Sheikkeri - Treenaajan luottokaveri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥤💥 SHEIKKERI 💥🥤

Meta description: Treenaajan luottokaveri: nopea sekoitus, tasainen juoma ja aina valmiina palauttamaan koneen takaisin tulille.

Mulla kanssa toi toinen kierteellinen sheikkeri ei oikein mene aina kierteille, joten kyllä sieltäkin litku lentelee pitkin huonetta.

Mistähän löytyisi vielä niitä perinteisiä painettavan kannen sheikkereitä? Se on mielestäni paljon parempi malli aamulla kun kierteet menee aina väärille jengoille näissä muissa.

Jos tänne ei saa linkittää niin laittakaa vaikka privalla. Kiitos.

Toivottavasti ei mistään, kierrekantisen sheikkerin keksijän ois kyllä pitänyt saada kaiken järjen mukaan joku Nobel-palkinto noin helvetin hyvästä keksinnöstä. Mulla on ainakin hermot paljon paremmassa kunnossa kun ajalla-ennen-kierteitä. ;)

mitä jos kääntäsitte vastapäivään vähä että napsahtaa ja sitte kiertää myötäpäivään kii

Lisäks, ku kansi on olevinaan paikoillaan, kokeilet kääntää sheikkerin väärinpäin tiskialtaan/lavuaarin tms. päällä. Jos vuotaa, uus yritys. Ei nämä ny mahottomia asioita oo.

:offtopic: Tietääkö ketään saako jostain ostettua metallisia sheikkereitä vai pitäisikö askarrella itse/ pyytää jotain osaavampaa metalliseppää tekemään?

Ja ne linkit verkokauppoihin oli sitten säännöissä kielletty...

Mutta siis joo, se kierteellä oleva kansi on useassa sheikkerissä huono. Jos sitä ei väännä tosi tiukalle, niin palkkarit tulee sieltä välistä pihalle. No ei ne koko huonetta sotke, mutta ärsyttävää valumista silti.

Parhaat sheikkerit on olleet ne ihan perusperus painettavalla kannella olevat mitä Pakkotoiston kaupastaki joskus sata vuotta sitten sai. Fastilla, Wrangella jne jne oli niitä ihan samoja. Ne toimii kuin junan vessa kun viittii pitää vähän kannesta kiinni ravistellessa. Mulla edelleen käytössä vaikka noita kierresheikkereitä on varmaan sen 10 kpl nurkissa kun niitä aina saa jostai kylkiäisenä.

Olin just sanomassa että mun pakkissheikkeri on ollut aina pettämätön, mutta niitä ei siis enää saa. Pitäisi saada!

Biotec usa merkkinen sheikkeri kierrettävällä kannella ja ei varmasi vuoda. Ollut varmaan 3-4 vuotta käytössä ja aina pitää. Mulla on kyllä semmonen ikivanha Fast sheikkeri painokannella ja ei sekään kyllä ole vuotanu :D eli informaatioarvo nolla... :D

Mulla on myproteinin sheikkereitä pari. Kierrettävä kansi ja sisällä on sellanen metallihässäkkäpallo. Sekottaa heleveti hyvin ja on tiivis. Mulla on joku miniversio myös tosta, mutta sen korkki vähän falskaa

265_large.jpg

Sit tälläsiä myös pari. Tosi jämäkät. Kansi kierteellä ja korkki pysyy hyvin kiinni. Ton kierrehässäkän ansiosta tulee juoma nopeesti läpi.

1097528435_4240371642_full.jpg

Hei.

Sheikkerissä muhinut pohjalla vähän proteiinilitkua n. 2kk. Tiskasin huolellisesti fairilla, mutta edelleen haisee aika vahvasti. Onko kenelläkään vinkkejä hajun poistoon ? :whip:

Back
Ylös Bottom