sheikkaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tahvo Tohveli sanoi:
Kaikki kyllä imeytyy (jos ei imeydy, niin sen huomaa kyllä siellä ruuansulatuselimistön toisessa päässä...). Kyse lienee siitä, kuinka paljon siitä proteiinista menee proteiinisynteesiin ja kuinka paljon energiaksi. Eli, kun tempaistaan se 500 grammaa lihaa, niin toki se varmaankin luovuttaa aminohappoja vereen tuntikaupalla, mutta osa siitä lihan sisältämästä proteiinimäärästä menee energiantuottoon.

Onpahan ainakin hidasta energiaa. Enpä minä mitään pahaa näe siinä.

OFFTOPIKKI. Taalla pain maailmaa missa nyt vaellan, ei saa mistaan lisaravinteita:eek: I KNOW. Joten oma palkkarini/lisaravinteeni on: 3 banaania, 0,5 litraa taysmaitoo ja sekaan tujaus sokeria. Mitkahan protksut tuossa on? Ja totta kai jos on muita vinkkeja miten tehda oma palkkari luontaistuotteilla, niin tanne vaan. Iso Apu:worship:

edit. siis tehosekoitin on kaytossa

Eihän tossa ole protskua oikeastaan yhtään. 15 g maidosta ja se siitä. Paska määrä. Banaani, 4 munaa, tujaus sokeria ja 7 dl maitoa, siinä kunnon palkkari.

Ja noi protskua per ateria on täyttä paskaa. Proteiinisynteesissä ei havaittu eroa jonkun tutkimuksen mukaan otettiinko 250 g protua 2 vai 6 aterialla.

Mä en oikeastaan ikinä syö alta 50 grammaa kerralla. perussetti on joku 60-120 grammaa, riippuen monesta asiasta.

RRKalle sanoi:
Eihän tossa ole protskua oikeastaan yhtään. 15 g maidosta ja se siitä. Paska määrä. Banaani, 4 munaa, tujaus sokeria ja 7 dl maitoa, siinä kunnon palkkari.

Ja noi protskua per ateria on täyttä paskaa. Proteiinisynteesissä ei havaittu eroa jonkun tutkimuksen mukaan otettiinko 250 g protua 2 vai 6 aterialla.

Mä en oikeastaan ikinä syö alta 50 grammaa kerralla. perussetti on joku 60-120 grammaa, riippuen monesta asiasta.

Ai niin, myoskaan taalla pain maailmaa ei saa talla hetkella kananmunia lintuinfluenssan takia:eek: I KNOW Menee vahan vaikeaksi palkkarin teko:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom