Seuraava matkakohteenne?

Egyptiin, tarkemmin Hurghadaan syyslomalla :P Reissulta odotan paljon snorklausta, aurinkoa ja lämpöä sekä pyramidien näkemistä :D

Tammikuussa Costa Rica kutsuu :) jippii! Tuosta oon ehtiny haaveilla jonkun aikaa,luonto siellä pitäisi olla jotain aika eksoottista,jännää :D

Varattiin viime viikolla matka Thaimaaseen ! Ensimmäinen Thaimaan matka ja ei jaksais millään odottaa. Lähtöön vielä roimasti aikaa, sillä vasta maaliskuun puolessa välissä lähetään. Mutta on jotain minkä ansiosta jaksaa kylmän talven yli :haart:

Gambia, viikonpäästä. Kikkeli kovana

Muotoilin lauseeni virheellisesti, mieli kovana.

Maailmanympärysmatkaan on nyt alle 12 viikkoa ... Kovasti oon ootellu ja aatellu mitä kaikkee tulee tehtyä reissun aikana ... no ainakin pitää
rentoutua, pitää hauskaa, shoppailla, ottaa aurinkoa, lillua vedessä, syödä jädeä, syödä muutenkin hyvin, hurvitella
huvipuistoissa, käydä kattoon nähtävyyksiä, ajella autolla ympäriinsä, vaellella luonnossa ja asfaltiviidakossa ... ei kyl lopu
tekemiset kesken ...

Egypti – pyramidit Gizassa
Dupai - maailman korkein rakennus ja shoppailua
Fiji – upea luonto, snorklausta
Honolulu – jälleen upea luonto ja kuuluisa satama
Las Vegas – uusi tatuointi ... tällä kertaa ei canyonille ... joku show pitää nähä :)
Puerto Rico - Bacardin tehdas
Kissimmee – hurvittelua huvipuistoissa
Brasilia – lattarimeininkiä, drinkkejä ja lämpöä :dance2:

^Näin eräästä lauantai-iltaisin tulevasta viihteellisestä asiaohjelmasta, että Las Vegasista löytyvä Red Rooster-klubi saattaa olla tutustumisen arvoinen paikka.

Seuraava matkakohde on Sri Lanka, tarkemmin etelärannikon Dikwella. Ensimmäinen kerta ko. maassa. Jos aallot ovat liian isoja snorklaukseen, pitänee opetella surfaamaan.

Fiji – upea luonto, snorklausta

Ite olin vuosi sitten tuolla. Ei kannata jäädä ainoastaan pääsaarelle vaan botskilla kiertään niitä pienempiä. Ite opin Fijillä mm. kuinka teräviä korallit ovat, näin haita krapulauinnilla,astuin ruosteiseen naulaan 100m halk olevalla saarella,sain ruokamyrkytyksen (kalasta?), josta jouduin tiputukseen 24h-klinikalle 5h ennen lentoa Australiaan.

Itellä seuraava matkakohde on Lombok Indonesiassa. Rabies tilanne vähän huolestuttaa ja mietin pitäisköhän homma pre-exposure rokote jo kotimaassa.

Ite olin vuosi sitten tuolla. Ei kannata jäädä ainoastaan pääsaarelle vaan botskilla kiertään niitä pienempiä. Ite opin Fijillä mm. kuinka teräviä korallit ovat, näin haita krapulauinnilla,astuin ruosteiseen naulaan 100m halk olevalla saarella,sain ruokamyrkytyksen (kalasta?), josta jouduin tiputukseen 24h-klinikalle 5h ennen lentoa Australiaan.

Itellä seuraava matkakohde on Lombok Indonesiassa. Rabies tilanne vähän huolestuttaa ja mietin pitäisköhän homma pre-exposure rokote jo kotimaassa.

En nähnyt lombokissa niin paljon koiria kuin esim. balilla. Olin viime kesänä mestoilla jolloin siellä jo oli rabies, mutta mikäs siitä rokote vaan kehiin niin ei tarvitse tuotakaan murehtia. Lombokilla on hyviä sukellusmestoja, itse ainakin tykkäsin, enkä törmännyt mihinkään elukkaan vesistössäkään. Niistä tosin varoiteltiin.

Keltakuume ja malaria ovat lombokilla riski. Lääkitys ja/tai ainakin hyttyskarkote messiin.

gambiassa viikko takana, joka ilta yokerhossa. 1 yo vietetty talolla loput tytoilla. En tuu kylla ikina takasin. aivan alyttoman kauniita naisia, ei suomessa jakoa. viime yona nukuttu 1h. i love my job

gambiassa viikko takana, joka ilta yokerhossa. 1 yo vietetty talolla loput tytoilla. En tuu kylla ikina takasin. aivan alyttoman kauniita naisia, ei suomessa jakoa. viime yona nukuttu 1h. i love my job

Mahtaako olla :jahas: Kumminkin joku tollanen meno.. ;)

bintang-gambia-girls.jpg

Mieli tekis lähtä Aasiaan päin, siellä ku en oo koskaan käynyt. Pienestä iästä huolimatta, aika paljon olen matkustllut. Mutta vaan näitä pakettimatkailuja... Tekis mieli oiekasti matkata. Ei turistirysää vaan tutustumaan eri kultuureihin, kamppailulajeihin ja nähdä kauniita paikkoja ja kokea ja oppia uutta. Rahaa ei kuitenkaan ole, aikaakin vasta kesälomalla.. Masennus jo sen verran kova ettei mikään oikeen innosta eikä enää jaksa.. Jos matkailu vähän piristäis. Mutta voiku se oiski nii yksinkertaista :) Valitettavasti löytyy tää "ihan sama attitude", enää ei jaksa välittää. Tekis mieli vaan myydä kannettava, tietokone, lasihylly ja paljon muuta, irtisanoa vuokrasopimuksesta ja lähtä jonnekkin ja miettiä myöhemmin murheista.. Mutta toki ne murheet ois sitten 2 kertaa kovemmat takaisin Suomessa... Mutta kattoo sitten joskus kun on rahaa ja aikaa :) Kesälomaankaan on enää... Hieman alle vuosi. Jees. Jos sitten ois saanu 1/4 rahoista jo kerättyä...

Marraskuussa Amsterdam!!!!!111 :haart:

Joululomalla Skotlanti -> Suomi -> Amsterdam -> Englanti (Lontoo -> takaisin yliopistolle). Ei välttämättä tuossa järjestyksessä ja Skotlanti on vähän harkinnan alla vielä, koska en tiedä kuinka moni mun kavereista on joululomalla siellä. Mikäli en mene Skotlantiin, tulen Suomeen reittiä Kööpenhamina -> Tukholma -> Turku. Suomeen menen jouluksi ja Amsterdamiin uudeksi vuodeksi. Lontoossa käyn moikkaamassa kavereita ja sen jälkeen matkaan takaisin koululle.

En tiedä miten rahat tulevat riittämään, mutta se on sit sen ajan murhe. Kaikesta muusta voin tinkiä, mutta en matkailusta :)

Back
Ylös Bottom