Seuraava matkakohteenne?

Oon nyt nii innoissani tosta matkasta et pakko viel tännekki hehkuttaa, mutta 7.8 lähtö kaverin kaa Bulgarian Sunny Beachille :dance: :hyvä:

Taitaa olla tänäkin jouluna taas Thaimaa. Sinne pääsi kohtuu hintaan jouluksikin, ja sai oikeille lähtöpäiville lennot. Jäi myös harmittamaan, kun vuosi sitten jäi sattuneista syistä Similan väliin.

Inskakin ravaa thaikuissa kerran pari vuoteen ja joka ketjussa silti haukkuu miten paska maa se on, rahaa ei saa kortilla mistään ja vettäkin sataa :lol2:

Inskakin ravaa thaikuissa kerran pari vuoteen ja joka ketjussa silti haukkuu miten paska maa se on, rahaa ei saa kortilla mistään ja vettäkin sataa :lol2:

Höpö höpö, en mä sitä missään paskaksi maaksi ole haukkunut. Olen kyllä väittänyt, että Suomi on monessa suhteessa kehittyneempi ja parempi maa itselle asua. Thaikkujen turismissakin on jo paljon ikäviä lieveilmiöitä, ja siellä on paljon paikkoja missä en halua käydä. Viime reissullakin löytyi silti vielä paljon paikkoja, missä sai olla ihan rauhassa, ja jonne olisi kiva palata. Silti, Thaimaa pesee koralliriuttojen suhteen suomea 100-0 :D

Kyllähän toi rahaepisodi söi miestä, mutta siitä sai syyttää täysin matkatoimiston virheellisiä tietoja, jonka takia en ottanut käteisenä mukaan koko matkakassaa. Matkatoimisto korvasi kyllä virheestä kylmää käteistä. Siihen sitten päälle paikalliset ongelmat, niin soppa oli valmis. Viime vuonna joulukuussa oli kyllä alkuunsa todella paskat kelit, vettä tuli ja oli pilvistä. Aamulla saattoi aurinko hetken näkyä. Koko reissu meni kyllä aikalailla päin aanusta monesta eri syystä, niinkuin taisin johonkin avautua. Matkaseura oli kyllä ensiluokkaista.

edit: Kyllähän mä sinne sanoin palaavani :D http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1802189&postcount=306

Just ostin liput Filippiineille marraskuun lopusta tammikuun puoleenväliin. Ompaha taas mitä venailla pimeinä syysiltoina :)

20.-25.9 Barcelona, menopaluulennot pikkukikkailulla Raiskilta hintaan 69e naama.. Toivottavasti osuisi La Ligan matsi tuolle ajalle:kippis1:

Aika Ex tempore rätkäsin meno-paluun Bangkokiin 23.9. - 29.11.08. Matkasuunnitelma pahasti kesken, mutta halvat lennot osui silmään niin piti napata. Thaikkuihin ei ole tällä kertaa tarkoitus jäädä kovin pitkäksi aikaan, vaan mieli tekisi käydä katsomassa Indonesiaa tai/ja Filippiinejä. Kuitenkin niin että pakko ei ole mennä mihinkään, vaan tsillausmatka periaatteena. Ai niin, ja yksin näillä näkymin. Jänskää.

Back
Ylös Bottom