittyy semmoiseen, että seuraavissa jaksoissa olis hyvä se tietää.

Hyvä loppuyllätys oli. :) Loistava jakso ja koko sarja muutenkin. :5:

Mike sanoi:
Iha huippu loppu oli tällä kertaa! :D

Joo, just kun puppeli olis alkanu imuttaan pönttöön Vic tulee mestoille ja
viekin kultapojun pois... :D

Mä en vaan oikein tajunnut et miks helvetissä se pamahtaa yht äkkiä oven läpi ja mistä se sen puppelin pidätti???

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Neloskausi on nyt lähtenyt jenkeissä pyörimään,sarja rockkaa edelleen , ei malta odottaa seuraavaa jaksoa. Tietääkö kukaan milloin tulee uus jakso?

isoJ sanoi:
Mä en vaan oikein tajunnut et miks helvetissä se pamahtaa yht äkkiä oven läpi ja mistä se sen puppelin pidätti???
Jaksossahan tuli esille, että puppelilla on esim maksamattomia ravintola- ym. laskuja jne. Mackeyllä saattaa olla "pieniä" aavistuksia vasikasta. :D

isoJ sanoi:

Ne hombethan jutteli niistä tulevaisuuden yms. suunnitelmista ja se polliisi valitti että sillä on hakuja. Ei kyllä mullekkaan selvinny mistä Vic sai tietää sen.

edit. Tomi on SAIRAAN nopee

Olipas taas hyvä jakso. Vittu et repeilin siin alussa ku Shane menetti malttinsa ja päätti pistää golden showerit sen yhen jannun päälle. :hyper: Homostelijatkin yllätettiin näemmä itse teosta. :D

VICillä on AINA ässä hihassa, vaikka vielä enemmän ne on kusessa 2. kauden lopulla - tai oikeastaan kolmosen alussa.
Ja mistähän se VICki nyt saattoi saada tietoo - kait se nyt tietää, että nekru on puppe - onhan nekrun kamu on käynyt laitoksella aiemminkin - seiltähän se rakkaus leimahtikin. VIC on ÄIJÄ - ja PUNANISKA, joka ei yritä YMMÄRTÄÄ.

ELÄ JUMALAUTA SPOILAA :MIKE

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä Vic ja Beckien Gunvald olis aika tehopari siihen vielä kuulusteluapua antamaan Andy itärannikolta, niin olispa kova kolmikko.

Sorry OFFTOPIC

Back
Ylös Bottom