Omg ton täytyy olla joku SuperHuman
Innostunu saa olla, mutta cmon..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omg ton täytyy olla joku SuperHuman
Innostunu ja fani .. olen vain onnelinen Sherkon puolesta ku voitti noi kisat ! Samalla tavalla olisit oma suosikkia kohtaa jos fanittaisit kovinkiInnostunu saa olla, mutta cmon..:D
Onko tietoa kuvista, mistä löytyy vai löytyykö?
Itse yritin etsiä pikaisesti, mutten löytänyt. Ehkä esim. @Konaa laittaa kuvia kun ehtii jne?
Onkohan osallistujalistat jossain?
Voi sit kaivella somen kautta kuvia
Siis mitä vittua ? Tuol on näköjää vedetty kotiin päin ihan huolella monesta sarjasta voitot italiaan tai espanjaan? Veljeilyä ja kotiinpäin vetämistä mitä ny muutamia kuvia kattonut niin onhan toi ykkönen ja kakkonen paljon heikommassa kunnossa kuin Sherko!! Sijoitukset menny kyllä niin väärin ku olla ja voi!! Onha italiasda aikasemmink urheilu piireissä lahjontaa ja korruptiota esiintyny et mafiat siel hoitaa asiat!
Sijoitukset on vissiin päätetty kampauksen korkeuden mukaan.
Siis tossa toi Konaa laittanu kuvaa ja siitäki voi jo päätellä et kyl noi oli etukäteen maksettu ja taputeltu homma koska siellä toisessaki pidemmässä sarjassa oleva Dymytro sijoitettin kans kolmoseks ja muut italialaiset edelle vaikka Dymytro ja Sherko on voittanu nää esim omissa sarjoissa aikasemmin moneen otteesee mitä seurannu noit kisoi ja rankingei et pistää kuule mietityttämää et miten voi olla et just siellä omassa maassa voitetaan sitten 10x kovemmat kilpailiat .. oli siel ollut kuulema 7 tuomarista ainaki 5-6 italialaista .. mut joo tää vaa pilaa varmasti noille urheilioille ton fiiliksen ja maun tosta lajista .. Politiikka raha korruptio nää ei pitäs antaa vaikuttaa !!Kyllä, Sherko vei noissa kisoissa, siinä olet täysin oikeassa.
Myös siinä että Sherko on aivan helvetin kova kisaaja ja aina kunnossa, mutta lähinnä että oisko vertailuista kuvia, itse vaan nähnyt yhden videon finaalista.
Mutta ei noi kaverit huonoja ole missään tapauksessa, siksi olisi kiva nähdä vertailuista kuvia.