Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neljä vuotta todella kovaa säästämistä + onnistunut neuvottelu työnantajan kanssa = kymmenen kuukauden sapattivapaa ensi syksystä! Ajattelin käyttää reissaten yhteen putkeen koko ajan. Reittisuunnittelussa olen päässyt jo Helsinki-Vantaalle.
Ota mut mukaan.
En tiedä sitten todellisuudesta mutta ajatuksena ainakin tuo on jotain mitä itse tahtoisi ja moni tuntuukin sen tekevän mikä on hieno juttu.

Neljä vuotta todella kovaa säästämistä + onnistunut neuvottelu työnantajan kanssa = kymmenen kuukauden sapattivapaa ensi syksystä! Ajattelin käyttää reissaten yhteen putkeen koko ajan. Reittisuunnittelussa olen päässyt jo Helsinki-Vantaalle.
Tästä kyllä aika kade.:LOL: Jotain tällaista kyllä itsekin tulen vielä joskus toteuttamaan.

Ota mut mukaan.
En tiedä sitten todellisuudesta mutta ajatuksena ainakin tuo on jotain mitä itse tahtoisi ja moni tuntuukin sen tekevän mikä on hieno juttu.

Tästä kyllä aika kade.:LOL: Jotain tällaista kyllä itsekin tulen vielä joskus toteuttamaan.

Tämä on pitkän ajan haave ja roikkunut jo pitkään suunnitelmissa. Tuntuu mahtavalta, että se on toteutumassa. Ja että se säästäminen helpottaa.

Sen verran on tullut matkusettua ja ikää tullut, että se mitä se matka on ollut velipojan kanssa ei todennäköisesti vastaa sitä, mitä vaimosi haluaa. Kilometrejähän tuossa on kolmatta tuhatta eli autossa istutaan todella paljon pariin viikkoon, niin milloin sitten olisi tarkoitus nauttia laatuaikaa? Noin lyhyelle aikavälille voisin harkitsisin itse ainakin sitä, että lentäisi vaikka sinne Nykiin, jossa muutamia päiviä, sitten voisi lentää rannikkoa alapäin hieman jne. Tuossa ei montaa "autotonta päivää" muuten ole, mutta jos siellä autossa haluaa koko loman istua, niin kaikin mokomin.

Pakko oli kaivaa tää vanha postaus esiin, kun tämähän meni sitten juuri niin kuin sanoit! :ROFLMAO: Ja kiitos tästä, noudatin lopulta ohjeitasi.

Eli nyt on lopulta saatu lyötyä aikataulu ja majoitukset kuntoon. Lento ensin NY, jossa 4 yötä. Tämän jälkeen lento NY-Miami, jossa alkuun 3 yötä vähän rähjäisemmässä hotellissa, koska tarkoitus ei ole vielä viettää juurikaan siellä aikaa, vaan käydä Evergladesin kansallispuistossa kiertelemässä yhtenä päivänä ja toisena mennä Key Westiin/Key Largoon snorklaamaan. Loppuloma sitten vain maataan rannalla ja vähän hienommassa hotellissa.

Jos jollain on heittää vinkkejä Nykissä ja Miamissa oleiluun ja tuohon snorklaus-/kansallispuistopuoleen, niin lämmöllä otan vastaan.

Ja muistetaan, että on tosiaan C-luokan reissu, eli oma vaimo mukana.

Pakko oli kaivaa tää vanha postaus esiin, kun tämähän meni sitten juuri niin kuin sanoit! :ROFLMAO: Ja kiitos tästä, noudatin lopulta ohjeitasi.

Eli nyt on lopulta saatu lyötyä aikataulu ja majoitukset kuntoon. Lento ensin NY, jossa 4 yötä. Tämän jälkeen lento NY-Miami, jossa alkuun 3 yötä vähän rähjäisemmässä hotellissa, koska tarkoitus ei ole vielä viettää juurikaan siellä aikaa, vaan käydä Evergladesin kansallispuistossa kiertelemässä yhtenä päivänä ja toisena mennä Key Westiin/Key Largoon snorklaamaan. Loppuloma sitten vain maataan rannalla ja vähän hienommassa hotellissa.

Jos jollain on heittää vinkkejä Nykissä ja Miamissa oleiluun ja tuohon snorklaus-/kansallispuistopuoleen, niin lämmöllä otan vastaan.

Ja muistetaan, että on tosiaan C-luokan reissu, eli oma vaimo mukana.

Itse ainakin kun New Yorkissa olin niin joka ilta jossain Brooklynin sillankupeessa tai Brooklynin puolella vaan fiilistelemässä kaupunkia.
Tulee niin vitun hieno fiilis kun vaan saa rauhassa katsella pilvenpiirtäjien valoja ja pimenevää iltaa.
Ja kuitenkin on niin kaukana Suomesta.
Oli oman matkan parhaita hetkiä.

Pari viikkoa sitten pitkä vkl Kaunasissa, siitä pikainen pyrähdys Puolassa. Parin viikon päästä Riikaan ja Palangaan. Juhannukseksi Tanskaan :coffee: jos kesän lopulla ihan oikeasti ulkomaille :X3:

Vuoden kakkospuoliskon reissut: 11 päivää akselilla Rooma-Napoli-Firenze-Rooma tuli juuri vietettyä viikko sitten.
Kolmen viikon päästä 4 päivää Prahassa ja syyskuulla pitkä viikonloppu Berliinissä.
Ei paljon enempää duunireissujen päälle jaksaisikaan..yksi sellainen tosin tulossa syksyllä Wieniin, niin ymppään pitkän viikonlopun vaimon kanssa samaan, ei tarvitse omia lentoja maksaa, eikä hotellia.

NYC on hypetetty joka antaa mukavasti jos siellä viettää aikaa, se 2-3 päivää ei riitä kun perus pyörimiseen. Mahdollisimman paljon kannattaa suhata mestoja läpi eikä vaan hillua Brooklyn/Manhattan alueella, metrolla vaan painaa ja varaa vaikka päivän eri paikan fiilistelyyn aina. Hyvät kengät on hyvä olla kanssa mikä toisaalta perus juttu, käveltyä tulee meinaan paljon. Ajan saa menemään siivillä ja ruoka on juuri niin hyvää kuin sanotaan.

Wien kaksi yötä elokuussa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom