MEN´S PHYSIQUE Sherko Eliassi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -_Tane
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtavaa Sherko!

Hienoa päättelykykä, ihanko itse keksit? Kokeile vaikka säkin sitä salilla käyntiä, saattais maailmankuvakin pikkuisen avartua siinä samalla.

Hienoa päättelykykä, ihanko itse keksit? Kokeile vaikka säkin sitä salilla käyntiä, saattais maailmankuvakin pikkuisen avartua siinä samalla.
Oho, Tanella veti tunteisiin :). Ooksä joku rasisti, kun heti teet tollasia johtopäätöksiä? Olihan toi nyt hauskasti uutisoitu? Myönnä ny Tane :love:. Ja miten helvetissä salilla käynti avartaa maailmankuvaa, nyt kyllä vitsin murjaisit :david:. Ihan kaikella rakkaudella Tane.

Hyvä jos löysit siitä huumoria. Suomalaiset edustaa maataan maailmalla, niin silloin kai se lipun väri on sinivalkoinen? Eiku mut sähän tarkoitit ihonväriä ja nimeä. Oletko itse rasisti?

Hyvä jos löysit siitä huumoria. Suomalaiset edustaa maataan maailmalla, niin silloin kai se lipun väri on sinivalkoinen? Eiku mut sähän tarkoitit ihonväriä ja nimeä. Oletko itse rasisti?
Noh, katsotaan porua aiheuttanutta postausta: "Nimien perusteella todella "sinivalkoinen" jengi". Tässähän nimenomaan mietitään sitä, mitä nuo nimet tuovat mieleen.

Jos kuvitellaan tilanne, jossa ihmiselle joka ei lajista mitään tiedä, kysytään: mitä maata edusti Milad Amiri men's physiquen EM-kilpailuissa, mitä luulet vastaukseksi tulevan? Itse en ensimmäiseksi arpoisi mitään pohjoismaata, olettaen siis että konteksti olisi minulle täysin vieras ja veikkaus olisi tehtävä nimen perusteella.

Tännekään ei ole tainnut yhtään parempi laatuista kuvaa eksyä, joten täältä overall-kuvat http://www.eastlabs.sk/fotogaleria/...ips-santa-susanna/2016-european-ch-mp-overall

9ef93344f49d7c5ab6df5e50f9575d00.jpg

Ja tässä vielä omasta sarjastaan http://www.eastlabs.sk/fotogaleria/...anna/2016-european-ch-mens-physique?vp-page=3

f94fdb1874ac1144e26f209652eaa3bf.jpg

Vähän on sosiaalisen median puolella ollut vihjettä siitä, että Sherko olisi saanut pro-kortin. Onko kenelläkään mitään 100% varmaa tietoa asiasta (mustaa valkoisella)?

On se kyllä hieno kun nämä -suomalaisetkin- saavat menestystä. 4 Men's Physique kilpailijaa mitaleille, eikä yksikään kyllä ollut suomalainen.

Back
Ylös Bottom