Seuraava matkakohteenne?

Uusi-Seelanti toistamiseen, 6 viikon paussi tammikuu-helmikuu, ohi mennen taidan käydä vielä heittämässä viikon reissun joko Fidjille tai Australiaan. :rock:

Oon niin vitun loppuun palanu nyt ettei jaksa edes funtsii mitään vitun reissaamista minnekään. Tahdon vaan vittuun täältä ja mökille saunomaan. Ei jaksa, ei jaksa enää ei. Aiemmin tuuletetut Floridat ja Välimeret voi pistää uudelleen mietintää jonkin ajan päästä. Katsellaan jos tästä rumbasta selviää niin voisi tuolla Nizzan seudulla käydä erästä pakkislaista morjestamassa, vituttaa kun ei ole sinnekään päässyt vaikka usein jo luvannut...

Seuraavaks varmaan Thaikkuihin äkkilähdöllä puoli-ilmatteeks jos liput sattuu sopivasti.

Saksassa ollaan, parin viikon päästä Suomessa taas (pysyvästi toistaiseksi).

Viikko sit tuli palattu dami/gent reissulta ja seuraavana vuoros tammi-helmikuus lontoo/glasgow. Kesällä ehkä reppureissailee kuukaudeks, jos rahat riittää :)

Kahden viikon päästä Lontoo \o/ Oopperaa, keikkailua, yleistä metropolin tunnelmaa ja fiilistelyä ohjelmassa. Kameran kanssa toki.

KALIFONRIA<3 Marraskuussa olisi lähtö. Jei!

Joulukuussa ensin muutama päivä kursseja ranskan maalla, sitten Phuket+Raya Yai pari viikkoa.. :)

Juuri palasin tuolta ja uutta reissua samantien varaukseen seuraavalle lomalle, kun järkevän hintaiset lennot löytyy. Addiktoiva paikka. Pattaya 4ever.

pattaya_city_sign.jpg

Tosiaan joulukuun lopussa 3 viikoks Meksikoon. Olis tarkotus opetella kitesurffaamaan. Kuulemma lähellä Kalifornian niemimaata olis parhaat tuulet ja sitä kautta kaittipaikat. Haluisin ite taas sitten Jukatanille ku siellä on nätimmät biitsit ja typyt. Uskoisin et suunnataan Jukatanille tai sitte porukka hajoo, mä ainaki haluun Karibianmerelle! Saas nähdä et saanko tohon mun normaaliin matkavakuutukseen lisättyä ton lajin, ei varmaan uskalla ilman vakuutusta lähtee harjottelee. Sit jos jää koukkuun ni tostaki tulee taas rahareikä ku joutuu ostaa kamat.

Lauantaina heräsin NYC:n lentoliput taskusta... Tammikuun 7pv pitäisi lähteä reissuun. Pitää aloittaa hotellin etsiminen ja lomien bookkaaminen.

Back
Ylös Bottom