BB PRO Shawn Rhoden

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli kyllä upea juttu että voitti! Ite oon Rhodenia fanittanu niin kauan, ku pro bodausta oon seurannu.

Mikä sit kuiten oli loppupeleissä se juttu et tuomarit käänsi kelkkansa. Oisko se (mitä henk. koht. toivon), et massamonsterien valtakausi on ohi. Kuitenki sit pili ja rölli seuras heti perässä, eikä ramykaan kaukana. Cedu esim. taas oli jätetty aika kauas, vaikka äkkiä kuvia luurilla selatessa kondis näytti hyvältä.

Vai olisko sitten, että pilin ei katsottu ansaitsevan 8-olympiaa noin niinku ideologisella tasolla ja joku piti ohi nostaa. Rhoden tähän saumaan oli hyvä ratkasu loistavan pakettinsa, myös sen takia, että liitto jupakan myötä tätä proliigaa on parjattu eniten ehkä juuri massa suosimisesta esteettisyyden kustannuksella. Ens vuonna sitte taas massa puhuu..

Mene and tiedä.. Joka tapauksessa ens vuoden skaboista tulee aivan järjettömän mielenkiintoset, kun moni varmaan tätä tahollaan miettii.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli kyllä upea juttu että voitti! Ite oon Rhodenia fanittanu niin kauan, ku pro bodausta oon seurannu.

Mikä sit kuiten oli loppupeleissä se juttu et tuomarit käänsi kelkkansa. Oisko se (mitä henk. koht. toivon), et massamonsterien valtakausi on ohi. Kuitenki sit pili ja rölli seuras heti perässä, eikä ramykaan kaukana. Cedu esim. taas oli jätetty aika kauas, vaikka äkkiä kuvia luurilla selatessa kondis näytti hyvältä.

Vai olisko sitten, että pilin ei katsottu ansaitsevan 8-olympiaa noin niinku ideologisella tasolla ja joku piti ohi nostaa. Rhoden tähän saumaan oli hyvä ratkasu loistavan pakettinsa, myös sen takia, että liitto jupakan myötä tätä proliigaa on parjattu eniten ehkä juuri massa suosimisesta esteettisyyden kustannuksella. Ens vuonna sitte taas massa puhuu..

Mene and tiedä.. Joka tapauksessa ens vuoden skaboista tulee aivan järjettömän mielenkiintoset, kun moni varmaan tätä tahollaan miettii.
Heath olisi voittanut jos olisi ollut paras. Rhodenilla oli paras kokonaisuus.

Massamonsteri sitä ja massamonsteri tätä. Jos arvostelulajit viehättää ja massamonsteri kammoksuttaa olisiko kuviokellunta? Uimahyppy? Taitoluistelu? Sinulle sopivimpia lajeja seurantaan?

Massamonsteri sitä ja massamonsteri tätä. Jos arvostelulajit viehättää ja massamonsteri kammoksuttaa olisiko kuviokellunta? Uimahyppy? Taitoluistelu? Sinulle sopivimpia lajeja seurantaan?

OT: On noita edellä mainitsemiasi lajeja varsinki aina olympialaisissa tullu seurattua ja ihan mielenkiintosta on kyllä, miten näissäkin lajeissa eroja huippujen välillä saadaan.
Mut jos takaisin aiheeseen, niin kävikö sinun mielestä sitten tämän vuoden mr. Olympiassa oikeusmurha, kun esteettisempi kaveri voitti? Ymmärrän kyllä röllin, philin, ramyn ja muiden ihannoinnin ja mielenkiinnolla itsekin heidän touhujaan seuraan, mutta minun mielestä, kun kaverit laitetaan riviin ja valitaan paras kehonrakentaja, niin ykkösenä oli tänä vuonna juuri oikea jätkä.

OT: On noita edellä mainitsemiasi lajeja varsinki aina olympialaisissa tullu seurattua ja ihan mielenkiintosta on kyllä, miten näissäkin lajeissa eroja huippujen välillä saadaan.
Mut jos takaisin aiheeseen, niin kävikö sinun mielestä sitten tämän vuoden mr. Olympiassa oikeusmurha, kun esteettisempi kaveri voitti? Ymmärrän kyllä röllin, philin, ramyn ja muiden ihannoinnin ja mielenkiinnolla itsekin heidän touhujaan seuraan, mutta minun mielestä, kun kaverit laitetaan riviin ja valitaan paras kehonrakentaja, niin ykkösenä oli tänä vuonna juuri oikea jätkä.
Ei sillä selällä voi voittaa Mr. Olympiaa.

Mikä tämä "kovislinja" on aina jos joku ei pidä kehonrakennuksen nykyisestä suuntauksesta, vaan haluaisi enemmän paluuta sinne mistä laji on lähtenyt? Miten kuviokellunta olisi sopiva urheilulaji pistää seurantaan, jos kehonrakennus kiinnostaa, mutta probodauksen nykyinen linjaus ei?

