SF: Werdum vs Fedor ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Loppujen lopuksi ei se Rodriguezkaan nyt mikään ihan säkki ole vaikkei olekkaan pitkään aikaan otellut UFC:n vyöstä. Kyllähän äijällä on meneillään taas UFC neuvottelut ja tappiotkin ovat tulleet tuomariäänin, vaikkein niitäkää ole pitkään aikaan tullut. Ei, enkä tarkoita että tämä nyt olisi joku tiukka vastus Overeemille tai sillainen jonka itse haluaisin nähdä, mutta ehkä Top 10 hujakoilla UFC:n ulkopuolelta.

Lähinnä vitsi toi lista. Miten Jon Fitch voi olla tuolla 6. paikalla? Mm Shogunin ja Machidan edellä....

Ömm, Shogunilla parikin tappiota viime vuosilta, Machida hävisi viimisen matsinsa, Fitchin ainut tappio 8 vuodessa on kyseisen listan kakkoselle tuomaripäätöksellä 2 vuotta sitten.. viimiset 21 matsia recordilla 20-1... En sit tiiä miks se on siellä :P

Niin siis nyt en oo varma että puhuttiinko p4p listasta vai entertainment value listasta?

Millähän logiikalla Fedor tipahtaa ulos, mutta viime ottelunsa myös hävinnyt Machida pysyy listalla? Itse pudottaisin Rashadin listalta kohtalaisen tuoreen Machida tappion takia, eikä voitto lajin parista kauan poissa olleesta Rampagesta kuitenkaan huippuarvokas ollut rankingien näkökulmasta. Tilalle voisi nostaa vaikka loistavan Dominick Cruzin.

Lesnarin suusta:
"It was disappointing. I hate to see a guy like that," Lesnar said. "Whether his legacy was more of a mystique than it was, he stood up and he was respectful and it was tough to see. It reminded me of my first fight against Frank [Mir] when I got really anxious and fell right into the trap."

"That’s a tough pill to swallow. That’s a big pill to swallow and I definitely do not want to try to swallow that pill again."

"I feel bad for him."

"No I don’t. I don’t think any less of him," Lesnar said. "We’re human beings and we all make mistakes and it’s whether or not we can get up and better ourselves. That’s what true champions are made of, I believe."

Millähän logiikalla Fedor tipahtaa ulos, mutta viime ottelunsa myös hävinnyt Machida pysyy listalla? Itse pudottaisin Rashadin listalta kohtalaisen tuoreen Machida tappion takia, eikä voitto lajin parista kauan poissa olleesta Rampagesta kuitenkaan huippuarvokas ollut rankingien näkökulmasta. Tilalle voisi nostaa vaikka loistavan Dominick Cruzin.

En tiedä oikeasti miten nää listat rakentuu näiden mielestä, mutta olisiko siinä eroa kuinka usein on ottanut matsia, ja kuka sinut voittaa? Machida oli #2 kun voitti evanssin, mutta Werdum oli jotian #9 tai #10 kun voitti Fedorin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lesnarin suusta:
"It was disappointing. I hate to see a guy like that," Lesnar said. "Whether his legacy was more of a mystique than it was, he stood up and he was respectful and it was tough to see. It reminded me of my first fight against Frank [Mir] when I got really anxious and fell right into the trap."

"That’s a tough pill to swallow. That’s a big pill to swallow and I definitely do not want to try to swallow that pill again."

"I feel bad for him."

"No I don’t. I don’t think any less of him," Lesnar said. "We’re human beings and we all make mistakes and it’s whether or not we can get up and better ourselves. That’s what true champions are made of, I believe."

Ensimmäistä kertaa kuulen Lesnarin suusta jotain fiksua? hmm :D

Mun mielestä Lesnar vaikuttaa ihan suht järkevältä tyypiltä, tietty poikkeuksena matsien jälkeiset haastattelut ja muut tunnekuohut matseihin liittyen.

Normaaleista haastatteluista olen saanut kaverista ihan täysipäisen kuvan. Kaveri omistautuu treenaamiselle, käy metsällä ja elää ymmärtääkseni suht simppeliä elämää. Ja on äärimmäisen kilpailullinen ja ottaa kilpailemisen todella vakavasti, esim. se tappio Mirille ja Mirin suunsoitto ennen revanssia tuntui oikeasti olevan aika kova pala Lesnarille. Ja lopputuloksena olikin sitten rusikoita Mir. :D

Vaikka olikin aika kovat antipatiat "pellepainijaa" kohtaan itsellä, onhan se nyt selvinnyt että kaveri on aito ottelija eikä pelkkää showta. Pikkuhiljaa olen alkanut pitää Lesnarista. Ja jos kaveri vielä puolustaa vyötään pari kertaa huippuja vastaan, niin voidaan perustellusti sanoa että mies on n.1 HW.

Mun mielestä Lesnar vaikuttaa ihan suht järkevältä tyypiltä, tietty poikkeuksena matsien jälkeiset haastattelut ja muut tunnekuohut matseihin liittyen.

Normaaleista haastatteluista olen saanut kaverista ihan täysipäisen kuvan. Kaveri omistautuu treenaamiselle, käy metsällä ja elää ymmärtääkseni suht simppeliä elämää. Ja on äärimmäisen kilpailullinen ja ottaa kilpailemisen todella vakavasti, esim. se tappio Mirille ja Mirin suunsoitto ennen revanssia tuntui oikeasti olevan aika kova pala Lesnarille. Ja lopputuloksena olikin sitten rusikoita Mir. :D

Vaikka olikin aika kovat antipatiat "pellepainijaa" kohtaan itsellä, onhan se nyt selvinnyt että kaveri on aito ottelija eikä pelkkää showta. Pikkuhiljaa olen alkanut pitää Lesnarista. Ja jos kaveri vielä puolustaa vyötään pari kertaa huippuja vastaan, niin voidaan perustellusti sanoa että mies on n.1 HW.

Kyllähän tosta Lesnarista jo on saanut sen kuvan, että järkimiehiä on pohjimmiltaan. Fedor on kuitenkin ihan omaa luokkaansa vapaaottelijana ja voisko sanoa, että ihmisenäkin, ottaa jotenkin niin helvetin tyynesti ja fiksusti kaiken ettei voi tajuta. Henk. koht ei harmita oikeastaan toi fedorin häviö ollenkaan, jotenkin vaan tuntuu, että tollanen kaveri kun saa vähän tuulta purjeisiin ni tulee entistä kovempaa takasin ja säälin kyllä sitä joka siellä toisessa kulmauksessa seisoo. Lesnar on todellakin kova Hw, mut jotenkin en vaan osaa sitä ykkösenä pitää vielä. Jos Carwin ja Velasquez tulee hoideltua niin silloin rankkaisin vasta lesnarin ykkössijalle.

Asiaahan tuo dana puhui.

Mikäköhän riepoo? Fedor ei ole muka otellut ketään kovaa vastaan viimeisen viiden vuoden aikana ja sitten UFC:llä on 4-1 champpi. Missäköhän vika? Ei noissa kommenteissa ole mitään järkeä. UFC:tähän se promoaa ja kusettaa tyhmiä amerikkalaisia. Ei kai ketään suomalainen ota noita tosissaan, eihän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom