SFU ja koko fitnessgenre ja sen käryt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Niin mutta lienevätkö natikoita nämä poitsut 10 ja 15 ?
Nykyään kun mallipojatkin roinaa kuten fitness kissatkin.
Mistäs sen tietää, mutta rasvaprosenttia voi arvioida riippumatta siitä roinaako joku vai ei. Ei kaikki fitnessurheilijat roinaa. Ainahan joukkoon mahtuu yksilöitä, jotka eivät säännöistä välitä.

Kyllä minäkin yhden tyypin tiedän, joka on oikeastikin ympäri vuoden 7-10% välillä jatkuvasti. Se vähän huvittaa kun puhui aina, että pitäs dieetata kesäkuntoon, puolittain vitsillä. Eikä ole edes mikään viimesenpäälle bodymunkki. Tosin aktiivinen on ja monipuolisesti liikuntaa harrastaa. En ole siitä kireämpää ihmistä nähnyt muutakuin bodareita/cbb-ukkoja kisakunnossa. Eikä nekään kovin montaa viikkoa kisojen ympärillä. Sillä on varmaankin samanlainen genetiikka rasvojen suhteen mitä sinulla kuulostaa olevan. Tai vähän jopa hurjempi.
Joillain on aineenvaihdunta häiriö mutta harvemmin lihaksia.

Kyllä minäkin yhden tyypin tiedän, joka on oikeastikin ympäri vuoden 7-10% välillä jatkuvasti. Se vähän huvittaa kun puhui aina, että pitäs dieetata kesäkuntoon, puolittain vitsillä. Eikä ole edes mikään viimesenpäälle bodymunkki. Tosin aktiivinen on ja monipuolisesti liikuntaa harrastaa. En ole siitä kireämpää ihmistä nähnyt muutakuin bodareita/cbb-ukkoja kisakunnossa. Eikä nekään kovin montaa viikkoa kisojen ympärillä. Sillä on varmaankin samanlainen genetiikka rasvojen suhteen mitä sinulla kuulostaa olevan. Tai vähän jopa hurjempi.
Todennäköisesti kaveris on luonnostaan kireämpi kuin minä. En koe olevani vielä geneettisesti friikki, mutta omaan kohtalaisen sopivan genetiikan lajiin.

Enempi tämä on minun kohdalla sopivaa genetiikkaa yhdistettynä vähän vinksahtaneeseen luonteenlaatuun, joka pystyy ja haluaa pitää ruokavalionsa kondiksessa pieniä poikkeusaikoja lukuunottamatta 🙂

Esim. rasvaprosentti 7 on sellainen että voin pitää sitä yllä, mutta kroppa haluaisi rasvat pykälää ylemmäs. Plussakalorit siihen tilanteeseen realisoituvat ihan vain läskinä, lihasmassan lisäyksestä ei tarvitse haaveilla.

Ensin CBB kilpailijat ei näytä miltään / ole patin pattia, ja nyt ne jo kaikki roinaa ja on friikin näköisiä? Vittu näitä juttuja, takki kääntyy joka käänteessä.
Sellaiset CBB kilpailijat jotka eivät näytä miltään eivät EHKÄ käytä jotka ovat lihaksikkaita taas...
Kun nykyään käytetään jo muuten ulkoisesti hyvässä kuosissa ollakseen saati sitten jossain bodykisassa.Kun ihan huoletta voit kovastikin rojutella jonkun vuoden ja sitten ilmaantua natuna CBB: n ja lihasmuisti pitää huolen että olet hyvässä kuosissa natunakin.

Esim. rasvaprosentti 7 on sellainen että voin pitää sitä yllä, mutta kroppa haluaisi rasvat pykälää ylemmäs. Plussakalorit siihen tilanteeseen realisoituvat ihan vain läskinä, lihasmassan lisäyksestä ei tarvitse haaveilla.
Tätä olen yrittänyt kertoa jos ihmisellä on alhainen rasvaprosentti niin ei hän siihen sen kummemmin lihasta saa naturaalein keinoin vaikka tekis mitä.

Sun kannattaisi mennä adt:eelle töihin, sun ei tarttis muuta kuin katsoa kilpailijoiden kuvat ja voisit heti sanoa ketkä käyttävät. Taitais kyllä tulla paljon käryjä kun kaikki sun mielestä käyttää.
No näkeehän tuon nyt selvästi oli minä tai joku muu ei tuollaista kivilihaa kellään naturaalilla pysty olemaan.

Tätä olen yrittänyt kertoa jos ihmisellä on alhainen rasvaprosentti niin ei hän siihen sen kummemmin lihasta saa naturaalein keinoin vaikka tekis mitä.
Se rasvaprosentti nostetaan lukemiimn ossa kropalla on hyvä olla. Siellä kehitystä voidaan saada lihasmassan muodossa.

Ei sen lisääntyneen lihasmassan tarvitse sulaa pois vaikka dieetattaisiin takaisin mainittuihin 7:n rasvoihin. Kunhan vain tehdään hommat fiksusti.

Se rasvaprosentti nostetaan lukemiimn ossa kropalla on hyvä olla. Siellä kehitystä voidaan saada lihasmassan muodossa.

Ei sen lisääntyneen lihasmassan tarvitse sulaa pois vaikka dieetattaisiin takaisin mainittuihin 7:n rasvoihin. Kunhan vain tehdään hommat fiksusti.
Eli kemiallisesti muuten se ei onnistu lihasmassa hävittämättä.

Eli kemiallisesti muuten se ei onnistu lihasmassa hävittämättä.
Nö höpsistä. Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että onnistuu. Täysin natikkana,.

Edelleen vaikutat trollilta, mutta kysy vaikka Markku Tikalta ketjussaan, jos hänen sanaan edes luotat. Naturaalien fysiikkalajien ammattivalmentaja, muummoassa.

Oliko niillä Auswitchissa olevilla lihaksia?
Miten 15% rasvoissa oleva lihaksikas naturaali ei voisi pysyä lihaksikkaana vaikka 6% rasvoissa?

Miksi et laita mitään dataa väitteillesi tueksi vaan kaikki menee "No kun mä sanon näin niin sitten se on niin".

Uskomattoman aivokuollutta tekstiä kyllä suollat ja ainakin aiemmin vielä omalla naamalla, nyt on hävetessä tainnut sekin vaihtua

Nö höpsistä. Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että onnistuu. Täysin natikkana,.

Edelleen vaikutat trollilta, mutta kysy vaikka Markku Tikalta ketjussaan, jos hänen sanaan edes luotat. Naturaalien fysiikkalajien ammattivalmentaja, muummoassa.

Jaa vielä te jaksatte sen räkänokan kans väitellä, ei taida Markun mielipide kelvata, tää heppu jo Markun hormonien käytön tiesi.

Taitaa nyt sekoittua kaksi eri asiaa. Puhutaanko me alle 10 rasvoissa olevista kilpabodarin massoissa olevista vai tavis treenaajista. Oleellinen ero. Ei kympin rasvoissa oleva ole mikään harvinaisuus jos puhutaan tavis treenaajista. Eli ne joilla ei ole lihastakaan mainittavasti. Sitten on eri juttu jos pitää olla lihaksiltaan bodarin näköinen ja samalla kireä.

Taitaa nyt sekoittua kaksi eri asiaa. Puhutaanko me alle 10 rasvoissa olevista kilpabodarin massoissa olevista vai tavis treenaajista. Oleellinen ero. Ei kympin rasvoissa oleva ole mikään harvinaisuus jos puhutaan tavis treenaajista. Eli ne joilla ei ole lihastakaan mainittavasti. Sitten on eri juttu jos pitää olla lihaksiltaan bodarin näköinen ja samalla kireä.
Erottaisin vielä tavistreenaajan ja lahjakkaan CBB-kisaajan (natikan, ei douppaavan). Iso osa tavistreenaajista ei tajua kuinka iso määrä lihasta tarvitaan, jos CBB-kriteereilläkään aikoo lavalla näyttää joltakin.

Ite kyllä oon tollasessa lähtötilanteessa saanut nimenomaan hyvin lihasta, kun on varaa syödä hyvin ja pitkään ennen kuin alkaa rasva näkyä. Nuorena olin ns. läpipasko, ei rasvaa eikä lihaksia. Molempia nimenomaan tuli, mutta varmaan 20-30 kiloa sai nousta paino ennen kuin alkoi tuntua siltä että vois välillä dieetata.

Erottaisin vielä tavistreenaajan ja lahjakkaan CBB-kisaajan (natikan, ei douppaavan). Iso osa tavistreenaajista ei tajua kuinka iso määrä lihasta tarvitaan, jos CBB-kriteereilläkään aikoo lavalla näyttää joltakin.

Juuri näin. Helposti todetaan että ei näytä CBB kilpailijat miltään, ja helppoahan tuolla olisi itsekin pärjätä. Sitten sitä kokoa katoaakin kummasti jo kun vedetään rasvat 15>10%, saati kisakireyteen, oli ne rasvat sitten mitä onkaan itse kullakin. Sitä prosenttia ei siellä lavalla kysytä, pääasia miltä näyttää. Fakta on se, että kyllä nuo puhtaatkin CBB kilpailijatkin offilla on lihaksikkaan näköisiä ihan paita päälläkin. Ja muutaman tunnen kohtuu hyvin omasta kaupungistakin, ja ovat kyllä paremmassa kunnossa kuin moni jotka vähän kuuritteleekin mutta muuten elää vähän sinne päin.

Back
Ylös Bottom