Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viikinki 86 sanoi:
Saatana mua alko kuvattoon eilinen jakso ja kaikki ketkä katsoitte sen tiedätte KYLLÄ mistä KOHDASTA puhun :D

Itse asiassa ko. asia on kaikessa kuvottavuudessaan erittäin kiehtova:

1. Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
2. Luultavasti molon, joten:

a.) Miten koskaan toipuisit tuollaisesta?
b.) Ei varmaan kävis mielessä tappaminen?
c.) Miten kertoisit sen työkavereille, vai odottaisitko printtiä kohtauksesta ilmoitustaulullle?
d.) Kun kuvamateriaali ilmestyy, sortuisitko henkisesti ja sekoaisit?
e.) Olisiko kenties pieni stressiloma tarpeen?
f.) Entä mahdolliset sukupuolisairaudet?

Itse asiassa toi on niin hirveää, että en pysty kuvittelemaan itseäni vastaavaan tilanteeseen..:urjo:

Jos jokin on syy tappaa niin toi on sitä.

HarryG sanoi:
Itse asiassa ko. asia on kaikessa kuvottavuudessaan erittäin kiehtova:

1. Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
2. Luultavasti molon, joten:

a.) Miten koskaan toipuisit tuollaisesta?
b.) Ei varmaan kävis mielessä tappaminen?
c.) Miten kertoisit sen työkavereille, vai odottaisitko printtiä kohtauksesta ilmoitustaulullle?
d.) Kun kuvamateriaali ilmestyy, sortuisitko henkisesti ja sekoaisit?
e.) Olisiko kenties pieni stressiloma tarpeen?
f.) Entä mahdolliset sukupuolisairaudet?

Itse asiassa toi on niin hirveää, että en pysty kuvittelemaan itseäni vastaavaan tilanteeseen..:urjo:

Jos jokin on syy tappaa niin toi on sitä.

Jep, no sanotaan nyt näin, että on monia asioita joita tekisin välttääkseni kuoleman, mutta miehen munan imeminen ei niihin kuulu :urjo:

Rankka ja hyvä jakso oli eilen. :thumbs:

Veikkaan, että Aceveda pyytää Viciltä apua syyllisen (tiiätte kyl mihin) löytämisessä ja kostamisessa oikeusjärjestelmän ulkopuolella. Kiitollisuudenvelasta voi seurata vaikka mitä toki.

Olis vaan sanonu et puren munas irti. Jos olis sanonu et tapan sut jos sen teet, niin olisin sanonu et "mun henki ei oo sulle yhtä tärkeä kuin sun kyrpäs."

Hyi vittu, yks karuimmista kohtauksista shieldin historiassa.

Hyi saatana. Tuota en olis toivonut edes Acevedalle, vaikka se aika rasittava tyyppi onkin välillä. Shield on edelleen yksi parhaista sarjoista, ellei jopa paras :rock:

Ihan oikein sille Acevedalle. Se on kuiteski aika kyrpä jätkä :)
Vähän menee sekaisin tossa sarjassa, kun katsoo neloselta toista kautta? ja canal plussa näyttää nelos kautta.

Onko kellään tietoa, millo 2 kausi tulee myyntiin suomi tekstein?

hekottaja sanoi:
Olis vaan sanonu et puren munas irti. Jos olis sanonu et tapan sut jos sen teet, niin olisin sanonu et "mun henki ei oo sulle yhtä tärkeä kuin sun kyrpäs."

Eli tästä olis seurannu suoraan luoti kalloon vai missasinko jotain?..

Joka tapauksessa... :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää palata parin jakson taakse ja hehkuttaa edelleen, meni kyllä kylmät väreet ja meinasi tulla tippa linssiin kun se Live - Overcome soi siinä lopussa. Yks maailmankaikkeuden parhaita sarjoja Kylmän ringin kanssa. Ei melkein riitä sanat kuvaamaan sarjan loistavuutta.

Se pippelinimetyskohtaus oli kyllä aivan hirvittävä! Tänäänkin olen oikein useampaan otteeseen hiljentynyt miettimään sitä tilannetta.
Äijällä on lapsia ja vaimo, joita ei sitten enää koskaan näe, jos valitsee luodin päähän.
Toisaalta lattialla polvillaan, kädet sidottuna kulli ja spermaa suussa oleminen kyllä muuttaa koko lopuelämän. Ja voihan silti olla, että nirri lähtee, vaikka linnakundin letkua imeekin. Ah, mikä dillemma!

Voiskohan joku ystävällinen brieffata nopeasti eilisen jakson tapahtumat? Eka jakso, minkä missasin totaalisesti. Thanks!

Marx sanoi:
Voiskohan joku ystävällinen brieffata nopeasti eilisen jakson tapahtumat? Eka jakso, minkä missasin totaalisesti. Thanks!
Mun mielestä sun pitäis nyt pystyä viiden edellisen viestin perusteella luomaan itsellesi hyvin vahva mielikuva eilisen jakson tapahtumista. Sun pitäis ikäänkuin maistaa se suussasi. Sulla pitäis olla vähän sellainen paha pesemättömän latinokullin maku suussa. Ja vähän oksennuttaa.

Oli siinä jaksossa jotain muutakin. Jotain turhanpäiväistä täytettä. :)

remu sanoi:
Yks maailmankaikkeuden parhaita sarjoja Kylmän ringin kanssa.
Aceveda olisi voinut ottaa mallia Beecherilta.

remu sanoi:
Ei melkein riitä sanat kuvaamaan sarjan loistavuutta.
Onhan se nyt ihan jees, mutta mitä uutta siinä oikeasti on? Paha poliisi ja väkivalta ovat kuitenkin aika perusainesta poliisisarjoissa.

HarryG sanoi:
Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
Helppo valinta. Vartta en nuolisi ja kasseja imisi, jos karvoja ei olisi ajeltu. :MissEvilEve:

reino sanoi:
Mun mielestä sun pitäis nyt pystyä viiden edellisen viestin perusteella luomaan itsellesi hyvin vahva mielikuva eilisen jakson tapahtumista. Sun pitäis ikäänkuin maistaa se suussasi. Sulla pitäis olla vähän sellainen paha pesemättömän latinokullin maku suussa. Ja vähän oksennuttaa.

Oli siinä jaksossa jotain muutakin. Jotain turhanpäiväistä täytettä. :)

No joo, mutta mullahan on normaalistikin pesemättömän latinomunan maku suun limakalvoilla, joten eipä noi viestit sen kummempaa norjan puhumista aiheuttanu. Mutta kiitos hei Reino avusta.

5. kausi myös mulla menossa, viides jakso oli kyllä varmaan yksi parhaimpia mitä on tullut. 6. jaksonkin sain eilen katsottua, eikä millään malttaisi odottaa taas viikkoa, että uusi jakso tulisi.

Se tyhmä latino kyllä tilas just oman turmionsa (Acaveda hyvin vihainen ja kostonhaluinen, vicin nykyinen tarve päästä acevedan suosioon = Henki pois tyhmältä latino pojalta :D )

Joo, kyllä tuo taisi Vicin osakkeita parantaa kovasti.

Back
Ylös Bottom