Sex test

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Johan
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jimmy
Onko tommonen lukema enää mahdollistakaan? Kyllä tohon täytyy jo ainaki nyrkkiä antaa ja köyriä julkisella paikalla :lol2:

Eihän toi mikään kovin kunnollinen testi ollut.. ensimmäistä en ole tehnyt, mut jälkimmäistä kylläkin. :)

Originally posted by purkkis
löytyy noita parempiakin testejä ton mittaamiseen.

Mistäs noita löytyy? Alan miehet/naiset varmaan tietää, mutta tämmönen jätkä joka ei meinaa saada edes omaa kättä muuten kuin väkisin, tommosista tiedä mitään..

Aiemmin mainitsinkin jo, mutta laitetaan nyt tähänkin threadiin.. Eli viattomuutta jäljellä 31%. Vielä on elämässä jotain koettavaa ;)

47 % viattomuudesta jäljellä. Taitaapi olla että tuon synnillisemmäksi ei meikäpoika oikein enää taida päästä ...:rolleyes:

2%. :eek: Jos mimmien puolelta joku lukee tätä, niin mitenkään en vihjaile, mutta aina olen käytettävissä.

Kovan miehen elämästä on suorittamatta 70% (eli viattomuudestani jäljelle juuri tuo 70%)

Ehkä pitäisi hankkia elämä, eikä vaan kattella leffoja :david:

vai onko se minun vikani että
-en ole työntänyt nyrkkiäni mihinkään elolliseen
-en ole ollut naamalleruiskautuksen kohteena (ei saatana, en ees antajana)
-monta muuta, kuten pissakakka leikeistä nauttiminen... se olisi jo SAIRASTA

Ei voi mitään, olen ikisinkku nössö... tai sitten niin :david:

Eh ... 21%... Vaikuttaa vähän huolestuttavalta, kun muitten naisten prosentteja lueskelin :evil:

Originally posted by arpo
2%. :eek: Jos mimmien puolelta joku lukee tätä, niin mitenkään en vihjaile, mutta aina olen käytettävissä.
Tohon prosenttiin taidat olla kyllä muidenkin kuin mimmien käytettävissä..
Mulla neitseelliset 22%

Originally posted by arpo

No tuohon lukemaan olet saletisti homoillut, nussinut opossumia hanuriin sekä pannu ruumista hautuumaalla!! Puhumattakaan paskansyömisestä ym. Sairas olet..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom