- Ikä
- 38
Saatana mua alko kuvattoon eilinen jakso ja kaikki ketkä katsoitte sen tiedätte KYLLÄ mistä KOHDASTA puhun :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikinki 86 sanoi:Saatana mua alko kuvattoon eilinen jakso ja kaikki ketkä katsoitte sen tiedätte KYLLÄ mistä KOHDASTA puhun :D
HarryG sanoi:Itse asiassa ko. asia on kaikessa kuvottavuudessaan erittäin kiehtova:
1. Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
2. Luultavasti molon, joten:
a.) Miten koskaan toipuisit tuollaisesta?
b.) Ei varmaan kävis mielessä tappaminen?
c.) Miten kertoisit sen työkavereille, vai odottaisitko printtiä kohtauksesta ilmoitustaulullle?
d.) Kun kuvamateriaali ilmestyy, sortuisitko henkisesti ja sekoaisit?
e.) Olisiko kenties pieni stressiloma tarpeen?
f.) Entä mahdolliset sukupuolisairaudet?
Itse asiassa toi on niin hirveää, että en pysty kuvittelemaan itseäni vastaavaan tilanteeseen..:urjo:
Jos jokin on syy tappaa niin toi on sitä.
HarryG sanoi:1. Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
hekottaja sanoi:Olis vaan sanonu et puren munas irti. Jos olis sanonu et tapan sut jos sen teet, niin olisin sanonu et "mun henki ei oo sulle yhtä tärkeä kuin sun kyrpäs."
Mun mielestä sun pitäis nyt pystyä viiden edellisen viestin perusteella luomaan itsellesi hyvin vahva mielikuva eilisen jakson tapahtumista. Sun pitäis ikäänkuin maistaa se suussasi. Sulla pitäis olla vähän sellainen paha pesemättömän latinokullin maku suussa. Ja vähän oksennuttaa.Marx sanoi:Voiskohan joku ystävällinen brieffata nopeasti eilisen jakson tapahtumat? Eka jakso, minkä missasin totaalisesti. Thanks!
Aceveda olisi voinut ottaa mallia Beecherilta.remu sanoi:Yks maailmankaikkeuden parhaita sarjoja Kylmän ringin kanssa.
Onhan se nyt ihan jees, mutta mitä uutta siinä oikeasti on? Paha poliisi ja väkivalta ovat kuitenkin aika perusainesta poliisisarjoissa.remu sanoi:Ei melkein riitä sanat kuvaamaan sarjan loistavuutta.
Helppo valinta. Vartta en nuolisi ja kasseja imisi, jos karvoja ei olisi ajeltu. :MissEvilEve:HarryG sanoi:Ottaisitko molon suuhun vai luodin päähän?
reino sanoi:Mun mielestä sun pitäis nyt pystyä viiden edellisen viestin perusteella luomaan itsellesi hyvin vahva mielikuva eilisen jakson tapahtumista. Sun pitäis ikäänkuin maistaa se suussasi. Sulla pitäis olla vähän sellainen paha pesemättömän latinokullin maku suussa. Ja vähän oksennuttaa.
Oli siinä jaksossa jotain muutakin. Jotain turhanpäiväistä täytettä.