"-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä:
Lähetetty: 18. huhtikuuta 2006 22:06
Vastaanottaja: Airaksinen Pirjo
Aihe: SM-liigan finaali/ Shield 18.4.2006
Voi itku!!
On se kyllä kumma että kun kourallinen äijiä lykkii muovista palikkaa pitkin jäätä niin se ajaa yli kaiken muun ohjelmatarjonnan. Kuka on vastuussa siitä päätöksestä että Nelonen esittää Shieldin ohjelmapaikalla SM-liigan finaalipelin jatkoajan? Kuka on vastuussa siitä päätöksestä että ensinnäkin kun olitte myyneet mainostilaanne Shieldin väliajoille, päätittekin esittää ne kaikki myydyt mainokset ensin putkeen ja sen jälkeen täyttää jäljelle jääneen ohjelma-ajan jollain ihmeen Pop-Ikoni-nauhoituksella? En tiedä mistä hankitte päätösvaltaisen henkilökuntanne, mutta ymmärrätte varmasti että pitkällä aikavälillä tällainen välinpitämätön käytös johtaa vain ja ainoastaan MTV3:n ja SubTV:n asiakaskunnan kasvuun. Olette kovin mainostaneet Nelosen keväässä näytettäviä laatusarjoja kuten Shield, Lost, etc. Tukiko nyt nähty toiminta tätä mainoskampanjaa? Onko tarkoituksenne mainostaa maailmalla menestyneitä sarjoja muttei kuitenkaan itseasiassa näyttää niitä? Koskakohan teillä mahtaa alkaa Frendien 12:n tuotantokauden jaksojen mainostus, jonka ohjelma-ajan kuitenkin varmasti täytätte kuviokellunnalla tai sokeiden ampumahiihdolla.
Oikein iloista kevättä!"
VASTAUS:
"Hei,
Kiitokset palautteesta. Valitettavasti suorat urheilulähetykset ovat aina ongemallisia, koska emme voi etukäteen tietää miten kauan ottelut kestävät. Kun ottelu meni jatkoajalle, teimme päätöksen ettemme esitä Shieldiä. Tässä vaiheessa ruutuun ilmestyi teksti, jossa kerrottiin, että Shield siirtyy esitettäväksi seuraavan viikon tiistaiksi. Samainen teksti kävi ruudussa useita kertoja illan aikana.
Pahoittelen tapahtunutta ja toivotan jatkossa mukavia katseluhetkiä Nelosen parissa. Hyviä sarjoja tulee meille lisää!
Yst.terv.
Pirjo Airaksinen
kanavajohtaja
Nelonen"
Asiakaspalautteeseen vastataan kyllä jokapaikassa niin PC-kielellä että oikein huvittaa...