Sheikkeri - Treenaajan luottokaveri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🥤💥 SHEIKKERI 💥🥤

Meta description: Treenaajan luottokaveri: nopea sekoitus, tasainen juoma ja aina valmiina palauttamaan koneen takaisin tulille.

Joku random shaker ja pakkotoiston oma. Randomissa on pienempi tilavuus, mutta paljo käyttökelposempi "kannen" puolesta.

1 sheikkeri on ja sitäkään en ole ikinä käyttänyt. Mun palkkarit ja muut sotkut sotkeutuu aina tehosekoittimessa ja siihen kuuluvassa kipossa. Ainaskin menee sotkut sekasin kun sillä pyörittelee..:)

Meillä on joku 8kpl. Pakkotoiston ja Fastin... ja parin muun. Noista yksikään ei ole mun :)

2 - Fast ja Wrange. Salille lähtiessä toinen sheikkeri löytyy lähes aina edellisen salireissun jäljiltä treenikassin pohjalta, joten ainakin se toinen on keittiön pöydällä ollut likoamassa päivän tai kaksi.

Yksi lojuu joutavana kaapissa. Tajusin, että se on ihan turha kapistus noilla jauhoilla mitä itse käytän. Vettä lasiin pikkasen--> jauhot päälle--> jollain aterimella hämmennystä ja valuttaa samalla vettä sekaan. Eikä paakun paakkua löydy.

Niin reenailen tosiaan kotona. Salilla sheikkeri on varmasti ainoa toimiva ratkaisu.

1. Kolme vai neljä tullut ostettua, siskon koira rikkoo aina sheikkerin vieraillessaan, vaikka olisi missä. nykyinenkin hiukan rikkinäinen :)

varmaan joku viitisen kappaletta tuolla kaapissa pyörii..Ehdottomasti paras, käytän aina, on fastin kierteillä suljettava sheikkeri.

Kaksi pakko ravistinta

Back
Ylös Bottom