Seuraava matkakohteenne?

"Summer University" Bulgariassa. Kahden viikon verran kesä-heinäkuun taitteessa

Heti perään varmistui toinenkin matka.. Lokakuussa Tokioon!

cute_msn_onions-04.gif

Mulla on suunnitelmissa lähtee elo-syyskuussa Portugaliin ja Espanjaan. Porukat asustelee siellä osaksi vuotta isäni työn takia, joten sinne kiva lähtee lomaileen. Olen käynyt aiemmin kaksi kertaa Portugalissa ja reissannut maata ristiin rastiin ja on aivan ihana maa.

27 päivää 2 viikon azorien kiertueelle.
125 päivää 4 päivän oktoberfestille.
282 päivää 2 viikon dominikaanisten reissulle.

sitten kyllä pidän pientä paussia ja maksan vaikka kämppää ;)

27 päivää 2 viikon azorien kiertueelle.
125 päivää 4 päivän oktoberfestille.
282 päivää 2 viikon dominikaanisten reissulle.

sitten kyllä pidän pientä paussia ja maksan vaikka kämppää ;)
Hofbräuhausissa nähdään?

En muista nyt telttaa, enkä pysty tarkistamaan. Eiköhän ylläoleva käy. Meillä ei oo varattua pöytää, mutta olemme aamulla aikaisin paikalla joten saamme varmasti paikan. :kippis1:
No tuo "haus" on se ravintola Mynssenin ytimessä ;)
Itse jos teltan valitsisin niin menisin Paulanerin telttaan ja varmasti menenkin :kuola: :kippis1:
Maksaako tuonne muuten sisään, tuonne alueelle siis?

Ensi viikolla Roomaan, kun kesäloma part.1 starttaa maanantaina! (Toinen puolisko lomasta sitten syksymmällä). Kiitos Sampon verkkopankin ei mennytkään eilen kuin vähän rapia tunti matkaa maksaessa. Aavistuksen verran jumitteli, kaatuili ja muuta pientä. Noh fiilis on kuitenkin hyvä ja alkaa jo reissukuumetta pukata :)

Elokuussa olis tarkoitus kadota kolmeks viikoksi Keski-Eurooppaa köljäämään. Katotaan nyt tuleeko tästä mitään.

Heinäkuun lopussa Japaniin kolmeksi viikoksi. JR-junapassilla kiertelemään Nipponia. Matkakohteina ainakin Tokyo, Kyoto, Fuji, Hakone...

Hihii, 10 päivää niin tämä neiti lähtee Mallorcalle!:dance2:

Back
Ylös Bottom