Seuraava mimmi-miitti :)

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Fitnesspimu heitti tuolla toisessa threadissa idean seuraavasta Punttimimmien miitistä, ja ainakin itse olisin innolla mukana juonessa. Mitenkäs muut? :)

Olis tosi jees :) Kun vaan aikaa ja paikkaa sovitaan. Kesä olis ihana aika treffata, mutta kesällä kaikki ovat aina niin kovasti menossa, että voi olla hankala löytää hyvää ajankohtaa. Odottelen innolla mitä tuleman pitää ;)

Miitti

Jeps, eli ehdotin keskiviikkoa 28.5 (seuraava päivä on helatorstai eli pyhä päivä) Pääsis mahdollisimman moni tulemaan!

Hyvinhän tässä ois aikaa järjestää asioita. Varataan pöytä jostain raflasta ja that´s it! Innokkaita järjestäjiä? Rocket? Gillyanne? (ootte pk-seudulta)

Höh, täältä korvesta ei koskaan pääse mihinkään tuollaisiin mukaan, vaikka kovasti tahtoisin! :itku:

Hm, kivalta kuulostais ja oisin kyl hiton utelias päästä näkeen keitä täällä pyörii...Viimeks en päässy ku samana viikonloppuna piti muuttaa mut toistaseks ei tuollon oo mitään...
Jos käytännön järjestelyt onnistus ni kiinnostas kyl lähtee...

Onko joku nyt järkkäämässä sitä?

Voin kysellä ravintolaa, jos kukaan muu ei ole sitä tekemässä.

:)

hmm... ihan kiinnostava ajatus. Pitää kerätä rohkeutta että kehtaa tulla näyttäytymään timmissä kunnossa olevien punttimimmien joukkoon... aloittelevana kun on vielä paljon matkaa huippukuntoon.

Minäkin voisin rohkaistua lähtemään mukaan.Palstaa jo kauan seurailleena,tosin vähemmän postailleena(ne kiireet...) olisi kiva nähdä mimmeja livenä...;)
ja sulle mmama; ei tässä ihan joka tyttö missään lavakunnossa ole, joten no hätä.itse olen aika mörssäri just by no...:rolleyes:

Minuakin kiinnostaa osallistua, etenkin viime kerralla en päässyt! Ja tosiaan, ei tässä kovin timmissä kunnossa olla, vaikka kesäksi pitäisi yrittää. Ja nyt tänä aamuna vielä heräsin kurkku kipeänä, että projekti vaan siirtyy.. :(

Ylläpidon taholta ehdotettiin, että sopisimme miitin ajankohdan ja paikan VIP-forumilla, jottei paikalle ilmaantuisi ylimääräisiä vakoilijoilta esim. toisilta voimailuforumeilta :D Mielestäni ihan kannattava idis, suurin osa kiinnostuneista lienee kuitenkin VIPpejä, ja muiden kanssa voimme hoitaa tiedotuksen ja ilmoittautumiset yms. mailitse. Mitäs sanotte?

Originally posted by Gillyanne
Ylläpidon taholta ehdotettiin, että sopisimme miitin ajankohdan ja paikan VIP-forumilla, jottei paikalle ilmaantuisi ylimääräisiä vakoilijoilta esim. toisilta voimailuforumeilta :D Mielestäni ihan kannattava idis, suurin osa kiinnostuneista lienee kuitenkin VIPpejä, ja muiden kanssa voimme hoitaa tiedotuksen ja ilmoittautumiset yms. mailitse. Mitäs sanotte?

Ajattelin ihan samaa :kippis1:

Rocket, on vissiin ottanut hommakseen ravintolan järkkäämisen!? Hippa ota yhteyttä Rockettiin ;)

Avasin äskettäin VIP-forumille mimmimiitti-threadin, joten jatketaan keskustelua aiheesta siellä! :)

CAMU ja HEKIMA (ja muutkin miitistä kiinnostuneet ei-VIPit mimmit): nyt ei muuta kuin hopi-hopi liittymään vipiksi :D tai vaihtoehtoisesti, laittakaa mailia vaikkapa allekirjoittaneelle osoitteeseen gillyanne@pakkotoisto.com, niin voin pitää teitä ajantasalla suunnitelmista! :)

Olisi kiva tulla mukaan, laitan Gillyanne sulle meiliä.:)

Ilmoittautumisesta!!!

Eli ilmoittautuminen kevään miittiin hoidettaneen nyt siten, että VIPIit postaavat sitovat ilmoittautumiset VIP-forumilla olevaan threadiin, ja ei-vipit ilmoittautuvat e-mailitse sovitulle henkilölle (=allekirjoittanut, osan kanssahan olen jo kontaktoinutkin mailitse). Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi mukaan! :)

Juu ja kyytiasiasta

Eli aattelin, että voishan sellanenkin olla mahdollista, että vois täältä "korpisuomesta" mennä vaikka kimppakyydillä jos on vaikeuksia löytää kyytiä ja jos joku sattuu matkan varrelle.

Eli siis kaikille niillekin jotka ei oo liittymässä vipiksi vois kyyti kelvata vai mitä ootte mieltä?

Re: Juu ja kyytiasiasta

Originally posted by Äiskä
Eli aattelin, että voishan sellanenkin olla mahdollista, että vois täältä "korpisuomesta" mennä vaikka kimppakyydillä jos on vaikeuksia löytää kyytiä ja jos joku sattuu matkan varrelle.

Eli siis kaikille niillekin jotka ei oo liittymässä vipiksi vois kyyti kelvata vai mitä ootte mieltä?

Mä oon, Äiskä, kesän Jyväskylässä kesätöissä,joten olisin itsekin miittiin lähtemässä sieltä. Itselläni ei autoa ole, mutta kimppakyyti tai muuten vain yhdessä meneminen kuulostaa hyvältä! :) Katsoin alustavasti noita juna-aikatauluja ja klo 14.22 (perillä 17.44) ja klo 16.13 (perillä 19.56) lähtevät vois tulla kyseeseen.

Ilmoittakaahan muutkin Jyväskylästä tai sieltä läheltä tai matkanvarrelta miittiin saapuvat mimmit itsestänne!

Suositut

Back
Ylös Bottom