Sheikkeri - Treenaajan luottokaveri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥤💥 SHEIKKERI 💥🥤

Meta description: Treenaajan luottokaveri: nopea sekoitus, tasainen juoma ja aina valmiina palauttamaan koneen takaisin tulille.

Tuli muuten mieleen, että onkohan kukaan kokeillut täyttää tollasta normaalia urheilujuomapulloa avaamatta korkkia! Eli pullo upottaen veteen ja sitten imetään vettä sisään...sopii hyvän tän ketjun jatkeeksi...

Ps. Ei ole mun kokeilema juttu...

Originally posted by timba79
Tuli muuten mieleen, että onkohan kukaan kokeillut täyttää tollasta normaalia urheilujuomapulloa avaamatta korkkia! Eli pullo upottaen veteen ja sitten imetään vettä sisään...sopii hyvän tän ketjun jatkeeksi...

Ps. Ei ole mun kokeilema juttu...

Ei se onnistu noin. Siitä pitää leikata rälläkällä pohja irti ja sitten olisi poliittisesti korrektia, kun voitelisi itsensä lettuhillolla kauttaaltaan. Sitten voisikin mennä katselemaan maisemia parvekkeen kaiteelta ja kävellä kuuhun. Siellä se on poliisikin Arlingtonista. Ja natuna. "Rekisteriote ja kulunut kortti, kiitos!" eiks ois mageeta, vaimitäsanootulipamieleenjokathreadissatimbabimba7969ygöne.

Originally posted by Baarikello
Ei se onnistu noin. Siitä pitää leikata rälläkällä pohja irti ja sitten olisi poliittisesti korrektia, kun voitelisi itsensä lettuhillolla kauttaaltaan. Sitten voisikin mennä katselemaan maisemia parvekkeen kaiteelta ja kävellä kuuhun. Siellä se on poliisikin Arlingtonista. Ja natuna. "Rekisteriote ja kulunut kortti, kiitos!" eiks ois mageeta, vaimitäsanootulipamieleenjokathreadissatimbabimba7969ygöne.

On sitä kaverilla tarkka muisti jos kaikkien kirjotusten alutkin muistaa, taikka sitten meikäläinen on sun kohdalla jossakin erityissyynissä...

Hyvä tapa sekoittaa proteiini on siten, että ottaa ison lasin ja kaataa pohjille proteiinit ja maitoa hieman. Sekoittaa isolla lusikalla kunnes on seonnut kivasti. Sitten sekaan kaakaojauhoa ja loput maidot. Jos jää kökkäreitä/vaahtoa pinnalle niin vippaa ne lusikalla viemäriin.

Noniin! Antakaas pyrstö antaa ohjeet!

Ota kansi+ritilä pois, tsuikkaa protskut ineen, ritilä+kansi päälle, ravista, tömäytä kantta ennen ku avaat, (kaikki jauhot ei oo sylis),lisää vesi korkin/kannen kautta, ravista, nauti.

;)

Originally posted by Saapas
Hyvä tapa sekoittaa proteiini on siten, että ottaa ison lasin ja kaataa pohjille proteiinit ja maitoa hieman. Sekoittaa isolla lusikalla kunnes on seonnut kivasti. Sitten sekaan kaakaojauhoa ja loput maidot. Jos jää kökkäreitä/vaahtoa pinnalle niin vippaa ne lusikalla viemäriin.

sheikkerit on keksitty.

Oletko kokeillut sekoittaa protskut saappaassa?

No kyllä mä tiedän mikä on shaker ja olen jopa käyttänyt sitä, mutta iso muovimuki on kuitenkin mielestäni parempi. Tää mun käyttämä proteiini esim. turpoaa kauheasti jos ravistaa voimakkaasti, eikä ole kiva juoda jos puolet on ilmaa.

Tää mun käyttämä proteiini esim. turpoaa kauheasti jos ravistaa voimakkaasti, eikä ole kiva juoda jos puolet on ilmaa.

Entäs jos kokeilis siihen turpoamiseen vaikka kylmää? Niin kuin vaikka jääkaappia. Ainakin mä oon niinku lukenu jostain joskus, et jos turpoo, ni kandee niinku laittaa kylmää. Ihan vaikka 20 minsaa tai siihen suuntaa. Silleen vaan et turvotus laskee, ok? Mut tää niinku yleisenä neuvona.

Sit toinen on, et jos on ilmaa niinku liikaa, ni vois niinku vaikka testii sellast, et porais siihen astian kylkeen reiän tai jotain, nii se ilma tulis sit niinku pois. Tietty siinä menee ehkä astia niinku sitte pilalle, mut ainahan voi ostaa niinku uuden. Kaupastahan niit astioita saa niinku uusia tai jotain. Heippa.:kuola:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proteiinit sheikkeriin

Originally posted by Arvo Paperi
Pyydän anteeksi ilkeyttäni. Ymmärrän kyllä, että jos ei vastaavista kotitalousasioista ole hirveästi kokemusta, niin ei tule kaikki mahdollisuudet laitteen käytöstä heti mieleen. Sitäpaitsi se siivilöinti-idea oli ihan hyvä. Kyllähän leivonnassakin jauhoja saatetaan siivilöidä sihdin läpi.

Mutta minkälaiset naurut irtoaisi tästä:
Miten sheikkeri pestään?
1. Laitetaan sinne kuumaa vettä, vähintään niin kuumaa, kuin hanasta saa tulemaan.
2. Lorautetaan hieman tiskiainetta joukkoon.
3. Suljetaan.
4. Ravistetaan voimakkaasti.

Apua mitä teen ku noudatin sun neuvoja ja tää mun sheikkeri on alkanu haiseen ihan kamalalta!!121! pitäisiköhän tää avata.. ? :david: :rolleyes:

Originally posted by Baarikello
Entäs jos kokeilis siihen turpoamiseen vaikka kylmää? Niin kuin vaikka jääkaappia. Ainakin mä oon niinku lukenu jostain joskus, et jos turpoo, ni kandee niinku laittaa kylmää. Ihan vaikka 20 minsaa tai siihen suuntaa. Silleen vaan et turvotus laskee, ok? Mut tää niinku yleisenä neuvona.

:5:

Jiihaa! Jolei tää ole viikon postaus, niin mikä se sitten on?!

Tosi kivaa oli kun eilen Fast sheikkeri räjähti silmille, koko kämppä, sohva ja paljon vaatteita mukavassa suklaan tuoksuisessa myoplex-töhnässä :kippis1:

Yritin katsella fast.fi sivuilta yhteystietoa kyseiseen lafkaan, mutta eipä löytynyt mitään. Jos jollain on sähköpostiosoitetta niin ilmoita kiitos, täytyy antaa pieni palaute. Pullo on joko totaalisen epäonnistunut kappale tai sitten laatu on vain huono, tuon jälkeen on yrittänyt tehdä joka kerta saman tempun mutta onneksi osaan nyt varautua... ei siis kestää minkäänlaista painetta tuo korkki :down:

Kai pidit kannesta kiinni ja vielä sormea sen pienen "korkin" päällä? Jos et pitänyt, niin [Nelson-naurua]Haa-haa![/Nelson-naurua]. Fast (Func Food Finland) ei varmastikaan itse ole näitä sekoituspulloja tehnyt, vaan niitä on tilattu jostain Saksasta isompi mälli kerralla.

Juu samalla tavalla käynyt jo pari kertaa Fastin sheikkerillä ja myös muilla, kuten Scitech, Nutriplus. Nykyään käsi on visusti kannenpäällä ravistaessa.
Mun tietääkseni moni muukin käyttää kyseisiä sheikkereitä, eikä vaan Fast. Kyllähän tuota sattuu oli sheikkeri sitten minkä välittäjän tahansa.

Muista nyt pestä sheikkeri hyvin kuumalla vedellä ja pesuaineella. Parhaan tuloksen saat, kun laitat sheikkeriin 2/3 vettä ja vähän pesuainetta,kansi kiinni ja reilu ravistus.

Tekniikka oli kyllä oikea eikä ikinä ennen ole ollut vastaavanlaisia ongelmia, tämä Fastin puteli on siis upouusi. Ei tuota voi käyttää ollenkaan kun ei siis pidä paineita vaikka kuinka puristaa, pikkukorkki on ihan ok mut se iso ei todellakaan. Sama juttu kävi puhdistusvaiheessa, tiskiainetta tippa ja vähä vettä ja hölskyn hölskyn niin taas on tavara pitkin mäkiä :D

Sheikkerin pitämisestä pitäs melkein saaha exrx:n animoitu giffi vastaisuuden varalle :)
Itse käytän otetta, missä peukalo, pikkurilli ja nimetön tulevat sheikkerin kuppiosan ympärille korkin alapuolelle, ja jäljelle jääneillä sormilla pitelen korkkia paikallaan, etusormea korkkikorkin päällä pitäen.

Ja Vodan tapa on kyllä ehdottomasti paras tapa pestä sheikkeri.

Back
Ylös Bottom