Shield

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisko joku ystävällinen kertoa et mikä on viimeisin jakso mikä Suomessa esitetty. Mulle on jopa epäselvää et onko nyt näytetty 1 vai 2 tuotantokautta.

Maskotti sanoi:
Voisko joku ystävällinen kertoa et mikä on viimeisin jakso mikä Suomessa esitetty. Mulle on jopa epäselvää et onko nyt näytetty 1 vai 2 tuotantokautta.

Suomessa on näytetty 1. kausi kokonaisuudessaan ja toisesta kaudesta 8 jaksoa. Jatkuu siis jaksosta Co-pilot.

inter sanoi:
Suomessa on näytetty 1. kausi kokonaisuudessaan ja toisesta kaudesta 8 jaksoa. Jatkuu siis jaksosta Co-pilot.

Kiitos! Tämä selvensi paljon, ja varsinkin sen kun en ollut varma noista tuotantokausista. :thumbs:

Jonny sanoi:
Kriitikkojen ylistämä rikosdraamasarja Shield - Lain varjolla jatkuu Nelosella uusin jaksoin 13. joulukuuta

Lähde: Mesta.net

Tämä pelasti päivän. Kun aukasin tämä threadin niin oli pelko persiissä että joko on sarjan uudet jaksot alkaneet ja en ole huomannut niitä töllöstä. Jos olisi yksikin jakso jäännyt katsomatta niin:itku:

Tossa tänä aamuna kattelin 3. kauden ekaa jaksoa, tuli mieleen miten sarja päättyy sitten, kun on sen aika. Tässä minun arvaukseni: Shane räjäytää koko porukan onnellisimille rikosmaille. Siis tämä on puhdas arvaus, saa laittaa omia arvauksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Nyt nähtävässä jaksossa esitellään Farmingtonin poliisipiirin ja iskuryhmän alkuvaiheita."

Eli mistä on kyse? Onko tämä tämäniltainen varsinainen uusi jakso vai jokin "sarjan käsikirjoittajat kertovat sarjan lähtökohdista ja pääosajannu yrittää opetella juoksemaan siten, että meno ei näytä pulleron alakoulupojan kipitykseltä".

luumu sanoi:
"Nyt nähtävässä jaksossa esitellään Farmingtonin poliisipiirin ja iskuryhmän alkuvaiheita."

Eli mistä on kyse? Onko tämä tämäniltainen varsinainen uusi jakso vai jokin "sarjan käsikirjoittajat kertovat sarjan lähtökohdista ja pääosajannu yrittää opetella juoksemaan siten, että meno ei näytä pulleron alakoulupojan kipitykseltä".

Tais olla co-pilot -jakso. alkuhässäkkää vähän toisesta näkökulmasta.

Oli kyllä pirun hyvä jakso. Mukava oli nähä mistä kaikki alkoi ja selvitti joitakin asioita. Alkumusiikki kun alkoi niin olin niin täpinäissäni ettei mitään järkeä :hyper:

yks parhaista sarjoista koskaan.. menee jopa miami vicen edelle.. :D

Kyllä oli hyvä jakso. Hieman kyllä ihmettelin miksi palattiin alkuun. Toi oli uusi tieto, että sarja perustuu osittain rampart-skandaaliin. Olin kuuman piirin fani jo aikoinaan ja nyt shield. Kummassakin Michael Chiklis. Loistava sarja.

shield ilta.. :rock: :D

tänään päästään jo sitten ihka uusien jaksojen pariin..

:5:

Hittolainen kun olen odottanut 3. kauden R2 julkaisua DVD:lle jo iät ajat, 1. ja 2. kausi tuli katsottua jo yli vuosi sitten. Viimeisin tieto on, että 3. kautta ei edes julkaista R2, vaan ainoastaan R1 (joka tuli jo alkuvuodesta). Olis vaan pitänyt hankkia canal+ silloin, kun 3. kausi alkoi sieltä.

Back
Ylös Bottom