Ja itsehän diggaan myös näistä "massamonstereista", minut sai aikanaan lajista innostumaan Markus Ruhl, ei Frank Zane. Näissäkin kisoissa yksi suurimpia odotuksia itselleni oli Big Ramyn kondis ja toivoin, että olisi ollut enemmän yksityiskohtia -> olisi sijoittunut paremmin.

Silti huvittaa nämä kommentit, joita nykyään näkee aika paljonkin, että "Jos et kuule jumalauta tykkää kunnon liharekoista niin painu seuraamaan taitoluistelua!" :D Kyllähän sitä muissakin lajeissa usein ihmiset tykkäävät eri tyylisistä urheilijoista; Alistair Overeem vs Anderson Silva, Christiano Ronaldo vs Roberto Carlos, Alexander Ovechkin vs Connor McDavid jne jne. Kyllähän sitä erilaisia pelityylejä, ottelutyylejä ja erilaisia ominaisuuksia fanitetaan muissakin lajeissa, miksei kehonrakennuksessa saisi?

Ja kyllä, ehkä otin nyt asian turhan tosissaan, itselle vaan tulee niin hirveä myötähäpeä noista jutuista, että pakko nyt kerran tarttua.

Hieno voitto Shawn Rhodenille ja piristysruiske koko lajille . Paremmassa kunnossa ollut kilpailija voitti huonommassa olevan puolustavan mestarin . Marginaali saattoi olla pieni , mutta ainakin minun silmiin tuo uskottavuutta , että voittoon ei riitä kunhan ilmestyy paikalle "jossain" kunnossa ( ainahan nämä nyt kisakunnossa ovat ) vaikka miten olisi x määrä voittoja putkeen alla. Jostain syystä Phil H ei ollut terävimmillään ja S R oli elämänsä kunnossa. Onko sitten yksittäinen voitto huippukunnon siivittämänä , vai onko joku linjanveto esteettisyyden suuntaan ? Beats me . Enkä ota Heathilta pois mitään , fakta vaan oli että ei ollut riittävän tiukka paketti . Olen usein ihmetellyt miten nämä 8x, 7x Mr o voittajat yleensä eivät ole esim. kipeinä tms joka vaikeuttaa muutenkin hankalaa prosessia . End of jorina , onnea uusi Mr O !

Ei ole tullut seurattua ammattibodausta pitkään aikaan, mutta nyt ku Rhoden voitti niin nostatti kyllä fiiliksen kattoon. On kyllä upea fysiikka ja viimeksi on samanlaisia fanitusfiiliksiä nostattunu ronnie coleman vuonna 2003.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todella komea juttu että Rhoden vei. Katsoin jo prejudgingissa että nyt on Rhoden semmosessa kunnossa että jotain erikoista tulee tapahtumaan.

Rölli ja Ramy oli pettymyksiä. Heathin aikakausi ei ehkä oo lopullisesti ohi, mutta ihan oikein sille kiukuttelijalle että nyt tuli pataan.

Miusta on kyllä aika naiivia ajatella, että tuomarit olisivat täysin puolueettomia ja että mn politikointia ei tapahtunut. Miun mielestä asetelma Philin ja Shawnin välillä oli 2016 aivan sama ja Shawn olisi ansainnut voiton silloinkin.

Uskon Classic Physique -sarjan suosion nousun vaikuttaneen tähän valintaan. Ei siellä varmaan enää kehdattu antaa Philille voittoa sen vatsan takia. Onhan se kuitekin koko fysiikan keksipiste johon kaikilla kiinnittyy ensimmäisenä huomio.

Mukavaa, että mestari vaihtui välillä ja olen erittäin tyytyväinen Rhodenin voittoon. Olen aina tykännyt siitä keskivartalosta ja reisistä. Todella esteettinen paketti kunnossa ollessaan.

Diggailen myös Röllin friikkimäistä fysiikkaa, vaikka hieman pökkelö onkin, niin kiva tuo Röllin kolmas sija.

Eikä Philin pakilla viime vuonna olisi pitänyt päästä edes finaaliin.
Sitä pakkia hädin tuskin tavattiin 2017. Vähän kävi vilahtamassa poseerauksien välissä. Tehtiin kyllä turhan iso haloo siitäkin. Ammattilaiset pisteytetään pose by pose. Mestari vei kuitenkin kaikki poseerauksien mennen tullen, eikä se pakki niissä poseissa ollut häiritsemässä.

Heath olisi voittanut jos olisi ollut paras. Rhodenilla oli paras kokonaisuus.

Juuri näin ja näin se pitäisi mennäkin . Parempi kokonaisuus ja kireempi kondis pitää viedä voiton kun muuten tasapäistä kisaa on. Tuomareilta oikea ja rohkea ratkaisu . Rhodenille sattu ns pöljä päivä , eili oli ihan tapissa kunto. Kaverilla ei

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom