Seuraava matkakohteenne?

Kiinassa pitäisi käydä pyörähtämässä. Suurmahtikaupungit ei kauheasti innosta, mutta eiköhän siitä pikkumaasta tekemistä löydy!

3 viikkoa, ja sitten Panama!

Aijai... nyt oikeasti tulee loma hyvään kohtaan, pää meinaa levitä.

Uudeksivuodeksi Pallakselle.

Tammikuun alusta Bangkokin kautta Balille, jossa kesään asti. Pitänee koluta sitä kaakkois-aasiaa kunhan saapi asettauduttua.

Olen lähdössä Goalle tammikuussa. Sen verran googletin että huomasin että siellä on nykyään kuntosalejakin- onko kellään kokemusta niistä? Vuokraisin mielelläni myös maastopyörän sieltä jos on. Matkustin paljonkin Intiassa/Goalla joku 15 vuotta sitten mutta silloin oli muut asiat mielessä. Vähän pelottaa nähdä kuinka Goa on muuttunut; siihen oikeaan Intiaan ei mennä tällä kertaa.
Kuntoilumahdollisuuksista voi mielellään vinkata.

Marraskuussa Amsterdam!!!!!111 :haart:

Joululomalla Skotlanti -> Suomi -> Amsterdam -> Englanti (Lontoo -> takaisin yliopistolle). Ei välttämättä tuossa järjestyksessä ja Skotlanti on vähän harkinnan alla vielä, koska en tiedä kuinka moni mun kavereista on joululomalla siellä. Mikäli en mene Skotlantiin, tulen Suomeen reittiä Kööpenhamina -> Tukholma -> Turku. Suomeen menen jouluksi ja Amsterdamiin uudeksi vuodeksi. Lontoossa käyn moikkaamassa kavereita ja sen jälkeen matkaan takaisin koululle.

En tiedä miten rahat tulevat riittämään, mutta se on sit sen ajan murhe. Kaikesta muusta voin tinkiä, mutta en matkailusta :)

Ei nyt mennyt ihan näin :D Amsterdamissa kävin kyllä marraskuussa, mutta joululoma meni reittiä Lontoo -> Suomi. Uuden vuoden olen sopinut viettäväni frendin luona Tukholmassa, minkä jälkeen olen pari päivää Suomessa ja sit mielellään Amsterdamin kautta takaisin Englantiin. Nämäkin suunnitelmat voivat tosin vielä vaihtua... :rolleyes:

Ah, sain mukavan yllätyksen.. Elämä kun on heitellyt vähän minne sattuu, päähän on potkittu ja masenta.. Noh, sainkin parhaan joululahjan miesmuistiin...

Äiti soitti, harvemmin nähdään... Sen uus mies sai korvaukset nyt viime keväällä tapahtuneesta puukotuksesta.. Lähdetään Turkkiin, mulle maksetaan lento, 4 tähden hotelli, 2 viikkoa ollaan... Melkolailla tuli hymy korviin saakka :) Veli lähtee kans mukaan, kiva ku seuraaki on! Veli oo koskaan käyny muualla ku ruotsissa ja norjassa joten varmasti tykkää lämpimästä.

Itse oon suunnitellut thaikkulaa tai jenkkilää tossa joulun jälkeen jos saa halvan lennon. Jos en saa halpaa lentoa ni sit muijan kaa pitkä viikonloppu jossain euroopassa.

Itse oon suunnitellut thaikkulaa tai jenkkilää tossa joulun jälkeen jos saa halvan lennon. Jos en saa halpaa lentoa ni sit muijan kaa pitkä viikonloppu jossain euroopassa.

http://www.vertaa.fi/lentoliput/
Esim. 11.1-18.1 Helsinki- Philadelphia menopaluu 501€. Se on hyvä hinta etenkin näin lyhyellä varoitusajalla.
Kananttaa jenkkilään etsiä lippuja usemmalla eri kaupungilla aina ellei ole pakottavaa tarvetta päästä juuri tiettyyn kaupunkiin.
Philadelphiasta on 2 tunnin matka esim. New Yorkiin jne.

New Yorkiin näyttää löytyvän samoille päiville 510€ hintaan liput.

Suosittelen kyllä käymään. Itse olin 2 viikkoa tuolla alueella mutta pitempään olisi viihtynyt kun jäi kuitenkin paljon näkemättä.
Itse yhdysvallissahan nyt olisi nähtävää vuosiksi.

Miami 562€

Back
Ylös Bottom