Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tuo kuutonen katsomisen arvoinen?

Pari kertaa oon yrittänyt katsoa sitä, mutta aina parin jakson jälkeen kyllästynyt. Kaudet 1, 2, 5 ovat olleet timantinkovia.

Paras sarja! Harmittaa vaan kun töiden takia en oikein voi kattoo tätä nyt alkavaa kautta, tosin voihan ne nauhottaa ja kattoo sitten kun aikaa on.

tätä on odotettu kuin jeesuksen kampäkkiä

Paras kyttäsarja ikinä, tv:n tahtiin en ole aiemmin jaksanut yhtään katsoa, mutta nyt kaverilta lainassa kaikki tähän mennessä dvd:lle julkaistut kaudet, ja dvd-soitin on käynyt kuumana koko ajan. Mackey on hienoimpia tv-hahmoja pitkään aikaan.

Mackeyn näyttelijä oli jossain toisessa poliisisarjassa 10 vuotta sitten, ja nytkun löysin Shieldin vuosi sitten ni ah :) Jokainen jakso tullut katottua telkkarista!

shield kuuluu myös mun lempisarjoihin. tuli tossa kesäloman alussa ostettua eka, toka ja kolmas tuotantokausi ja siinähän se loma onkin mennyt rattoisasti niitä katsellessa:)ja tietty uusia jaksoja myös!

Ensi viikon tiistaina alkaa viimeinen kausi!

the_shield.jpg

aivan uskomaton sarja! Tapitin käytännössä putkeen kaikki jaksot, välissä vaan rautaa kolistelemaan ja hakemaan ruokaa :D
Paras sarja mitä on mielestäni ikinä tullut, vangitsee kyllä katsojansa.

Mackey on kyllä sympaattinen hahmo, toivoisi hyvää loppua vaikka periaatteessa korruptoitunut poliisi onkin. Tietty kunhan vain Shanelle jaetaan oikeutta, niin ei muulla ole paljon väliä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mackey on kyllä sympaattinen hahmo, toivoisi hyvää loppua vaikka periaatteessa korruptoitunut poliisi onkin. Tietty kunhan vain Shanelle jaetaan oikeutta, niin ei muulla ole paljon väliä. :D

Totta, mutta kuitenkin pelaa mun mielestä "moraalisesti" oikein, ei lapsille paskaa yms.
Shanen pitää kyllä saada ansionsa mukaan :D
Siit tykkään kans Mackeystä et suojelee tiimiään ihan ku perhettään.

Jäi näkemättä tuo tämän viikon jakso, saakohan sitä mistään ladattua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom