Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskanvitut mitään kovempia testejä enää, mä en mitenkään tajua että tehdään lajille tällästä hallaa testaamalla ottelijoita. Kuka tästä ny sitten oikeasti hyötyy?? Loppuuko käyttäminen?? Tuleeko vapaaottelulle maailmalla parempi maine kun lehdistä saa lukea että käryjä tulee jatkuvasti huumeista ja dopingista?? Jaa että vielä kovemmat testit niin saadaan lisää käryjä, ei herranjumala mitä puheita. Doping-testaus EI POISTA koskaan dopingia mistään lajista ja kun on kyse luonteeltaan tälläisestä lajista joka ei koskaan tule olemaan suuren yleisön mieleen niin minkä takia pitää pilata tämäkin asia testaamalla. Miehet on ammattilaisia ja tämä on heidän työtään ja siihen kuuluu doping.
Maineesta viis, minä kannatan testien lisäämistä ja rangaistusten koventamista. Sellaisia rangaistuksia kehiin, että tuntuu, tätä asiaa ei millään tasolla pidä hyväksyä oli selityksen sitten mitä tahansa.
No joo, onpa kauhia yllätys, että ammattiottelijoilla on "lisäravinteet kohillaan". Mun mielestä se jaappanin malli on ihan oikea, eli testataan ne aineet, joilla on suoraan vaikutusta ottelutilanteeseen, eli stimulantit ja kipulääkkeet. Lähinnä treeneistä palautumisen nopeuttamiseenhan nuo poijjaat on nuita anapoolisia stereoita kuunnelleet ja henk. koht. olisin valmis moisen hyväksymään.
Mutta tämä vain oma mielipide, ihan yhtälailla voisin hyväksyä tuon nollatoleranssinkin, mutta pienoinen aavistus on siitä, ettei siihen koskaan ammattiurheilussa päästä. Joten mikä sitten on tasapuolista? Ne saa käyttää kellä on rahaa ja tietotaitoa se oikein toteuttaa ja ne ketkä eivät hommaa hallitse, saavat siitä sanktioita? Ei tunnu mun mieleen tasapuoliselta...