Seuraava matkakohteenne?

Taitaa olla vasta syyskuun lopussa pariksi kuukaudeksi Madridiin :(

Toukokuun lopulla olisi tarkoitus lähteä muijan kanssa Barcelonaan reiluksi viikoksi. Barcelona itselle hyvin tuttu paikka jo, sillä olin viime marraskuussa siellä ja olen vanhempien kanssa viettäny pari kertaa viikon siellä.

Syyskuussa Las Vegas, Los Angeles, San Francisco, Honolulu. Ainut miinus siitä, että joka paikassa on melkosen kuuma vielä tuohon aikaan.

Viime vuonna meni Jenkkilät, Italia, Viro ja Belgia. Tänä vuonna ollaan käyty Ruotsissa ja kesällä thaikkuihin! Cant wait...

Ranskaan kesäkuussa kahdeks viikoks. Suunnitelmana lentsikalla Pariisiin, jossa n. 3 yötä. Tämän jälkeen reitti on auki ja tarkoitus pyöriä ympäri ranskaa.

Vieraanvaraisuus vaikuttaa olevan aivan täysin eritasoa verrattuna esim. Suomeen... Yösijaa löytyy ystäväni (jonka kanssa lähdetään reissuun) ranskalaisen kaverin kavereilta:wtf:

"Summer University" Bulgariassa. (eli paikallisten korkeakouluopiskelijoiden järjestämää maahan tutustumista ja muuta ohjelmaa) Kahden viikon verran kesä-heinäkuun taitteessa :D

Onneksi ohjelmassa on kaikkea muuta, kuin Sunny Beach tai Kultahietikot... Ne ei olisi mun juttu niinkään. Sofia ja pari pienempää kaupunkia, Rila vuoristo ja pari vähemmän tunnettua rantakohdetta tiedossa.. Ja mikä parasta: hulvattomassa monikansallisessa opiskelijaporukassa :hyper:

1.6-30.6.2008 lennot bangkokkiin. Varmaan osa Pattyaaaaa :)

Back
Ylös Bottom